- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tnx man - qua droogte zie ik vooral meer definitie op m'n quads en rug. daarnaast lijkt m'n middel wat te versmallen - gaat de goede kant op, maar nog een lange weg te gaanBrutale training makker! Die MP is ziekelijk man!
En.. word je al droger?
ja kees - dat ben je niet gewend heh, zo'n trainingdikke training maatm'n hams en kuiten zijn nog zuur van dinsdag

tnx Robert - het verbaast mij ookSuper sterke trainingen nog zo tijdens de cut! Die seated mp is nice!!

ja...zo heet dat ding inderdaadGoed bezig man!!
Is een langlauf ding geen crosstrainer?

Sterkwe training Sjaak! Wat mij betreft is donderdag avond dan wel een goeie! Niet te vroeg uiteraard, want rij mezelf waarschijnlijk wel de file in..en wat gaan we trainen? Dan kan ik daar rekening mee houden..ik zag trouwens dat jij volgende week niet kan op woensdag en vrijdag - correct? Ik kan niet op maandag, dinsdag en woensdag. donderdag lijkt mij dus een goede houvast nu...
Sterkwe training Sjaak! Wat mij betreft is donderdag avond dan wel een goeie! Niet te vroeg uiteraard, want rij mezelf waarschijnlijk wel de file in..en wat gaan we trainen? Dan kan ik daar rekening mee houden..![]()
we zullen nog wel ff kijken waar we gaan meeten en wanneer - misschien beter om het iets vooruit te schuiven zodat er meer mensen kunnen komen!Ik kom ook wel een keertje die kant op! Lijkt me leuk!
Fijn weekend sjaakmans!

als het een beetje in de buurt is kan ik ook komen, als het verder is moet ik wacht tot na 1april (ov), maar als ik kom is het toch wel de moeite waard, of niet marvinHoe bevalt het Yates principe voor alsnog?
Wat betreft de meet ben ik ook wel een beetjew van te voren plannen. Ik wil er evt. ook best langer voor rijden als het de moeite waard is!
yates principe bevalt prima - dit is m'n tweede week. ik denk dat ik het totaal een week of 6 a 8 ga doen en dan weer iets andersHoe bevalt het Yates principe voor alsnog?
Wat betreft de meet ben ik ook wel een beetjew van te voren plannen. Ik wil er evt. ook best langer voor rijden als het de moeite waard is!
tnx Keun!als het een beetje in de buurt is kan ik ook komen, als het verder is moet ik wacht tot na 1april (ov), maar als ik kom is het toch wel de moeite waard, of niet marvin
---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------
heavy workout sjaak! lekker volume met 100kg ook
het regent hoor

kijk maar...