Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tnx henk.
het gaat nog steeds goed vooruit hier zo te zien Sjaak.
suc6 met je caffeïne boosters.
heb je die vaker gehad? en hoe bevallen die?

Flink onbeschoft tekeer gegaan, zoals ik het graag zie![]()
Voor mij hetzelfdekheb nooit caffeine caps gehad en aangezien het a. bijdraagt aan verbranding b. een goede drive en motivatie moet geven en c. ook nog is geen drol kost, was de keus snel gemaakt![]()
Voor mij hetzelfde! Heb gister mijn eerste potje binnen gekregen..om te gebruiken voor slappe hap dagen met zware trainingen
Hoe ga jij ze gebruiken Sjaak?

geen training dus vandaag - aangezien de sportschool nu alweer dicht is (terwijl ik nu topfit ben hehe)haha - moet idd kunnen een keertjeSjaak, wat is dat nu, een kater in de cutKeertje moet kunnen
Verder goed bezig. Krijg je geen slaap problemen door die caffeine?

hehe tnx man!
henk! ongekookte waardes noteer ikYo sjaak, neem jij de gekookte of ongekookte waardes van vlees/rijst?
Monsterlijke shit inderdaad die cafeine caps van XXL! ik ga er btw wel een beetje van zweten...
nee doe ik niet meer - sinds ik op mezelf woon kook ik alles on the spotOké, ik neem aan dat je wel ns voor een paar dagen kookt of het invriest, als je dan wil gaan wegen heb je alleen die gekookte waardes hoe los je dat op dan
zeker ouwe!Lekker, lekker Sjaak! Dat yates principe werpt zijn vruchten af![]()
Monsterlijke shit inderdaad die cafeine caps van XXL! ik ga er btw wel een beetje van zweten...
Heheh zeker.. vanochtend 6:30 tjonge jonge wat ben ik moe zeg, * loopt uit zijn bed en pakt een cafeine cap * en 5 minuten later was ik al frisser en nu al helemaal zo fris al een hoentje.

Goed gewerkt weer Sjaak high intensity benen trainen lijkt me aardig dodelijke..