MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ja is een fijne oefening - samen met de crosstrainer m'n favoriet...soms ga ik op zo'n fiets zitten, maar ik voel liever m'n hele lichaam bewegen.

ik had m'n iPod op, maar ook dan is het saai :P

streven is zes dagen p/w - op trainingsdagen 30 minuten en op niet trainingsdagen langer...

heb het iets opgeschroeft - daarom komen er nu soms wat langere sessies langs

ik weeg het niet, aangezien ik het rechtstreeks uit de verpakking in m'n bek duw :P klein handje is het in ieder geval :P
en 65min is niet niks! maar beter als rennen of zo

een klein handje voor jou is een handvol voor mij, je bent ja immer een ''giant''!

t*ring, is dat nodig zoveel cardio?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.383
en 65min is niet niks! maar beter als rennen of zo

een klein handje voor jou is een handvol voor mij, je bent ja immer een ''giant''!
is ook niet niks :P

haha - zulke grote handen heb ik niet hoor

t*ring, is dat nodig zoveel cardio?
dat is persoons afhankelijk henk...

het valt mij trouwens op dat je vaker verontwaardigd reageert op elementen die gerelateerd zijn tot de cut...
er is geen vaste theorie voor die bij iedereen werkt - het gaat om discipline en leren hoe jou lichaam reageert. ik ben nu een kleine 10 weken aan het cutten (geloof ik) en veranderd dingen op basis van de progressie die mijn lichaam maakt.

Voor mij is het bijvoorbeeld erg moeilijk om vet te verliezen, dus ik probeer veel. zo ben ik erg gevoelig voor carbs en heb veel cardio nodig. de afgelopen tijd deed ik 3 a 4 vier dagen per week low carb en nu zit ik op 5... daarnaast reageer ik goed op HIIT cardio, maar ook op low intensity, dus dat wissel ik af. het leren kennen van je lichaam is een ongoing process. wat ik nu fout doe, gaat in m'n volgende cut (volgend jaar) goed.

en op dit moment lijkt mijn lichaam goed te reageren op deze hoeveelheid cardio

Het is meer interesse dan verontwaardigd, alles wat me opvalt vraag ik, omdat ik zelf ook aan het cutten ben, ongeveer het zelfde als jij vandaar.

• #1.385
Het is meer interesse dan verontwaardigd, alles wat me opvalt vraag ik, omdat ik zelf ook aan het cutten ben, ongeveer het zelfde als jij vandaar.
het woord 't*ring' lijkt toch wel op verontwaardiging ;) maar ik weet dat het interesse is en het is ook goed om zoveel te vragen en veel te weten te komen. maar uiteindelijk blijft het lichaams afhankelijk.

hoe zit het met jouw bf nu? al zichtbare progressie?

Goed bezig met je cut over 2 weken ga ik er ook mee beginnen!

Over de meet wanneer is die??
En het belangrijkste waar als het gewoon in Utrecht bij jullie is kom ik ook langs geen probleem:D

En het belangrijkste waar als het gewoon in Utrecht bij jullie is kom ik ook langs geen probleem:D
no shit:eek:utrechts, ben ik wel een dikke 2 en half uur in de trein, excl. bus

het woord 't*ring' lijkt toch wel op verontwaardiging ;) maar ik weet dat het interesse is en het is ook goed om zoveel te vragen en veel te weten te komen. maar uiteindelijk blijft het lichaams afhankelijk.

hoe zit het met jouw bf nu? al zichtbare progressie?
Laat ik het zo zeggen het was een vraag uit interesse en het antwoord daarop deed me een klein beetje verontwaardigen, omdat 6x cardio best veel is ;) Klopt ook hoor, maar was gewoon nieuwsgierig. Ja ben nou 3 weken goed bezig en het gaat wel lekker, die 'zwembandjes' aan de zijkant zijn vrijwel verdwenen.

• #1.391

wanneer...pff. laten we het op april houden - aankomende twee weken komen mij slecht uit, dus ik opper half april ofzo.

succes met je cut ook Robert

no shit:eek:utrechts, ben ik wel een dikke 2 en half uur in de trein, excl. bus
je moet er wat voor over hebben ;) nee maar zonder gein, er is geen optimale plek om te trainen met meerdere mensen, aangezien iedereen overal vandaan komt.

Laat ik het zo zeggen het was een vraag uit interesse en het antwoord daarop deed me een klein beetje verontwaardigen, omdat 6x cardio best veel is ;) Klopt ook hoor, maar was gewoon nieuwsgierig. Ja ben nou 3 weken goed bezig en het gaat wel lekker, die 'zwembandjes' aan de zijkant zijn vrijwel verdwenen.

dat klinkt goed henk - zichtbare progressie al na drie weken...pas wel op dat het niet te hard gaat heh!

low carb - DELOAD 3 VAN 4

Schouders - Triceps - Buik - Cardio

intensity: 30s rust

standing MP
4x8x50

db side laterals
2x10x14s
2x8x16s

db front raise
3x10x14s

bb shrugs
3x10x160

CGBP
2x10x60
2x10x70

skulls
3x10x35

reverse grip pushdown
3x10x46

rope crunches
2x15x100
2x12xfullstack

standing rope crunches
4x20x56

CARDIO
45 minuten - power stairs - low intensity

commentaar
damn...4e low carb (bijna zero carb) dag op rij en merk het heel erg - ook in negatieve zin. ben ****ing chagrijnig, prikkelbaar en shit. heb nergens zin in ook - morgen godzijdank een refeed :)

wel gaat m'n fysiek er flink op vooruit laatste tijd, alleen ben ik nu wat plat...maar dat trekt wel bij. deload blijft saai, maar ik zou op dit moment ook geen fatsoenlijke training kunnen doen denk ik. volgende week weer normale carb cycle en beuken in de gym!

voeding vandaag
900 - 30gr whey
915 - 2 ei - 6 eiwit
1115 - 1 rijstewafel - 150 gr kipfilet
1315 - 220 gr kipfilet - 100 gr spinazie - eetlepel pindakaas
trainen: 1415-1530 (kt + cardio)
1545 - 50 gr whey
1630 - 130 gr tonijn - cashews
1900 - 220 gr kipfilet - 100 gr spinazie
2130 - 200 gr pangafilet - cashews
0000 - 500 gr magere kwark - cashews

morgen - DELOAD 4 VAN 4 - rug

vind je de standing mp fijner als zittend?

Aardige gewichten weer op je deload sjaak!

Deload je je cardio ook? Of blijf je daar gewoon op doorbeuken?

• #1.396
Aardige gewichten weer op je deload sjaak!
tnx marvin - nog één workout en dan weer knallen

Deload je je cardio ook? Of blijf je daar gewoon op doorbeuken?
nee - gewoon doorknallen, net als dieet

vandaag REFEED mother****ers!!! normaal zou ik nu weer 2 eieren en 6 eiwitten naar binnen duwen, maar vandaag is het een havermoutpannenkoek ala Jeppe - al heb ik een foutje gemaakt met de ingredienten, maar dat heeft een positief effect :)

nu dus:
6 hele eieren
1 banaan
80 gr havermout
15 gr kaneel (normaal moet dat 3gr zijn)
3 theelepels suiker (normaal zoetstof)
BLENDEN MAAR!
en eten :D

en neem van mij aan - dat ding is ****ing huge!
vanmiddag ook nog naar de Mac...damn dat is drie weken geleden ofzo, ik smacht ernaar. oohja en er is nog deload 4 van 4 - rug straks

Wat zal jij genieten vandaag!

• #1.398
Wat zal jij genieten vandaag!
en of ik genoten heb YEAHHH!!!

REFEED friday - DELOAD 4 van 4

Rug, achterkant schouders, cardio

intensity: 30s rust

Deadlift
10x60
8x100
6x140
4x160

PullUps
4x6xbw

db rows
8x46s
8x50s
8x54s

face pulls
4x10x45

straight arm rope pulldown
4x10x45

CARDIO
30 min crosstrainer - low intensity

commentaar
prima workout - laatste deload training...ik sta te popelen om volgende week weer te knallen.

junkverslag
uurtje na de training bij MacDonalds aangekomen...water liep me in de mond
resultaat:
1 Big Tasty
1 Big Mac
1 McKroket
1 grote Friet
1 grote Fanta
2 frietsaus

en daarna flink zitten schijten :D

morgen: cardio

haha moet goed voelen die teringzooi!
sterke dbrows, zeker voor 30s rust!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven