XXL Nutrition

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
het waren brute fotos grotesjaak!!
nu weer lekker genieten van de carbs
laat je de vetten nu compleet weg overdag of pak je nog af en toe wat noten ofzo? (behalve laatste maaltijd)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.562
twee indrukwekkende workouts Sjaak en een brutale PR op je sitting MP.
fijn weekend beescht;)
dank je koen!

Asociale ez-bar curls Sjaak! Verder ook dik volume en brute intensiteit!:fire:

Prettig weekend!:D
:D
het waren brute fotos grotesjaak!!
nu weer lekker genieten van de carbs
laat je de vetten nu compleet weg overdag of pak je nog af en toe wat noten ofzo? (behalve laatste maaltijd)
tnx tim! nu is het zeker weer lekker eten :P vetten komen overdag ook nog langs in de vorm van olie, maar niet teveel

gotta get big!!!

Rug - Kuiten - Cardio

intensiteit: try to keep up ;)

seated calf raise
3x10x120

standing calf raise
15xfullstack
12xfullstack +20
10xfullstack +60

reverse grip lat pulldown
10x82
8x86
8x91
10x82

T-bar rows
10x100
8x110
6x120

BOR
12x80
10x90
8x100 + 8x60 (dropset)

straight arm rope pulldown
12x46
10x50
12x46

Deadlift - tot vlak boven de grond
8x140
5x160
3x180

back extensions
20xbw

CARDIO
20 min low intensity - incline loopband

voeding
1. 50 gr havermout - 50 gr whey
2. 75 gr rijst - 3 ei - 4 eiwit
3. post workout 50 gr whey
4. 75 gr rijst - 300 gr kipfilet
5. 75 gr rijst - groentemix - wat kaas - 300gr rundergehakt
6. 4 rijstewafels - pindakaas
7. 500 gr magere kwark

nu even schijten, douchen, eten en dan richting de sportschool voor borst

nette training!

Ik zou overigens de hoeveelheid havermout (havermout is de shit imo) verdubbelen in de ochtend en over de dag hier en daar wat vetten toevoegen (vind ik dan he)

Laatst bewerkt:
Die T-bars zijn super kerel ... met een barbell in de hoek? Of met machine?

Lekker gewerkt op je lower back trouwens ;)

• #1.565
nette training!

Ik zou overigens de hoeveelheid havermout (havermout is de shit imo) verdubbelen in de ochtend en over de dag hier en daar wat vetten toevoegen (vind ik dan he)
haha havermout is zeker de shit! ik wil niet al te hoog gaan in carbs, want dan blaas ik echt op als een malle. maaltijd 1 is trouwens 1,5 uur van maaltijd 2 ofzo...dus meer een extra ontbijtje

Die T-bars zijn super kerel ... met een barbell in de hoek? Of met machine?

Lekker gewerkt op je lower back trouwens ;)
hehe - dank je Rob - is gewoon losse barbell in de hoek. t-bar machines vind ik meestal bagger, want loop dan te k*tten met m'n voetpositie en evenwicht.

maaltijd 1 is trouwens 1,5 uur van maaltijd 2 ofzo...dus meer een extra ontbijtje

dat vermoeden had ik eigenlijk al ;)

ben je overigens niet bang voor blessures door de deadlifts aan het eind te doen?(minder concentratie), ik denk wel dat het scheelt dat je geen full deadlifts doet, helemaal na oefeningen als BOR en T-bar rows.

• #1.567
dat vermoeden had ik eigenlijk al ;)

ben je overigens niet bang voor blessures door de deadlifts aan het eind te doen?(minder concentratie), ik denk wel dat het scheelt dat je geen full deadlifts doet, helemaal na oefeningen als BOR en T-bar rows.
voorheen was m'n eerste maaltijd altijd met eieren, maar ik had soms de neiging om die uit te stellen...als ik lui was met wakker worden en gaan zin had om te koken en shit. daarom knal ik nu als de wekker gaat gewoon die havermout en whey in m'n bek en als ik dan opsta en gedouched heb ga ik de keuken in :P

als ik deadlifts als laatste doe ben ik er niet mee bezig om persee een bepaalde gewicht van de grond te trekken - in tegenstelling tot deadlift als eerste...dan wil ik gewoon 200 proberen enzo. focus is dus veel meer op de oefening dan op het gewicht. en full deadlifts doe ik ook hoor...afwisselend gewoon - maar nu had ik behoefte aan continue spanning - onderrug was wrecked :P

Geef mij eens een tip waardoor ik niet voorover val met die T-bars :p
Telkens als er wat plates op de barbell komen gaat het helemaal mis bij mij ...
Of sta je gewoon recht?

ja, maar er moet iemand op het andere uiteinde gaan staan, anders trek je zo de stang onder je door en krijg je wat moois :p (heb ik 1 keer gehad).

Ja, ik leg er een dumbbell op ...

Grote probleem is gewoon als ik 5 plates erop hang, dat het een te lange halter wordt
en ik eigenlijk voorover kieper telkens :p Dat kan ik enkel corrigeren door rechter te
gaan staan maar dan wordt het eigenlijk minder effectief.

• #1.573
Geef mij eens een tip waardoor ik niet voorover val met die T-bars :p
Telkens als er wat plates op de barbell komen gaat het helemaal mis bij mij ...
Of sta je gewoon recht?
sowieso niet recht staan :P ik heb m'n voeten vrij wijd en redelijk dicht bij de plates geplaatst. Ik doe ook eerst een halve deadlift voor ik begin - stang omhoog trekken en dan positioneren. als je zwaar gaat kun je er subtiel in gaan hangen (kont naar achteren en daar in leunen) en dan kun je het bovenlichaam geleidelijk voorover kantelen...eerste rep is alleen klote :P

big upper chest = big chest

Borst - buik - cardio

intensity: hell yeah...let's do it!

Incline db press
8x40s
6x44s
6x44s
48s zaten er niet in vandaag...bewust blijven hangen bij de 44s

incline BP
12x80
8x90
6x100
huh....als 2e oefening na db presses en dan 100 kilo haha :P verbaasde mijzelf ermee

incline db flyes
12x18s
10x20s
8x22s
6x24s

machine press - plate loaded
8x80
8x80
8x80 + 6x60 + 6x40 (dropset)
m'n favoriet chest press machine was kapot...dus deze een keer gedaan, maar was een beetje gaar eigenlijk - toch maar netjes m'n setjes gedaan

leg raise
3x15

machine crunch
3x15x45

decline crunch
25x

CARDIO
20 min low intensity - incline loopband

voeding
1. 50gr whey - 50gr havermout
2. 75 gr rijst - 3 ei - 4 eiwit
3. post workout 50gr whey
4. 75 gr rijst - 300 gr kipfilet
5. 75 gr macaroni - 250 gr mager rundergehakt - groentemix
6. 300 gr kipfilet - 100 gr sperziebonen
7. 500 gr magere kwark - cashews

morgen: Legs

Ook nog plichtsbewust goed de buik aangepakt! :D

Incline bench is hard!

Nais Sjaak! heel nais weer!:D Hoe staat het ondertussen weer met je bodyweight?

lekkere chesttraining, I (L) incline borst training :D

brute gewichten weer sjaak
en netjes dat je cardio blijft doen, ik doe het voortaan zelf ook in de bulk
voel er mezelf net wat fitter en gezonder door

• #1.578
Ook nog plichtsbewust goed de buik aangepakt! :D

Incline bench is hard!
hehe - incline bench is dus eigenlijk veel harder als ik hem als eerst doe...misschien volgende week eens proberen weer

Nais Sjaak! heel nais weer!:D Hoe staat het ondertussen weer met je bodyweight?
bodyweight - 90 stabiel
tnx man!

lekkere chesttraining, I (L) incline borst training :D
bovenborst heeft gewoon het meeste werk nodig...enige probleem voor mij is dat m'n schouders veel overnemen - dus ik moet echt blijven werken aan m'n techniek en mind-muscle-connection
brute gewichten weer sjaak
en netjes dat je cardio blijft doen, ik doe het voortaan zelf ook in de bulk
voel er mezelf net wat fitter en gezonder door
tnx tim! cardio helpt voor meerdere dingen in de bulk...
a. je blijft fitter en dat helpt tijdens je krachttraining (vooral als je intensiteit met KT hoog licht)
b. herstel lijkt beter te gaan
c. voor m'n gevoel kan ik net wat minder strict zijn met dieet
d. ik voel me niet zo lomp :P

vanavond ga ik een beentraining doen met Frenkpie uit je PL/SM gedeelte van dbb. mijn squat-techniek wordt dan onder de loep genomen en het is altijd interessant om met mensen met compleet andere doelen te trainen - het zal wel pittig worden en ik ga m'n best doen om geen flater te slaan met m'n kansloze squatgewicht :P

voorheen was m'n eerste maaltijd altijd met eieren, maar ik had soms de neiging om die uit te stellen...als ik lui was met wakker worden en gaan zin had om te koken en shit.
Je kan bij de blokker van die eierenkokers koken voor 15 euro ofzo is echt super relaxt!

Beestachtige borst training weer!

bodyweight - 90 stabiel

bovenborst heeft gewoon het meeste werk nodig...enige probleem voor mij is dat m'n schouders veel overnemen - dus ik moet echt blijven werken aan m'n techniek en mind-muscle-connection
Lekker hoor Sjaak, weer 90kg!:D

Wat betreft upperchest ervaar ik eigenlijk hetzelfde...:(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven