AndroidHealthClinic

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Respect man voor je voedingen en trainingen! mijn low carb dagen worden zeker niet zo low...:eek:

Hoeveel kg ben je al kwijt in hoeveel tijd?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.342
Respect man voor je voedingen en trainingen! mijn low carb dagen worden zeker niet zo low...:eek:

Hoeveel kg ben je al kwijt in hoeveel tijd?
is natuurlijk ook afhankelijk van je bouw en verbranding enzo...bij mij is het zeker nodig in ieder geval.

ik weet niet meer precies wanneer ik begonnen ben, volgens mij ergens eind januari...maar dat moet ik even terug zoeken. ik begon in ieder geval op een kilo of 97/98 en sta nu op 93 ongeveer - maar nogmaals - ik heb nog een lange weg te gaan :P gelukkig is het resultaat zichtbaar, dus dat motiveert wel, alleen ik baal een beetje van het liften van p*ssy gewichten :P

net even 200 gr kipfilet + 100 gr sperziebonen op....nu even paar caff pillen in m'n mik duwen en op naar de gym voor schouders / triceps / buik / cardio

• #1.343
low carb - donderdag

Schouders - Triceps - Buik - Cardio

intensity: 1 min rust

seated MP
8x65
8x70
8x75
8x80

CGBP
8x90
8x95
7x100

one arm db side laterals
8x22s
8x26s
8x30s

db front raise
8x20s
8x24s
8x28s

db overhead extensions
10x36
10x38
10x40

pushdown
8x91
8x100

crunches
3x20

knee raises
3x15

rope oblique crunches
2x10x86 links
2x10x86 rechts

CARDIO
40 min crosstrainer - low intensity

commentaar
zware, maar toch lekkere workout. ietwat kleinere stappen op de mp en cgbp, waardoor de laatste set minder kracht over is, maar wel meer sets op hoger gewicht daardoor - ook lekker :) ik ben wel benieuwd wat op de seated MP pak als ik gewoon normaal carbs zou nuttigen...hehe. cardio was lang en saai - maargoed, it's all part of the plan. die gedachte houd ik steeds vast en dat helpt echt.

voeding vandaag
930 - 30 gr whey
1130 - 2 rijstewafels - 175 gr kipfilet - cashews
1300 - 200 gr kipfilet - 100 gr sperziebonen
trainen 1345-1515 (45 min KT - 40 min cardio)
1530 - 50 gr whey
1615 - 130 gr tonijn - cashews
1830 - geen idee - no carbs for sure
2130 - idem dito
0000 - 500 gr magere kwark - cashews

beestachtig zwaar weer op die low carbs!

Harde shit Sjaak! 8x80kg is zwaar nais!:D

Nu ik nog eens kijk...alles is heavy duty:thumbs:

big weights, low carbs, weinig rust ... djees kerel :thumbs:

• #1.347
beestachtig zwaar weer op die low carbs!
hehe - tnx man

Harde shit Sjaak! 8x80kg is zwaar nais!:D

Nu ik nog eens kijk...alles is heavy duty:thumbs:
8x80 ging lekker, misschien binnenkort voor de lol even de 90 drukken - gewoon omdat het kan ;)

big weights, low carbs, weinig rust ... djees kerel :thumbs:
according to plan

vandaag MEDIUM CARBS...yes!!! dan betekent ****ing drie keer carbs op één dag...WOOW, niet normaal meer :D :D :D - dat houdt in: energie, vrolijkheid, brute workout, goede coïtus, geen hoofdpijn en vooral zin in alles! net 2 geroosterde boterhammen met 1 ei en 7 ei-eiwitten op, straks een fijne pre-workout meal fabriceren met pasta :cool: en dan naar de gym voor Deadlifts, PullUps, Rows en wat finishing touch werk!

according to plan

vandaag MEDIUM CARBS...yes!!! dan betekent ****ing drie keer carbs op één dag...WOOW, niet normaal meer :D :D :D - dat houdt in: energie, vrolijkheid, brute workout, goede coïtus, geen hoofdpijn en vooral zin in alles! net 2 geroosterde boterhammen met 1 ei en 7 ei-eiwitten op, straks een fijne pre-workout meal fabriceren met pasta :cool: en dan naar de gym voor Deadlifts, PullUps, Rows en wat finishing touch werk!
scharreltjes of vaste vriendin? omdat ik verder nooit ergens heb vernomen dat je een gf heb.

strong delts!

Ik weet niet wat jij onder p*ssy gewichten verstaat, maar je laatste training is dat in ieder geval niet.

• #1.350
Als verdomme mijn coïtus gaat lijden onder mijn lifestyle, dan ben ik liever wat vetter!:eek:

• #1.353
Als verdomme mijn coïtus gaat lijden onder mijn lifestyle, dan ben ik liever wat vetter!:eek:
marvin - je moet niet alles serieus nemen wat ik zeg :P de coïtus is fantastisch! :cool:

Lijkt mij juist dat die opleeft op zo'n lifestyle... of ik moet het mis hebben
low carbs equals lagere energie levels en dat resulteert toch wel in een iets minder opgewekte gemoedstoestand over het algemeen...maar op coïtus gebied, tja - daar merk ik er echt helemaal niets van :D

• #1.354
medium carb friday!

Rug, achterkant schouders en cardio

intensity: 1 min rust (behalve bij DL)

DeadLift
10x100
8x120
6x140
4x160
3x180

PullUps
8x
8x
7x
7x

Yates Rows
8x100
8x110
8x130
9x140

seated rear deltoid rows
8x77
8x86
8x96
8x105

straight arm rope pulldown
10x41
10x46
5x10x50
FST-7 style - 30 sec rust

back extensions met static hold
2x10x+15
15xbw

CARDIO
30 min - bike

commentaar
heerlijk die carbs in m'n systeem :D deadlift ging ook erg lekker, is pas de tweede week dat ik weer als eerste deadlift. verder FST-7 op de straight arm rope pulldown...ik ging helemaal stuk daarop, zweten als een otter was het. kijken als ik dit volhoudt of het z'n vruchten afwerpt - m'n lats moeten echt bijtrekken - kheb een erg hoge aanhechting namelijk.

voeding - good old carbs for one day only!
1000 - 1 ei - 7 ei-eiwitten - 2 boterhammen
1200 - 130 gr tonijn
1400 - 100 gr macaroni - 250 gr rundergehakt
trainen 1500-1615 (kt + cardio)
1630 - 50 gr whey
1700 - 2 volkoren bollen - 2 runderburgers
1930 - nog in te vullen
2200 - nog in te vullen
0000 - 500 gr magere kwark

marvin - je moet niet alles serieus nemen wat ik zeg :P de coïtus is fantastisch! :cool:

low carbs equals lagere energie levels en dat resulteert toch wel in een iets minder opgewekte gemoedstoestand over het algemeen...maar op coïtus gebied, tja - daar merk ik er echt helemaal niets van :D
Pfiew...gelukkig maar!:D:rolleyes:

Nette DL's Sjaak.

• #1.357
don't worry marvin hehe - we moeten trouwens ff een workout gaan plannen weer

tnx kwark - voelde ook lekker, alleen vandaag voelt m'n rug ****ed :P

zaterdag
back to low-carbs vandaag en morgen. ik merk echt dat teveel low carb dagen op rij voor mij niet echt werken (max. 3 - liefste 2) - het werken met een cycle is imo effectiever, dus dat houd ik gewoon vast.

ook staat er cardio op het programma - 30 min hardlopen

don't worry marvin hehe - we moeten trouwens ff een workout gaan plannen weer

tnx kwark - voelde ook lekker, alleen vandaag voelt m'n rug ****ed :P

zaterdag
back to low-carbs vandaag en morgen. ik merk echt dat teveel low carb dagen op rij voor mij niet echt werken (max. 3 - liefste 2) - het werken met een cycle is imo effectiever, dus dat houd ik gewoon vast.

ook staat er cardio op het programma - 30 min hardlopen

Misschien volgende keer gewoon belt om doen. :thumbs:

• #1.359
Misschien volgende keer gewoon belt om doen. :thumbs:

nee doe ik voorlopig niet meer - het blijft een technische lift en die wil ik gewoon zonder belt blijven doen voorlopig - zo wordt m'n core ook sterker. idem dito voor de squat

vandaag sportkleren aangedaan - de deur uit en begon met hardlopen...vanaf de eerste stap wat last van beide knieën, ik dacht loop ik er wel uit. helaas, bleef me storen, dus in totaal een minuut of 8 gelopen en toen was ik weer thuis, k*tzooi. vervolgens uit frustratie m'n stationsfiets gepakt en 50 minuten op een goed tempo gefietst - dat voelde erg lekker. cardio dus in ieder geval wel gedaan. verder vandaag zero-carbs :P morgen weer low carbs. straks lekkere pepersteak, met bonen!

Laatst bewerkt:
  • #1.360
zondagavond - voorafgaand aan een nieuwe week - update
na goed wikken en wegen besloten om het deze week ff wat rustiger aan te doen - ik ga wel trainen, maar blijf ver uit de buurt van m'n max. deload dus, maar wel een actieve - waarin cardio gewoon doorgaat natuurlijk. redenen zijn de kleine pijntjes en het feit dat ik mij ineens besefte dat ik al een maand of vier non-stop aan het knallen ben...

qua dieet ga ik deze week erg laag in carbs, aangezien ik toch geen energie nodig heb voor m'n deload trainingen :P

slaap lekker en tot morgen buffels!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven