Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tnx Keunus! bb front raises zijn k*tsjaakie got some powerfull delts!
hoe vind je die bb front raises? en heb je een kleine bb of gewoon een bb waar je je dl/bp/squat mee doet?
kleine bb gebruik ikhehe - jij bent gelukkig sterker in alle andere spiergroepen Robgatverdikke man ... die mp van je krijg ik nooit bijgebeend ... ik druk op een goede dag
net 1 repje met 80
![]()
zo is dat!Monsterlijke PR op die seated MP man! Ik ga ook voor die mindset in m'n cut! er moeten PR's sneuvelen..
hehe
Lekker sjaak. Mooie training man. Kilootje of 93? Nais, en hoeveel spek nog te gaan?
Goed weekend gab.
haha de rest van de dag carb-loosgeniet van die boterhammetjes grotesjaak, je zal ze missen straks
succes met je training
maandagochtend is ook altijd vrij druk, maar niet echt hinderlijk - vrijwel altijd dezelfde mensen - ten minste, wanneer ik train - 1030 ongeveer dusIk heb net getraind.
Een hoop ouwe lullen op maandagavond. Was ook nog eens super druk, vaag zo op maandagmorgen 9 uur
sowieso zit het met het fysiek wel goed dat is idd m'n principe ook...zolang het goed gaat, doorgaan!ziet er weer netjes uit, zowel voeding als training!
als het goed gaat gewoon zo doorgaan
never change a winning team!
welkom hier. bf aan het begin was denk ik rond de 16/17 - nu wel op de 13 ofzo. het blijft een gok moet ik zeggen - dat cijfer interesseert me niet zoveel, ik baseer het op wat ik weet van foto's en percentages. m'n einddoel is 8% ongeveer, maar dat zal nog even duren, aangezien ik nooit zo diep ben gegaan.Ik ga je ook eens beginnen volgen! Op welk bf sta je nu en waar wil je naartoe?
Ben je niet bang om terug vet aan te zetten wanneer je terug meer carbs gaat eten?
Wel zware gewichten verplaatst op zo'n voedingsschema!
niet om op te scheppen, maar super dudes doen geen seated calf raises op een plate loaded machine met 130 kilo
niet om op te scheppen, maar super dudes doen geen seated calf raises op een plate loaded machine met 130 kilo
tnx man!
tnx marvin!
dorian yates split
Mooie trainingen hoor, lekker bezig!: bow:
Hoe'st met de fysiek? Hoe'st met cutten?
zijn lekkere machines jadie extension/curls plate-loaded lijken me echt super!
voeding ziet er goed uit, ik neem aan dat die kipfilet geen beleg is toch?
deadline - pff...lastig te zeggen. op dit moment zeg ik: juni, maar ligt er gewoon aan hoe het allemaal loopt. ik weet dat de laatste paar procentjes erg zwaar gaan worden voor meGoed op weg man met je voeding en training
Jij staat er deze zomer ripped bij als je zo doorgaat
Heb je een deadline wanneer je klaar zou willen zijn? Geeft extra motivatie imo![]()
tuurlijk heb ik daar wel eens zin in - op een medium dag eet ik drie carb meals - dat is heerlijkHoe dat je dit kan volhouden man, echt respect!
Nooit zin in dikke porties carbs?![]()