Fitness Seller

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nice pics sjakie + welkom he

Welkom terug Sjaak! Nogmaals respect voor je cut resultaat!:D

Goed begin met twee mooie trainingen ook al weer!:D

Gozer, naast mijn comment bij je contest foto's, wil ik ook hier nog even kwijt dat ik vind dat je het heel netjes hebt gedaan pik. Respect voor je resultaat. De foto's zien er geweldig uit en je hebt zelfs aan je tan gedacht ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.524
dank je :P

Welkom terug ;)

Mooie fysiek heb je gehaald. Zoals je zelf aangeeft, kunnen die benen nog wat gebruiken. Maar alls dat het enige is ;)

Mooie schema ook, benieuwd naar je progressie!
tnx man! en ik weet donders goed waar m'n zwaktes liggen, daar gaat ook aan gewerkt worden

nice pics sjakie + welkom he
dank je ove

Welkom terug Sjaak! Nogmaals respect voor je cut resultaat!:D

Goed begin met twee mooie trainingen ook al weer!:D
bedankt marvin, jij weet zelf hoe zwaar het is. jouw vorderingen zijn ook erg mooi man! nu rustig doorknallen en die rebound wel proberen te pakken maat

Gozer, naast mijn comment bij je contest foto's, wil ik ook hier nog even kwijt dat ik vind dat je het heel netjes hebt gedaan pik. Respect voor je resultaat. De foto's zien er geweldig uit en je hebt zelfs aan je tan gedacht ;)
dank je chris, ik had je comment gelezen en vond het tof dat je dat zei. ik vind ook dat je voor zo'n contest gewoon alles moet perfectioneren...en daardoor krijg ik volgens mij ook redelijk hoge cijfers. tanning en olie kan gewoon een mooi verschil maken!

orde van de donderdag

Benen - Buik

gotta get BIG!!!!

Squats
2x12xbb
8x60
10x80
8x90
6x100
4x110
2x120

Dynamic Leg Press - small stance
16x120
14x140
12x160
wilde eigenlijk 15-12-10 doen, maar had meer over - daarm vreemde reps :P

BB lunges (op de plaats)
10x60 = 10xL + 10xR
8x70
6x80

Leg extensions FST-7
7x10xfullstack 30s rust

lying leg curls
15x40
12x45
10x50

seated leg curl
15x45
12x45
10x50

machine crunches
3x20x40

decline crunches
3x20

leg raise
3x12

commentaar
oei...dat was een zeer pittige workout, maar wel ****ing gruwelijk :D voelde me goed en voor mij doen ook krachtig vandaag. Squats liepen eindelijk is lekker...ik hoop binnenkort een keer met Frenkpie mee te trainen (zelfde gym), zodat hij mijn techniek kan bekritiseren. bij de leg raises werd ik wel wat misselijk...was erg diep gegaan vandaag - nu vreten, herstellen en groeien!

voeding
1. 50 gr whey - 75 gr havermout
2. 50 gr brinta - 3 bruine boterhammen - 3 ei - 4 eiwit
3. post workout 50 gr whey
4. 75 gr basmati rijst - 250 gr rundergehakt - 5 augurken
5. 75 gr pasta - 200 gr gerookte zalm - groente
6. 200 gr kipfilet
7. 500 gr magere kwark

morgen: armen

ik vind ook dat je voor zo'n contest gewoon alles moet perfectioneren...en daardoor krijg ik volgens mij ook redelijk hoge cijfers. tanning en olie kan gewoon een mooi verschil maken!
flinke workout weer achter de boeg - tanning had ik ook gewoon op valt alleen stuk minder op doordat ik de olie achterwege had gelaten:rolleyes:

erg netjes sjaak, wienand voorbij gegaan;)

Spierpijn ahead!:fire:

Mooie training man, bruut geweld op die squats!
Lekker bezig.
Trillende beentjes nu? :D

• #1.528
flinke workout weer achter de boeg - tanning had ik ook gewoon op valt alleen stuk minder op doordat ik de olie achterwege had gelaten:rolleyes:

erg netjes sjaak, wienand voorbij gegaan;)
achter de boeg? :P haha

maar tnx koen - combi van tanning en olie heeft zeker gewerkt bij mij. nu hopen dat ik wienand ook voor blijf

damn - klopt man!

Mooie training man, bruut geweld op die squats!
Lekker bezig.
Trillende beentjes nu? :D
beentjes gingen stuk...

another day at the office

Armen - Cardio (echt...JA)

intensity: pretty high

triceps: warmup - 3 sets light pushdowns

Skullcrushers
10x35
8x45
6x50
6x50

one arm overhead db extensions
10x14s
8x16s
8x16s

CGBP - smith
10x100
6x110
10x90 + 10x60 (dropset)

biceps: warmup 3 sets light cable curls

db curls
10x18s
8x20s
8x22s
6x24s

EZ-bar curls
10x45
8x50
6x55

cable pose curls
15x18 (per kant)
12x23
10x27 + 10x18 (dropset)

reverse grip bb curls
4x12x30

cable wrist rolls
4x12x32

CARDIO
20 min HIIT loopband - 1 min high, 1 min low

commentaar
gisteren een zware avond gehad :P en sliep ook ergens rond half drie. toch wekkertje gezet om 9 uur, rond half tien m'n bed uit en 75 gr havermout met 50 gr whey naar binnen geschoven en gelijk naar de sportschool gegaan. voelde me opvallend goed - misschien komt de terugslag later vandaag nog hehe. nu ff snel wat eieren in de pan mikken en wat heerlijk vers waldkorn brood van de bakker erbij!

weekend lekker vrij van trainen en maandag is het tijd voor rug!

achter de boeg? :P haha

maar tnx koen - combi van tanning en olie heeft zeker gewerkt bij mij. nu hopen dat ik wienand ook voor blijf
haha sorry limburgse uitdrukkingen, achter de rug beter?:P

over 2-3 jaar pak ik de olie ook gewoon erbij, ging dit jaar voor een iets wat natuurlijkere look had de olie wel bij de hand.
als het kon paste ik me score aan naar een 10 want ik persoonlijk vind dat de mensen onder de top 5(7 & 9 want daar sta ik:P) nogal ongewaardeerd worden, bij jou valt het nog mee wat scores betreft, erg goed gedaan iig Sjaak!

• #1.530
haha sorry limburgse uitdrukkingen, achter de rug beter?:P

over 2-3 jaar pak ik de olie ook gewoon erbij, ging dit jaar voor een iets wat natuurlijkere look had de olie wel bij de hand.
als het kon paste ik me score aan naar een 10 want ik persoonlijk vind dat de mensen onder de top 5(7 & 9 want daar sta ik:P) nogal ongewaardeerd worden, bij jou valt het nog mee wat scores betreft, erg goed gedaan iig Sjaak!
voor de boeg, achter de rug :P

over 2-3 jaar? ga je de contest uitzitten tot die tijd?

en je hebt gelijk hoor...meeste mensen stemmen bij top 4 of 5 nog en verder niet echt, wat ook logisch is aangezien daar de prijzen vallen.
verder snap ik wel wat je zegt over ongewaardeerd hoor, maar het blijft een online verhaal heh. soms zie ik ook mensen ineens een 6 plaatsen bij mij en diezelfde persoon plaatst dan een 9 bij wienand - dat is puur omdat één iemand dan de één beter vind dan de ander...de cijfers zijn dan alleen niet echt realistisch meer. en met 0,03 punten verschil kan het alle kanten op met zulke stemmers.

maar ik ben erg tevreden en dat blijft belangrijkste. eindig ik top 6 dan ben ik ****ing blij, wordt het top 7...ben ik uitermate tevreden :P

nu hopen dat ik wienand ook voor blijf

'k heb je een negen gegeven (topfoto's met een topfysiek erop, maar net iets te weinig massa om een tien te verdienen op een bb-forum imo, volgend jaar kan je voor de 10 gaan ;) ) Ik vind alleszins dat je het verdient om voor wienand te eindigen :)

En idd, aan die scores hoef je op een online forum niet veel waarde te hechten. Bv die kees, die imo het slechtste fysiek v alle deelnemers heeft (ongelofelijk slechte benen) geeft mij een 7 en zichzelf een 9... :D Nuja, ik hoop dat ik men derde plaats kan vasthouden, zou toch mooi zijn, en 'k heb nightfly een tien gegeven dus ik gun hem de overwinning zeker!

Laatst bewerkt:
ja ik denk het wel eigenlijk, heeft me dit jaar genoeg problemen veroorzaakt in me relatie..
en het lijkt mij het beste om nog wat massa te pakken, of ik moet mee doen maar dan zonder te cutten - maar het liefste laat ik me koppie weer zien over 2 jaar ongeveer en hoop dan op 75 a 80kg te staan met het zelfde bf (6 a 7%).

ik gun je die 6e plaats, heb mijn stem op wienand nog niet uitgebracht - was nogal een tegenvaller wienand's foto's dit jaar. (top fysiek dat zeker)

kan je ook op jezelf stemmen verb?

• #1.534
'k heb je een negen gegeven (topfoto's met een topfysiek erop, maar net iets te weinig massa om een tien te verdienen op een bb-forum imo, volgend jaar kan je voor de 10 gaan ;) ) Ik vind alleszins dat je het verdient om voor wienand te eindigen :)

En idd, aan die scores hoef je op een online forum niet veel waarde te hechten. Bv die kees, die imo het slechtste fysiek v alle deelnemers heeft (ongelofelijk slechte benen) geeft mij een 7 en zichzelf een 9... :D Nuja, ik hoop dat ik men derde plaats kan vasthouden, zou toch mooi zijn, en 'k heb nightfly een tien gegeven dus ik gun hem de overwinning zeker!
tnx man! tof dat je dat vindt :D en bedankt voor je stem natuurlijk. ik wil ook flink wat massa op m'n benen en rug gaan plakken - zijn op met dit vet percentage toch probleem gebieden gebleken, maar komt helemaal goed!

verder heb je wel gelijk hoor, die stemmen kan je niet altijd veel waarde aan hechten. een hoop mensen met krap 100 posts delen willekeurig wat zessen en zevens uit. maar de plaatsing is geloof ik niet definitief, aangezien Big-T nog wat met de stemmen zal doen toch?! om het eerlijker te maken ofzo

ja ik denk het wel eigenlijk, heeft me dit jaar genoeg problemen veroorzaakt in me relatie..
en het lijkt mij het beste om nog wat massa te pakken, of ik moet mee doen maar dan zonder te cutten - maar het liefste laat ik me koppie weer zien over 2 jaar ongeveer en hoop dan op 75 a 80kg te staan met het zelfde bf (6 a 7%).

ik gun je die 6e plaats, heb mijn stem op wienand nog niet uitgebracht - was nogal een tegenvaller wienand's foto's dit jaar. (top fysiek dat zeker)

kan je ook op jezelf stemmen verb?
dat van de relatie herken ik wel, maar misschien moet je gewoon vooraf betere afspraken maken - dat heb ik ook gedaan en helpt echt hoor! desondanks had ik er ook last van met m'n relatie maja. je moet zorgen dat ze je steunt kerel, dan zit het wel snor.

en bedankt voor je comment man, ik ga geen uitspraken doen waar ik moet staan - maar vind wienand's foto's t.o.v. vorig jaar wel iets tegenvallen. verder wel een goed fysiek voor naturel! jij komt er ook wel man, lekker bulken en uitzitten kan geen kwaad - heb ik ook gedaan vorig jaar :P

Blijkbaar wel, maar dat vind ik nogal zielig tbh
ik denk dat Big-T die stemmen niet mee laat tellen hoor...

Je ziet er echt super uit op je foto's, goed fysiek. Nog niet zo goed als bijv. een nightfly maar ik denk dat dat binnen 1 / 2 jaar wel goed zit bij je.. van mij krijg je een 8 als ik de stem galerij weer kan vinden :D

En idd, aan die scores hoef je op een online forum niet veel waarde te hechten. Bv die kees, die imo het slechtste fysiek v alle deelnemers heeft (ongelofelijk slechte benen) geeft mij een 7 en zichzelf een 9...
Even wat anders...hebben jullie jezelf ook een cijfer gegeven?

• #1.538
Je ziet er echt super uit op je foto's, goed fysiek. Nog niet zo goed als bijv. een nightfly maar ik denk dat dat binnen 1 / 2 jaar wel goed zit bij je.. van mij krijg je een 8 als ik de stem galerij weer kan vinden :D
dank je wel man!

Even wat anders...hebben jullie jezelf ook een cijfer gegeven?
nog niet in ieder geval - ik vind dat Big-T die cijfers ook niet zou moeten meenemen in de weging, net als die belachelijke 3 bij nightfly, als het goed is zou naar zulke dingen achteraf nog gekeken worden

zie boven

nieuwe week, nieuwe trainingen, nieuwe massa :D deze week 5 trainingen, schouders een keertje los aanpakken

Rug - buik - Cardio

intensity: high as usual

Deadlift - eerste rep uit rack
8x60
8x100

8x140
6x160
4x180
2x200
eerste rep niet van de grond, kan ik een tikje zwaarder en m'n rug even laten schrikken..barbell tikte de grond ook steeds net niet aan

Pull-ups
10xbw
6xbw+10
5xbw+10 + 1xbw+10
6xbw+10

T-bar rows
6x110
6x120
5x130

reverse grip BOR
12x80
10x90
8x100

reverse seated neck pulldown FST-7
7x10x59 30s rust

Leg raise
3x15

machine crunches
3x15x45

CARDIO
HIIT - 20 min loopband - 2 min warming up, 2 min cooling down
1 min high intensity : 1 min low intensity

commentaar
Rug was leeg :P
niet gaan poepen op m'n deadlifts trouwens, ik wilde het een keertje zo proberen en wilde graag die 200 een keer in m'n klauwen hebben - uiteraard geen echte deadlift, maar leuk shock effect denk ik. verder gewoon een goede training, redelijk heavy gegaan. cardio netjes aan het eind. deze week vijf trainingen, dat werkt motiverend voor mij en ga ik dus ook beter van eten :D daarnaast train ik m'n schouder graag weer eens los.

voeding vandaag
1. 50 gr whey - 75 gr havermout
2. 2 ei - 8 eiwit - 75 gr zilvervliesrijst - 2 el ketchup
3. post workout: 50 gr whey
4. 130 gr tonijn - 75 gr zilvervlies rijst
5. 2 gepofte aardappels - 100 gr brocolli - 250 gr kipfilet
6. 250 gr kipfilet - 100 gr sperziebonen
7. 500 gr magere kwark - handje cashews

morgen: borst en cardio

Gewoon een keer rackpulls doen Sjaak! sta je binnenkort met 220+ kg in je klauwen..;)

Wel erg dikke training trouwens! Wat vind je van dat FST-7?

• #1.540
Gewoon een keer rackpulls doen Sjaak! sta je binnenkort met 220+ kg in je klauwen..;)

Wel erg dikke training trouwens! Wat vind je van dat FST-7?
rackpulls doe ik af en toe ook wel hoor :P 220 heb ik al eens getrokken daarmee, maar dat is wel een flinke tijd geleden.

tnx man! FST-7 heb ik voor de cut ook een tijdje gedaan om m'n lats bij te trekken en eerlijk gezegd heeft het best gewerkt. Nu doe ik het alleen bij Rug en Benen...we zien wel wat het wordt - ik ben sowieso een liefhebber van volume, dus wat dat betreft kan het geen kwaad

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven