timmert
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dank je koen!twee indrukwekkende workouts Sjaak en een brutale PR op je sitting MP.
fijn weekend beescht![]()
Asociale ez-bar curls Sjaak! Verder ook dik volume en brute intensiteit!
Prettig weekend!![]()

tnx tim! nu is het zeker weer lekker etenhet waren brute fotos grotesjaak!!
nu weer lekker genieten van de carbs
laat je de vetten nu compleet weg overdag of pak je nog af en toe wat noten ofzo? (behalve laatste maaltijd)
vetten komen overdag ook nog langs in de vorm van olie, maar niet teveel
haha havermout is zeker de shit! ik wil niet al te hoog gaan in carbs, want dan blaas ik echt op als een malle. maaltijd 1 is trouwens 1,5 uur van maaltijd 2 ofzo...dus meer een extra ontbijtjenette training!
Ik zou overigens de hoeveelheid havermout (havermout is de shit imo) verdubbelen in de ochtend en over de dag hier en daar wat vetten toevoegen (vind ik dan he)
hehe - dank je Rob - is gewoon losse barbell in de hoek. t-bar machines vind ik meestal bagger, want loop dan te k*tten met m'n voetpositie en evenwicht.Die T-bars zijn super kerel ... met een barbell in de hoek? Of met machine?
Lekker gewerkt op je lower back trouwens![]()
maaltijd 1 is trouwens 1,5 uur van maaltijd 2 ofzo...dus meer een extra ontbijtje

voorheen was m'n eerste maaltijd altijd met eieren, maar ik had soms de neiging om die uit te stellen...als ik lui was met wakker worden en gaan zin had om te koken en shit. daarom knal ik nu als de wekker gaat gewoon die havermout en whey in m'n bek en als ik dan opsta en gedouched heb ga ik de keuken indat vermoeden had ik eigenlijk al
ben je overigens niet bang voor blessures door de deadlifts aan het eind te doen?(minder concentratie), ik denk wel dat het scheelt dat je geen full deadlifts doet, helemaal na oefeningen als BOR en T-bar rows.

Geef mij eens een tip waardoor ik niet voorover val met die T-bars![]()
benen wat meer uit elkaar, kont ver naar achter en bovenlichaam wat rechter houden en wat meer door je benen zakken (denk ik) .

(heb ik 1 keer gehad).ja, maar er moet iemand op het andere uiteinde gaan staan, anders trek je zo de stang onder je door en krijg je wat moois(heb ik 1 keer gehad).
Dat kan ik enkel corrigeren door rechter te sowieso niet recht staanGeef mij eens een tip waardoor ik niet voorover val met die T-bars
Telkens als er wat plates op de barbell komen gaat het helemaal mis bij mij ...
Of sta je gewoon recht?
ik heb m'n voeten vrij wijd en redelijk dicht bij de plates geplaatst. Ik doe ook eerst een halve deadlift voor ik begin - stang omhoog trekken en dan positioneren. als je zwaar gaat kun je er subtiel in gaan hangen (kont naar achteren en daar in leunen) en dan kun je het bovenlichaam geleidelijk voorover kantelen...eerste rep is alleen klote 
verbaasde mijzelf ermeehehe - incline bench is dus eigenlijk veel harder als ik hem als eerst doe...misschien volgende week eens proberen weerOok nog plichtsbewust goed de buik aangepakt!
Incline bench is hard!
bodyweight - 90 stabielNais Sjaak! heel nais weer!Hoe staat het ondertussen weer met je bodyweight?
bovenborst heeft gewoon het meeste werk nodig...enige probleem voor mij is dat m'n schouders veel overnemen - dus ik moet echt blijven werken aan m'n techniek en mind-muscle-connectionlekkere chesttraining, I (L) incline borst training![]()
tnx tim! cardio helpt voor meerdere dingen in de bulk...brute gewichten weer sjaak
en netjes dat je cardio blijft doen, ik doe het voortaan zelf ook in de bulk
voel er mezelf net wat fitter en gezonder door

Je kan bij de blokker van die eierenkokers koken voor 15 euro ofzo is echt super relaxt!voorheen was m'n eerste maaltijd altijd met eieren, maar ik had soms de neiging om die uit te stellen...als ik lui was met wakker worden en gaan zin had om te koken en shit.
Lekker hoor Sjaak, weer 90kg!bodyweight - 90 stabiel
bovenborst heeft gewoon het meeste werk nodig...enige probleem voor mij is dat m'n schouders veel overnemen - dus ik moet echt blijven werken aan m'n techniek en mind-muscle-connection