- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dank je

tnx man! en ik weet donders goed waar m'n zwaktes liggen, daar gaat ook aan gewerkt wordenWelkom terug
Mooie fysiek heb je gehaald. Zoals je zelf aangeeft, kunnen die benen nog wat gebruiken. Maar alls dat het enige is
Mooie schema ook, benieuwd naar je progressie!
dank je ove
bedankt marvin, jij weet zelf hoe zwaar het is. jouw vorderingen zijn ook erg mooi man! nu rustig doorknallen en die rebound wel proberen te pakken maatWelkom terug Sjaak! Nogmaals respect voor je cut resultaat!
Goed begin met twee mooie trainingen ook al weer!![]()
dank je chris, ik had je comment gelezen en vond het tof dat je dat zei. ik vind ook dat je voor zo'n contest gewoon alles moet perfectioneren...en daardoor krijg ik volgens mij ook redelijk hoge cijfers. tanning en olie kan gewoon een mooi verschil maken!Gozer, naast mijn comment bij je contest foto's, wil ik ook hier nog even kwijt dat ik vind dat je het heel netjes hebt gedaan pik. Respect voor je resultaat. De foto's zien er geweldig uit en je hebt zelfs aan je tan gedacht![]()

voelde me goed en voor mij doen ook krachtig vandaag. Squats liepen eindelijk is lekker...ik hoop binnenkort een keer met Frenkpie mee te trainen (zelfde gym), zodat hij mijn techniek kan bekritiseren. bij de leg raises werd ik wel wat misselijk...was erg diep gegaan vandaag - nu vreten, herstellen en groeien!flinke workout weer achter de boeg - tanning had ik ook gewoon op valt alleen stuk minder op doordat ik de olie achterwege had gelatenik vind ook dat je voor zo'n contest gewoon alles moet perfectioneren...en daardoor krijg ik volgens mij ook redelijk hoge cijfers. tanning en olie kan gewoon een mooi verschil maken!

achter de boeg?flinke workout weer achter de boeg - tanning had ik ook gewoon op valt alleen stuk minder op doordat ik de olie achterwege had gelaten
erg netjes sjaak, wienand voorbij gegaan![]()
hahadamn - klopt man!
beentjes gingen stuk...Mooie training man, bruut geweld op die squats!
Lekker bezig.
Trillende beentjes nu?![]()
en sliep ook ergens rond half drie. toch wekkertje gezet om 9 uur, rond half tien m'n bed uit en 75 gr havermout met 50 gr whey naar binnen geschoven en gelijk naar de sportschool gegaan. voelde me opvallend goed - misschien komt de terugslag later vandaag nog hehe. nu ff snel wat eieren in de pan mikken en wat heerlijk vers waldkorn brood van de bakker erbij!haha sorry limburgse uitdrukkingen, achter de rug beter?achter de boeg?haha
maar tnx koen - combi van tanning en olie heeft zeker gewerkt bij mij. nu hopen dat ik wienand ook voor blijf

) nogal ongewaardeerd worden, bij jou valt het nog mee wat scores betreft, erg goed gedaan iig Sjaak!voor de boeg, achter de rughaha sorry limburgse uitdrukkingen, achter de rug beter?
over 2-3 jaar pak ik de olie ook gewoon erbij, ging dit jaar voor een iets wat natuurlijkere look had de olie wel bij de hand.
als het kon paste ik me score aan naar een 10 want ik persoonlijk vind dat de mensen onder de top 5(7 & 9 want daar sta ik) nogal ongewaardeerd worden, bij jou valt het nog mee wat scores betreft, erg goed gedaan iig Sjaak!

) Ik vind alleszins dat je het verdient om voor wienand te eindigen 
Nuja, ik hoop dat ik men derde plaats kan vasthouden, zou toch mooi zijn, en 'k heb nightfly een tien gegeven dus ik gun hem de overwinning zeker!tnx man! tof dat je dat vindt'k heb je een negen gegeven (topfoto's met een topfysiek erop, maar net iets te weinig massa om een tien te verdienen op een bb-forum imo, volgend jaar kan je voor de 10 gaan) Ik vind alleszins dat je het verdient om voor wienand te eindigen
En idd, aan die scores hoef je op een online forum niet veel waarde te hechten. Bv die kees, die imo het slechtste fysiek v alle deelnemers heeft (ongelofelijk slechte benen) geeft mij een 7 en zichzelf een 9...Nuja, ik hoop dat ik men derde plaats kan vasthouden, zou toch mooi zijn, en 'k heb nightfly een tien gegeven dus ik gun hem de overwinning zeker!
en bedankt voor je stem natuurlijk. ik wil ook flink wat massa op m'n benen en rug gaan plakken - zijn op met dit vet percentage toch probleem gebieden gebleken, maar komt helemaal goed!dat van de relatie herken ik wel, maar misschien moet je gewoon vooraf betere afspraken maken - dat heb ik ook gedaan en helpt echt hoor! desondanks had ik er ook last van met m'n relatie maja. je moet zorgen dat ze je steunt kerel, dan zit het wel snor.ja ik denk het wel eigenlijk, heeft me dit jaar genoeg problemen veroorzaakt in me relatie..
en het lijkt mij het beste om nog wat massa te pakken, of ik moet mee doen maar dan zonder te cutten - maar het liefste laat ik me koppie weer zien over 2 jaar ongeveer en hoop dan op 75 a 80kg te staan met het zelfde bf (6 a 7%).
ik gun je die 6e plaats, heb mijn stem op wienand nog niet uitgebracht - was nogal een tegenvaller wienand's foto's dit jaar. (top fysiek dat zeker)
kan je ook op jezelf stemmen verb?

ik denk dat Big-T die stemmen niet mee laat tellen hoor...
Even wat anders...hebben jullie jezelf ook een cijfer gegeven?En idd, aan die scores hoef je op een online forum niet veel waarde te hechten. Bv die kees, die imo het slechtste fysiek v alle deelnemers heeft (ongelofelijk slechte benen) geeft mij een 7 en zichzelf een 9...
Even wat anders...hebben jullie jezelf ook een cijfer gegeven?
dank je wel man!Je ziet er echt super uit op je foto's, goed fysiek. Nog niet zo goed als bijv. een nightfly maar ik denk dat dat binnen 1 / 2 jaar wel goed zit bij je.. van mij krijg je een 8 als ik de stem galerij weer kan vinden![]()
nog niet in ieder geval - ik vind dat Big-T die cijfers ook niet zou moeten meenemen in de weging, net als die belachelijke 3 bij nightfly, als het goed is zou naar zulke dingen achteraf nog gekeken wordenEven wat anders...hebben jullie jezelf ook een cijfer gegeven?
zie boven
deze week 5 trainingen, schouders een keertje los aanpakken
daarnaast train ik m'n schouder graag weer eens los.rackpulls doe ik af en toe ook wel hoorGewoon een keer rackpulls doen Sjaak! sta je binnenkort met 220+ kg in je klauwen..
Wel erg dikke training trouwens! Wat vind je van dat FST-7?
220 heb ik al eens getrokken daarmee, maar dat is wel een flinke tijd geleden.