XXL Nutrition

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.581
Je kan bij de blokker van die eierenkokers koken voor 15 euro ofzo is echt super relaxt!

Beestachtige borst training weer!
daar kunnen er toch maar 6 in?
tnx man!
Lekker hoor Sjaak, weer 90kg!:D

Wat betreft upperchest ervaar ik eigenlijk hetzelfde...:(
zeker lekker :D
maar jij deed eerst toch ook veel presses op 60 graden? dan moet je de schouders wel inzetten :P volgens mij zag ik laatst dat je nu 45 en 30 graden pakt toch?

learn how to squat properly :D

LB

training met Frenkpie gedaan om m'n squattechniek eens onder de loep te nemen. wat een verschil maakte dat zeg - t*ring hee. voelde veel beter aan en ging ook een stuk lekkerder. hele training met hem gedaan en was erg motiverend!

Squats - barbell 22,5, daarom rare gewichten
10xbb
10x62,5
5x82,5
3x102,5
3x112,5
3x122,5
1x132,5
1x137,5
10x102,5 - AUWWWW
laatste set was echt knokken, maar Frank schreeuwde mij er doorheen :P nog nooit 10 reps gedaan met dat gewicht

Speed Deadlifts tegen Bands
2x70
2x110
2x130
2x140
2x150
2x150
2x160
5x150 - met straps
heerlijke oefening dit!

Lying Leg Curls
15x40
12x45
10x50

Leg Press - small stance
6x220
22x120
die 22 reps waren echt killing - daarna viel ik echt om. frank deed 25 ****ing reps met 160 kilo :P

seated calf raise
3x25x80

standing calf raise
30x90

commentaar
ik ben erg blij met de techniek aanpassingen op de squat. Het zat hem vooral in m'n heupen en borst kwamen we achter. Echt een groot verschil en voel veel meer quads ook. Nu blijven perfectioneren! Bij die 10x102,5 waren de laatste twee niet echt technisch meer, maar ik moest ze doen dus ja :P
op uitnodiging van frank binnekort ook maar eens naar Baarn gaan om met de krachtpatsers mee te trainen. ik denk over een weekendje of 2.

voeding vandaag
1. 50 gr whey - 50 gr havermout
2. 3 bruine boterhammen - 3 ei - 4 eiwit
3. 75 gr macaroni - 250 gr rundergehakt
4. 75 gr rijst - 300 gr kipfilet - 150 gr sperziebonen
5. post workout 50 gr whey
6. 75 gr rijst - 300 gr kipfilet - 150 gr sperziebonen
7. 500 gr magere kwark - handje cashews

morgen: schouders

Laatst bewerkt:
Mooie training! Ennuhh, jij deed er 22 en ik 25 ;)

goeie training man!!

• #1.584
Goed bezig dan. Baarn zal je wel bevallen, veel mooi speelgoed daar.

• #1.587
Dat klinkt allemaal lekker kerel ... beetje begeleiding kan iedereen wel gebruiken soms.

Benieuwd of Baarn je gaat bevallen ;)

Ben je powerlifter geworden, sjaakmans? :P

nette gewichten op de squat, vooral dat laatste setje nog 10reps is knap

Bruute squatsessie en gaaf dat je met Frenkpie heb getraind!

Ik vind het goed hoor over 2.5 weken naar RPB toe weekend van 4 september wordt het dan?

• #1.592
Dat klinkt allemaal lekker kerel ... beetje begeleiding kan iedereen wel gebruiken soms.

Benieuwd of Baarn je gaat bevallen ;)
Begeleiding is zeker handig op z'n tijd
Ben je powerlifter geworden, sjaakmans? :P
haha :p

nette gewichten op de squat, vooral dat laatste setje nog 10reps is knap
was een meesterlijke set ook :p

Bruute squatsessie en gaaf dat je met Frenkpie heb getraind!

Ik vind het goed hoor over 2.5 weken naar RPB toe weekend van 4 september wordt het dan?
dat weekend weet ik niet zeker - moet ik ff m'n agenda raadplegen ;)

training gisteren met bredekees

seated MP
6x80
4x85
3x90
Fx100 :( + 15x60 dropset

db side laterals
10x18s
10x20s
8x22s
8x24s (niet zo netjes meer hier)

two-handle face pulls
12x46
12x46
10x50
10x50

db front raise
10x18s
10x20s
8x22s

bb shrugs
15x140
12x180
8x200
6x220 - 6x180 - 6x140 - 6x100 - 10x60 (dropset) :p

3x90 is sterk grotesjaak
en dan die side raises nog erna, sterk

dat is een f*ckin zware MP kerel, ondanks de fail :thumbs:

lekkere training man!isoleer je bewust de achterkant niet met je schoudertraining?en MP is dacht ik alleen MP als het staand is, zittend noem je het "gewoon" shoulderpress dacht ik, toch?

• #1.597
3x90 is sterk grotesjaak
en dan die side raises nog erna, sterk
:D

dat is een f*ckin zware MP kerel, ondanks de fail :thumbs:

tnx heren - is ook m'n sterkste lift denk ik

na een nacht flink doorhalen en veels teveel alcohol, dramatisch verslapen...afspraken gemist, 1 dikke whey shake, een banaan en een bord pasta dacht ik: tijd om m'n deadlift PR aan te vallen ;)

Deadlift
10x60
5x100
3x140
2x160
1x180
0,9x200 fail dus... :(
****ing gare shit...lift ging vrij soepel en de stang was al 5cm boven m'n knie...laatste stukje hing ik iets teveel naar voren en ik flikkerde zowat voorover - noodgedwongen de stang laten donderen...bleek dat de ****ing ondergrond scheef liep - anyways, ik probeer het volgende week wel weer

Leg Press (zomaar)
10x200
8x240

Chins
4x8xbw

hammer curls
10x18s
8x22s
6x24s

rope pushdown
4x12x?

one-arm overhead db extensions
3x10x15

v-handle pulldown
3x10x70

commentaar
****ing poeptraining, I know :P had misschien beter niet kunnen gaan maja. het was eigenlijk armen dag, maar ik heb van alles en nog wat gedaan. opzich best diep gegaan, maar er zat na de deadlift niet zoveel meer in. die 200 trek ik sowieso wel, alleen moet ik ff op een vlakke vloer staan en iets meer omhoog kijken hehe

---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

lekkere training man!isoleer je bewust de achterkant niet met je schoudertraining?en MP is dacht ik alleen MP als het staand is, zittend noem je het "gewoon" shoulderpress dacht ik, toch?
face pulls Arnold...achterste schouderkop

en hoe je die lift noemt...ach, seated barbell press, seated barbell shoulder press, seated MP, vertical BP ;), lange stang bankje duw, seated barbell overhead, OH press....I don't give a shit, zolang jullie en ik elkaar maar begrijpen toch

tnx man!

face pulls :p (ik had er nog nooit van gehoord :) weer wat geleerd ;),ik vroeg t me af, achterkant word echt vaak (onterecht) verwaarloosd, maar dat is bij jou niet het geval dus ;)

Jammer van die deadlift man. Maar sowieso pak je hem de volgende keer wel als het zo nipt was!

En nog eens over die mp... Hondsbrutaal :D!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven