- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben niet echt een voorstander van een (te) grote groep..
vrijdag is goed, hoe zit het met de mei vakantie of zo (weet niet wanneer die is)
dat banken zit wel goed dan bij mij, dat 2e heb ik niet gelezen.Alleen mensen die over de 100kg banken en over de 200kg deadliften mogen meedoen.
anyways, de squats gingen wat beter en dat is t belangrijkste.Mooi dat die squats beter gingen!
Waarom doe je niet 5x5 squats met 1 gewicht pakken en dat per week met 2.5 a 5kg verhogen?
Mooi dat die squats beter gingen!
Waarom doe je niet 5x5 squats met 1 gewicht pakken en dat per week met 2.5 a 5kg verhogen?
ik zal jullie raad opvolgen heren - volgende week 5x5x100 als start!+1, dat is gewoon de basic gain methode
en dan de sets zo waar maken dat je steeds tegen het randje van failen aan zit.
de week erop gewoon +2,5 doen en weer net niet failen, etc..
doe dat maar ja!Nais Sjaak, Nais!Ik blijf je log in de gaen houden voor een datum..
)haha traktaties alleen als je jarig bent Keun - en ik ben bijna jarig, dus beter trakteer je mij.
utrecht is oke, ik heb over 2 weken vakantie btw en die duurt ook 2weken, ik verwacht wel dat jullie me dan op een kippenborst of lekker steakie trakteren dan
ben wel benieuwd naar je fysiek nu, en sterke armen sjaakie!
ik ben ook een lucky bastardDamn Sjaak als die voorspelling uitkomt van die 2kg aankomen dan ben je een lucky bastard!![]()
ik kreeg ook niks vorige maand toen ik jarig was, zelfs geen karmahaha traktaties alleen als je jarig bent Keun - en ik ben bijna jarig, dus beter trakteer je mij.
27eik kreeg ook niks vorige maand toen ik jarig was, zelfs geen karma
wanneer ben je jarig?
hehe - tnx man...sterke training weer giantsjaak, heb even geen zin om al die spoilers te openen ben veelste brak ik ga me wat eten..
die was er niet vandaagMis ik iets? Waar is je deadlift gebleven?
Doe je die T-bar met dat apparaat? Of stang in de hoek?
ik wil eigenlijk meestal wel óf deads óf rack pulls doen, maar vandaag niet - was ook erg druk weer pff.