- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moest wel drie keer schijten

voelde heerlijk - db rows voelden erg licht als ik eerlijk ben...haha moet goed voelen die teringzooi!
sterke dbrows, zeker voor 30s rust!
in maarssen bij New StyleWaar heb je getraind? Ik dacht dat ze diht waren gister. In verband met levering van nieuwe apparaten.
all-in was inderdaad dicht vanwege die nieuwe shit die erbij komt - vooral voor circuit training hoorde ik al...maarrrrrr, de dumbbells gaan ook naar de 60 toe is mij donderdag medegedeeld![]()
Gelukkig maar, kan ik eindelijk weer curlen op mijn normale gewicht.

dank je kwarkSja Sjaak... het een gaat helaas niet zonder het ander. Is inderdaad wel te zien dat je energie tekort komt eh. Toch zet je wel een nette training neer man, ondanks die low carb dagen man.
ik ben ook benieuwd. tnx Rob!Even een terugslag nu, maar dat been je zo weer bij
Ben benieuwd wat het nieuwe dieet je zal brengen. Ik denk wel dat je split nu, je een
beter herstel gaat geven in je cut.
Succes alvast met de wedstrijd.

naja...opzich heb ik er nooit zo'n probleem mee, alleen deze keer was het echt een uur te vroegIk kan ook echt niet in de ochtend trainen. Moet minimaal een paar maaltijden in me hebben zitten om redelijk te kunnen trainen. Keep up the good work!

per week weet ik niet...maar ik sta nu op 91/92 en dat vond ik voor dit moment te snel.Kerel echt wel goede gewichten hoor! Maar hoeveel kilo was je per week kwijt dat je het te hard vond gaan??
Btw chill dat je dit jaar ook mee doet met de contest al zorgt het er wel voor dat ik nog een plek lager ga eindigen..![]()
we zullen zien kerel...ik wil echt geen back of been pose vergelijken met jouik was al aan het cyclen, alleen ging soms op gevoel wat langer door met low carb dagen - dus meer achter elkaar. nu ga ik weer terug naar maximaal 2 op rij. misschien inderdaad op rug en benen dag sowieso wat hogerJooo sjaak, lekker dat je gaat focussen op de compounds met 5x5 en je richting de contest gaat werken!
Waarom ga je niet carb cyclen man? Pak je gewoon High carb days (200) op dagen waar je rug en benen traint, medium carb (100-150) op de andere 2 train dagen, en op je off dagen ga je gewoon onder de 50gram carbs![]()
ik weet het Robert, maar het is wel rete frustrerend - en met meer rust en wat meer carbs kom ik al een heel eind...de echte zware gewichten met PRs op de grote drie...tja dat moet wachten tot na de zomer denk ikHet is het een of het ander hé! Kracht komt wel weer....
Groot gelijk dat je met die 30sec rust tussen je sets ben gestopt kunnen we weer wat betere gewichten zien
En gaaf dat je met die contest gaat meedoen succes alvast!
tnx man! we zullen zien!Succes verder met de cut en de contest, ben benieuwd naar het eindresultaat
morgen de benen eens goed aanpakken. waarschijnlijk trieste gewichten op de 5x5, omdat ik reguliere SQ gaat doen en geen front squat zoals de afgelopen maanden (met uitzondering van een week terug)Mijn benen reageerden voorheen altijd erg goed op volume - dus daarom breng ik dat weer terug in m'n workout. front squats zijn m'n favo oefening...en killing met 7sMonster been volume Sjaak! 7x10x50kg op de fronts is niet niks!![]()
tnx timmert! compleet kapot zijn m'n benen nuidd mooie frontsquat om af te maken!!
gewoon complete mooie training