XXL Nutrition

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Waar heb je getraind? Ik dacht dat ze diht waren gister. In verband met levering van nieuwe apparaten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.402
moest wel drie keer schijten :P

haha moet goed voelen die teringzooi!
sterke dbrows, zeker voor 30s rust!
voelde heerlijk - db rows voelden erg licht als ik eerlijk ben...

Waar heb je getraind? Ik dacht dat ze diht waren gister. In verband met levering van nieuwe apparaten.
in maarssen bij New Style

all-in was inderdaad dicht vanwege die nieuwe shit die erbij komt - vooral voor circuit training hoorde ik al...maarrrrrr, de dumbbells gaan ook naar de 60 toe is mij donderdag medegedeeld :)

Laatst bewerkt:
all-in was inderdaad dicht vanwege die nieuwe shit die erbij komt - vooral voor circuit training hoorde ik al...maarrrrrr, de dumbbells gaan ook naar de 60 toe is mij donderdag medegedeeld :)

Gelukkig maar, kan ik eindelijk weer curlen op mijn normale gewicht.

• #1.405
tussentijdse evaluatie
het gaat te snel...dat is mijn huidige standpunt. oke, het gaat daarnaast ook goed, maar ik heb nog een hoop tijd te gaan...dus ik ga alles even iets afremmen.

dieet
m'n dieet verloopt opzich goed, maar al die zero-carb dagen hebben een dusdanige invloed op mijn normale leven, dat ik m'n carbs iets opkrik. vanaf nu zal ik op een low-carb dag sowieso een ontbijt nemen waarin carbs voorkomen en dan nog één carb meal overdag nuttigen...that's it. zo hoop ik wat aan energie te winnen en m'n trainingen wat beter te maken.

trainingen
die high intensity ga ik ook iets terugschroeven, zodat de gewichten waar ik mee train wat kan opvoeren. geen 30s of 1 minuut rust meer...maar terug richting 1,5 en voor de laatste werkset 2. ik moet namelijk echt wat kracht terugwinnen, welke best hard achteruit gaat. ook ga ik m'n split veranderen. de huidige split beviel goed, maar deze gaat beter bevallen :P

nieuwe split
ma: borst - voorkant schouders - zijkant schouders
di: rug - achterkant schouders
do: benen
vr: traps - armen

- cardio op trainingsdagen HIIT en op niet trainingsdagen low intensity.
- kuiten bij maandag en donderdag
- buik bij dinsdag en vrijdag
- bij de maandag training doe ik om de week een press beweging voor schouders en de andere slechts raises

dbb contest
vorig jaar riep ik al even dat ik mee zou doen, maar haakte snel af. dit jaar ga ik wel deelnemen en ik ga ook specifiek daar naar toe trainen!

genoeg gebazel weer...tijd voor trainingen! ik ga weer 5x5 doen op de incline BP, SQ en DL...langzaam opbouwend om kracht terug te pakken - dus indrukwekkende sets zal nog even op zich laten wachten

training van vanmorgen - low carb monday

borst - voorkant schouders - zijkant schouders

where's my strength?

Incline BP
5x5x80
****ing hell zeg...dan te bedenken dat ik voorheen 5x5x100 op de incline pakte - ik zal geduld moeten hebben

incline db flyes
8x24s
8x26s
8x28s

flat db press
10x36s
10x38s
10x40s

db side laterals om-en-om
8x22s
8x24s
8x26s
8x28s

db front raise
8x22s
8x24s
8x26s

seated calf raise - plate loaded
3x12x130

standing calf raise
3x15xfullstack

commentaar
kracht op de incline dus foetsie, maar goed dat komt wel weer...niet overhaasten. fysiek gaat nog steeds erg goed...dus dat is dan weer mooi :P

morgenochtend: Rug!

Laatst bewerkt:
Sja Sjaak... het een gaat helaas niet zonder het ander. Is inderdaad wel te zien dat je energie tekort komt eh. Toch zet je wel een nette training neer man, ondanks die low carb dagen man.

Even een terugslag nu, maar dat been je zo weer bij ;)

Ben benieuwd wat het nieuwe dieet je zal brengen. Ik denk wel dat je split nu, je een
beter herstel gaat geven in je cut.

Succes alvast met de wedstrijd.

• #1.408
Sja Sjaak... het een gaat helaas niet zonder het ander. Is inderdaad wel te zien dat je energie tekort komt eh. Toch zet je wel een nette training neer man, ondanks die low carb dagen man.
dank je kwark

Even een terugslag nu, maar dat been je zo weer bij ;)

Ben benieuwd wat het nieuwe dieet je zal brengen. Ik denk wel dat je split nu, je een
beter herstel gaat geven in je cut.

Succes alvast met de wedstrijd.
ik ben ook benieuwd. tnx Rob!

aight...er is getraind vanmorgen - low carb Tuesday

Rug - achterkant schouders - buik - HIIT cardio

het was erg vroeg...dus ik had wat motivatie problemen, maar daar heb ik mij overheen gezet

DeadLift
5x5x150
sjonge jonge...die compounds zeg - alles behalve lekker, maar goed..net als gisteren op de bench, m'n geduld zal beloond worden

Pullups
8x
8x
7x
7x

Yates Rows
8x110
8x120
8x130

seated Face Pulls
10x50
10x55
10x59
10x64
nu ik het opschrijf zie ik de logica van de getallen niet meer...maar zal wel komen omdat het omgerekend is vanaf ponden naar kilo's

straight arm rope pulldown - FST-7
10x40
10x46
5x10x50

back extensions
3x15

rope crunches
3x20x82

machine crunches
3x15x?

CARDIO
20 min HIIT + 5 min low intensity

commentaar
opzich ging het aardig...het was erg vroeg (voor mij) en dat was wel te merken. Deadlifts gingen echt k*t, dus ik denk dat ik volgende week dezelfde gewichten doe tot het allemaal weer wat soepeler gaat. pullups daarentegen lekker, maarja wat wil je als je een pak kilo's lichter bent :P
verder weer aan HIIT cardio...prima te doen - zweten als een beest

morgen low intensity cardio

Ik kan ook echt niet in de ochtend trainen. Moet minimaal een paar maaltijden in me hebben zitten om redelijk te kunnen trainen. Keep up the good work!

Kerel echt wel goede gewichten hoor! Maar hoeveel kilo was je per week kwijt dat je het te hard vond gaan??

Btw chill dat je dit jaar ook mee doet met de contest al zorgt het er wel voor dat ik nog een plek lager ga eindigen..;)

Jooo sjaak, lekker dat je gaat focussen op de compounds met 5x5 en je richting de contest gaat werken!

Waarom ga je niet carb cyclen man? Pak je gewoon High carb days (200) op dagen waar je rug en benen traint, medium carb (100-150) op de andere 2 train dagen, en op je off dagen ga je gewoon onder de 50gram carbs :)

Het is het een of het ander hé! Kracht komt wel weer....

Groot gelijk dat je met die 30sec rust tussen je sets ben gestopt kunnen we weer wat betere gewichten zien:rolleyes:

En gaaf dat je met die contest gaat meedoen succes alvast!

Succes verder met de cut en de contest, ben benieuwd naar het eindresultaat

• #1.414
Ik kan ook echt niet in de ochtend trainen. Moet minimaal een paar maaltijden in me hebben zitten om redelijk te kunnen trainen. Keep up the good work!
naja...opzich heb ik er nooit zo'n probleem mee, alleen deze keer was het echt een uur te vroeg :P

Kerel echt wel goede gewichten hoor! Maar hoeveel kilo was je per week kwijt dat je het te hard vond gaan??

Btw chill dat je dit jaar ook mee doet met de contest al zorgt het er wel voor dat ik nog een plek lager ga eindigen..;)
per week weet ik niet...maar ik sta nu op 91/92 en dat vond ik voor dit moment te snel.

lol @ contest :P we zullen zien kerel...ik wil echt geen back of been pose vergelijken met jou

Jooo sjaak, lekker dat je gaat focussen op de compounds met 5x5 en je richting de contest gaat werken!

Waarom ga je niet carb cyclen man? Pak je gewoon High carb days (200) op dagen waar je rug en benen traint, medium carb (100-150) op de andere 2 train dagen, en op je off dagen ga je gewoon onder de 50gram carbs :)
ik was al aan het cyclen, alleen ging soms op gevoel wat langer door met low carb dagen - dus meer achter elkaar. nu ga ik weer terug naar maximaal 2 op rij. misschien inderdaad op rug en benen dag sowieso wat hoger

verder heeft 5x5 mij in het verleden ook goed geholpen, dus daarom weer terug int schema

Het is het een of het ander hé! Kracht komt wel weer....

Groot gelijk dat je met die 30sec rust tussen je sets ben gestopt kunnen we weer wat betere gewichten zien:rolleyes:

En gaaf dat je met die contest gaat meedoen succes alvast!
ik weet het Robert, maar het is wel rete frustrerend - en met meer rust en wat meer carbs kom ik al een heel eind...de echte zware gewichten met PRs op de grote drie...tja dat moet wachten tot na de zomer denk ik

Succes verder met de cut en de contest, ben benieuwd naar het eindresultaat
tnx man! we zullen zien!

vandaag tentamen gehad...korte nacht achter de rug - niet al te best gegeten (met de nadruk op niet genoeg), veel stress - dus geen optimale dag, maarja dat hoort erbij als student :P morgen de benen eens goed aanpakken. waarschijnlijk trieste gewichten op de 5x5, omdat ik reguliere SQ gaat doen en geen front squat zoals de afgelopen maanden (met uitzondering van een week terug)

• #1.415
Legs day it is!

Benen - Kuiten

ondanks dat benen qua kracht achterblijven was dit wel de lekkerste training deze week - ging erg goed...brute pomp, helemaal kapot gegaan!

Squats
5x90
5x95
5x100
5x100
5x105
goede groove...ik ga niet veel zwaarder tot ik weer wat soepeler squat

single leg press
3x8x40 (per been)
gewicht lijkt niets, maar komt ook door de machine...onderste deel van de beweging kantelt het platform en wordt het ineens ****ing zwaar

leg extensions - plate loaded
12x60
12x70
12x80
burn baby!

Front Squats FST-7 - 30s rust tussen sets
7x10x50
OMG:eek: dit was kapottt gaan zeg (vanaf set nummer 4 ofzo)...m'n quads zaten echt propvol met bloed daarna

liggende leg curl
10x50
10x60
10x70

seated single leg curl
10x30
10x36
10x42
steeds 10 per been uiteraard

romanian dumbbell DL
3x12x38s

seated calf raise - plate loaded
3x12x80
ik had er eerst 140 kilo opgegooid, maar toen schoot er een pijnscheut door m'n linkerkuit...gestopt, gewicht verminderd en extreem langzaam uitgevoerd

sinlge leg standing calf raise
3x12x50

single leg toepress back-to-back
25x40
15x40
10x40

commentaar
was een heerlijke workout - zweette me kapot...brute pomp, zeer tevreden dus! squats zijn weer flink wennen...ik ga ze langzaam weer opbouwen net als de DL, dus verwacht geen grootse gewichten - maar wel grootse benen ;) nu ff wat tonijn naar binnen schuiven

morgen: armen - traps - buik

Monster been volume Sjaak! 7x10x50kg op de fronts is niet niks!:bow:

idd mooie frontsquat om af te maken!!
gewoon complete mooie training

• #1.418
  • #1.419
oke...kneiterharde training achter de rug - BAM

Armen - Buik

wat een pomp:eek::eek::eek:

CGBP
8x90
8x90
7x100

standing alternate db curls
8x24s
8x24s
8x26s

Skullcrushers
8x45
8x45
8x50

preacher EZ-bar curls
10x45
10x45
8x50

Rope pushdown
10x54
10x54 + 10x36 (dropset)

Cable Curls
10x64
10x68 + 10x50 + 10x32 (dropset)

machine crunches
24x50
20x60
16x70

rope crunches
12x86
12x82
12x92

commentaar
WOOOOW die pomp was gruwelijk :D m'n armen groeide met de seconde leek het wel...niet normaal!

morgen: cardiosessie

t*ring lekkere training Sjaak. Die pomp moest ook wel volgens mij. Echt dik deze training, petje af :bow:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven