- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/nieuwe-methode-fst-7-a-190292/Zware training man, bruut.
Wat zijn die FST-7 juist? (vind het niet meteen met google)

ik weet niet hoe lui je bent maat, maar als je FST-7 intypt bij Google krijg je gelijk goede hits. 2e hit is fst-7.com en 1e hit is naar giant (NL site waar het wordt uitgelegd)Zware training man, bruut.
Wat zijn die FST-7 juist? (vind het niet meteen met google)
ik weet niet hoe lui je bent maat, maar als je FST-7 intypt bij Google krijg je gelijk goede hits. 2e hit is fst-7.com en 1e hit is naar giant (NL site waar het wordt uitgelegd)
Gigantisch lui tnx

haha - ja dat jij het zo invoert...daar houd ik geen rekening meeGigantisch lui
Nee nee, ik had de voleedige term 'reverse seated neck pulldown FST-7' ingegeven en kwam niet meteen op iets zinnig.
@SKATERMARVIN bedankt!

declines voelde alleen niet heel lekker, verder alles top. helaas liggen er geen zwaardere dbs, anders zou ik die zeker pakken! vanavond in ieder geval benen trainen en misschien met Frenkpie (PL/SM) van het forum, om mijn squat-techniek te analyseren...het blijft lekker gaan

helaas zijn er geen 50-ers Rob...anders had ik ze al wel een keer gepakt
in de gym zouden ze de collectie uitbreiden tot 60-ers, alleen doen ze dat pas wanneer men de dumbbells steeds in het rek terug legt... 
pomp was ook gigantisch. vandaag slecht gegeten (door omstandigheden) helaas...back squats keertje verwisseld voor front squats
tnx robert - binnenkort weer eens trainen?
tnx beest!

nou, er zaten te grote gaten tussen (qua tijd) en al dat brood met beleg gedoe vermijd ik liever - normaliter eet ik gewoon een stuk beter.
tnx Arnold - ook nog eens geboren in de Golden Age of BB zie ik
ik hoef niet persee op een vrijdag hoor...maakt niet zoveel uit opzich. alleen als we er een hele meet van willen maken is dat misschien makkelijk.Toevallig dat je dat zegt dacht er gisteren precies nog aan.
Maar heb het momenteel wat druk, 24 september zou ik pas weer kunnen op vrijdag....
Kunnen die datum afspreken en dan horen of de anderen ook weer komen beulen?
wat een tijdstip weer Rob
maar tnx man! het gaat me goed af op t moment