AndroidHealthClinic

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
zondagavond - voorafgaand aan een nieuwe week - update
na goed wikken en wegen besloten om het deze week ff wat rustiger aan te doen - ik ga wel trainen, maar blijf ver uit de buurt van m'n max. deload dus, maar wel een actieve - waarin cardio gewoon doorgaat natuurlijk. redenen zijn de kleine pijntjes en het feit dat ik mij ineens besefte dat ik al een maand of vier non-stop aan het knallen ben...

qua dieet ga ik deze week erg laag in carbs, aangezien ik toch geen energie nodig heb voor m'n deload trainingen :P

slaap lekker en tot morgen buffels!
Strak plan Sjaak!

Inderdaad weer eens een meeting plannen!:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.363
Strak plan Sjaak!

Inderdaad weer eens een meeting plannen!:D
even een goede groep samenstellen

+1 ik mag me ov-kaart p. 1april ook gebruiken voor de treinen!

wat staat er vandaag op het programma?
mooizo keun - dan ben jij dus ook van de partij

ben nu aant vreten: 1 ei + 7 ei-eiwitten en ga rond tien uur naar de sportschool voor m'n eerste Deload: borst - biceps - buik - cardio

even een goede groep samenstellen

mooizo keun - dan ben jij dus ook van de partij

ben nu aant vreten: 1 ei + 7 ei-eiwitten en ga rond tien uur naar de sportschool voor m'n eerste Deload: borst - biceps - buik - cardio
ik ben dus goedgekeurd, yes!

moet wel even kijken welke dagen etc. want ik zit nu midden in een stage en in het weekend heb ik niet veel aan me ov.
+ moet geen dag werk worden

ei-eiwitten van eieren neem ik aan? dan eet je op een dag bijna een hele doos eieren, tenzij ze p.10 stuks zijn verpakt heb eet je gewoon een hele doos.
succes met je 1e deload

Sjaak hoezo neem je zoveel ei-eiwitten en maar 1 heel ei ipv meer hele eieren aangezien je die als goede vetbron kan gebruiken

• #1.366
ik ben dus goedgekeurd, yes!

moet wel even kijken welke dagen etc. want ik zit nu midden in een stage en in het weekend heb ik niet veel aan me ov.
+ moet geen dag werk worden

ei-eiwitten van eieren neem ik aan? dan eet je op een dag bijna een hele doos eieren, tenzij ze p.10 stuks zijn verpakt heb eet je gewoon een hele doos.
succes met je 1e deload
komt helemaal goed keunus - we plannen wel wat en zorgen dat iedereen kan! qua ei-consumptie :P dat zijn idd eiwitten van normale eieren en ja ik eet dus bijna een hele doos per dag...maar ik woon in een enorme multiculti wijk waar erg veel ei-verkocht wordt en mensen blij zijn als je vaak in hun winkel komt... ik ga dus naar zo'n kerel 10 meter van m'n huis en daar koop ik steeds zo'n kartonnetje van 30 en soms 2 kartonnetjes tegelijk. voor die 30 leg ik dan 2,50 neer - dus valt reuzen mee!

Sjaak hoezo neem je zoveel ei-eiwitten en maar 1 heel ei ipv meer hele eieren aangezien je die als goede vetbron kan gebruiken
ik krijg genoeg vetten binnen gedurende de dag, dus daar maak ik me geen zorgen om. verder wil ik ondanks alles m'n cholesterol toch wel in de gaten houden. je hebt trouwens wel gelijk hoor, eieren zijn een zeer goede vetbron!

DELOAD 1 VAN 4 GAAAAAAAP

Borst - Biceps - Buik - Cardio

intensity: 30s rust tussen sets

incline BP
10x60
10x60
10x70
10x70
saai

incline db flyes
10x16s
10x16s
10x16s
10x16s
hier viel ik bijna in slaap

flat db press
10x28s
10x28s
10x30s
10x30s
kapotttttttt - ooh nee, toch niet :P

standing db curls
10x16s
10x16s
10x16s
vet geen pomp

bb curls
10x35
10x35
10x35
fluitend

hammer curls
10x16s
10x16s
klaar is kees

crunches
3x20

rope crunches
15x86
12x96
10xfullstack

CARDIO
30 minuten powerstairs

commentaar
oke...ik haat deload, maar besef wel dat het nodig is. training in een minuutje of 40 gedaan geloof ik en verder nog cardio erbij natuurlijk. tijdens training wel goede focus op mind muscle connection, contractie, techniek - al die shit. point being: sjaak loves failure :cool:

na training even in de spiegel gekeken in de kleedkamer, met zeer fijne belichting en ja...cutten begint echt z'n vruchten af te werpen. zolang je maar blijft beseffen wat het einddoel is en dat het een lange termijn ding is, dan is alles goed vol te houden.

low carb monday!
900 - 30 gr whey
930 - 1 ei - 7 ei-eiwitten
trainen 1030-1145 (kt + cardio)
1200 - 50 gr whey
1245 - 100 gr pangafilet - 75 gr kabeljauwfilet - handje cashews
1500 - 130 gr tonijn - 100 gr groente - lepel pindakaas
1730 - 200 gr steak - 100 gr groente - handje cashews
2000 - 200 gr kipfilet - lepel pindakaas
2300 - 500 gr magere kwark - handje cashews

morgen DELOAD 2 van 4 - Benen, kuiten, cardio

Toch netjes kerel ;) Die deload halen sommige nog niet eens in een regular training :p

Nice to hear dat de spiegel je harde werk laat zien

komt helemaal goed keunus - we plannen wel wat en zorgen dat iedereen kan! qua ei-consumptie :P dat zijn idd eiwitten van normale eieren en ja ik eet dus bijna een hele doos per dag...maar ik woon in een enorme multiculti wijk waar erg veel ei-verkocht wordt en mensen blij zijn als je vaak in hun winkel komt... ik ga dus naar zo'n kerel 10 meter van m'n huis en daar koop ik steeds zo'n kartonnetje van 30 en soms 2 kartonnetjes tegelijk. voor die 30 leg ik dan 2,50 neer - dus valt reuzen mee!
ik ben wel een beetje verlegen :$
2.50 p.30 nice! kon ik ze maar voor die prijs krijgen, in jou geval zou ik ook 8 eieren na binnen werken:thumbup:\

ow ja, leuke deload training, toch nog mooie gewichten vind ik:roflol:

• #1.369
Toch netjes kerel ;) Die deload halen sommige nog niet eens in een regular training :p

Nice to hear dat de spiegel je harde werk laat zien
haha - dank je Rob!

ik ben wel een beetje verlegen :$
2.50 p.30 nice! kon ik ze maar voor die prijs krijgen, in jou geval zou ik ook 8 eieren na binnen werken:thumbup:\

ow ja, leuke deload training, toch nog mooie gewichten vind ik:roflol:
verlegen? keyboard warrior dus...maar voor zover ik je kan vertellen is Marvin niet echt eng...en Loo al helemaal niet ;)

Verstandig dat je ook even een deload week doet..

Nog 3 trainingen en je kan weer hard knallen!

verlegen? keyboard warrior dus...maar voor zover ik je kan vertellen is Marvin niet echt eng...en Loo al helemaal niet ;)
en hoe zit het met jou, je nickname verspelt veel goeds.
maar komt goed hoewel ik waarschijnlijk de jongste zal zijn dan..

• #1.372
Verstandig dat je ook even een deload week doet..

Nog 3 trainingen en je kan weer hard knallen!
ik voel me ook heel erg verstandig nu :P

en hoe zit het met jou, je nickname verspelt veel goeds.
maar komt goed hoewel ik waarschijnlijk de jongste zal zijn dan..
haha - dat moet je maar aan marvin of Loo vragen heh :P maar gezellig wordt het sowieso!

vandaag weer een low carb dag - vanaf vanmorgen al flink wat kipfilet op...schooldag, dus dan is het veelal kipfilet. verder drie rijstewafels om de kipfilet op te leggen - dus dat zijn de enige carbs die vandaag binnenkrijg en dat is dus zegmaar heel weinig. net 2 eieren en 6 eiwitten op en zo naar de sportschool voor DELOAD 2 van 4 Benen - kuiten - cardio

tot straks dus

Laatst bewerkt:
  • #1.373
low carb - DELOAD 2 VAN 4

Benen - Kuiten - Cardio

intensity: 30s rust ongeveer

Squat
3x10x60

Leg Press - plate loaded
3x12x150

leg extensions - plate loaded
3x10x35

liggende leg curls - plate loaded
4x10x25

seated calf raise - plate loaded
3x10x100

standing calf raise
2x10xfullstack

CARDIO
45 min crosstrainer - low intensity

commentaar
KT was ****ing saai...maargoed zoals iedereen ook aangeeft in m'n log (tnx for the support bro's) het is verstandig en een goede keus enzo. cardio was lekker lang...low carbs en dan zo'n saaie training maakt me echt nog gaarder - maar we blijven positief, want het resultaat is zichtbaar!

voeding vandaag
800 - 30 gr whey
830 - 150 gr kipfilet - 1 rijstewafel - cashews
1030 - 125 gr kipfilet - 1 rijstewafel
1230 - 125 gr kipfilet - 1 rijstewafel - eetlepel pindakaas
1430 - 2 ei - 6 eiwit
trainen: 1515 - 1630 KT + cardio
1630 - 50 gr whey
1730 - 130 gr tonijn - groente - cashews
2000 - 200 gr steak - 100 gr sperziebonen
2300 - 500 gr magere kwark - cashews

morgen - low carb again en een cardiosessie van 60 min

• #1.376
Grote Sjaak = ook grote sjaak:o...

En ik ben wel eng...:rolleyes:
hahaha

sjaak=een giant
marvin=skaterboi=eng
true

CARDIO op low-carb WOENSDAG

65 minuten powerstairs - low intensity

****ing pittig was dat...ik heb nog nooit zo'n lange cardio sessie gedaan

voeding - weer low carb vandaag
1100 - 30 gr whey
1130 - 3 ei - 5 eiwit
cardio 1300-1405
1415 - 30 gr whey
1445 - 200 gr rundertartaar - 100 gr sperziebonen - cashews
1645 - 220 gr kipfilet - 100 gr sperziebonen - eetlepel pindakaas
1900 - 200 gr pangafilet - cashews
2130 - 220 gr kipfilet - 100 gr sperziebonen - eetlepel pindakaas
0000 - 500 gr magere kwark - cashews

morgen: deload 3 van 4 - schouders/triceps/buik/cardio

volgens mij zijn ''powerstairs'' een heerlijke cardio oefening voor tijdens de cut..
je had toch wel je i-pod/mp3/of iets dergelijks aan staan, anders is het zooo saai, wat het zowiezo is:P

hoeveel cardio doe jij per week?

hoeveel cashews eet je p.keer een handjevol? (20 a 30gr)

• #1.380
volgens mij zijn ''powerstairs'' een heerlijke cardio oefening voor tijdens de cut..
je had toch wel je i-pod/mp3/of iets dergelijks aan staan, anders is het zooo saai, wat het zowiezo is:P
ja is een fijne oefening - samen met de crosstrainer m'n favoriet...soms ga ik op zo'n fiets zitten, maar ik voel liever m'n hele lichaam bewegen.

ik had m'n iPod op, maar ook dan is het saai :P

hoeveel cardio doe jij per week?
streven is zes dagen p/w - op trainingsdagen 30 minuten en op niet trainingsdagen langer...

heb het iets opgeschroeft - daarom komen er nu soms wat langere sessies langs

hoeveel cashews eet je p.keer een handjevol? (20 a 30gr)
ik weeg het niet, aangezien ik het rechtstreeks uit de verpakking in m'n bek duw :P klein handje is het in ieder geval :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven