AndroidHealthClinic

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Als je 2x2 190 kan liften dan pak je 200 met twee vingers in je neus spreekwoordelijk dan!

Maar gaat weer lekker hier!

Zou je ons willen vertellen wat werkt voor jou bij kuiten ? :p

Voeding was toch niet zoooooo slecht?

2x 2x190 is goed man, dan moet die 200 er over een tijdje makkelijk uit komen!
hoe gaat je lichaamsgewicht?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.624
Als je 2x2 190 kan liften dan pak je 200 met twee vingers in je neus spreekwoordelijk dan!

Maar gaat weer lekker hier!
One-arm DL? ;) komt ook wel goed man...heb alleen veel sociale activiteiten op het moment en dat is niet echt goed voor m'n progressie :p
Zou je ons willen vertellen wat werkt voor jou bij kuiten ? :p

Voeding was toch niet zoooooo slecht?
voeding viel opzich mee, maar was brak en shit...Naja dat dus.

kuiten kom ik morgen ff op terug, zit nu in de trein en telefoon typt niet zo lekker

2x 2x190 is goed man, dan moet die 200 er over een tijdje makkelijk uit komen!
hoe gaat je lichaamsgewicht?
komt ook wel goed - ik wil hem eigenlijk in baarn liften bij RPB :p dus kan nog ff trainen hehe

gewicht zit nu iets boven de 90, hou wat meer vocht vast lijkt het en misschien % omhoog in bf, maar niets om me zorgen over te maken. ik kap ook weer met megagrow vanaf nu, dus dat zal ook wat schelen

• #1.626
oke het kuiten verhaal:

qua training kies ik bij kuiten altijd voor óf onderhoud óf groei. En tot nu toe heeft dat altijd wel gewerkt. meestal is die groei periode een week of 6 en daarnaa switch ik terug naar onderhoud. er komt ook altijd wel een tijd dat ik het weer wat rustiger aan doe, dus daarna moeten ze weer terug groeien :P

groeien betekent voor mij sowieso 2x p/w trainen bij kuiten. Indien mogelijk voor de training, dus bij rug en kuiten eerst ff die kuiten aanpakken.

De eerste kuittraining v/d week (sowieso niet ik combi met benen of cardio - dat voelt gewoon niet goed) is de zware training.
1. seated calf raises: 3 werksets - heavy weights 8-12 reps
2. standing calf raises: 3 werkets - heavy weights - 8-12 reps

de tweede kuittraining v/d week is 2 a 3 dagen later en doe ik vaak aan het einde van de training, omdat het meer volume is...
1. seated calf raises: 7/8 werksets - zelfde gewicht - 30s rust
2. standing calf raise: 1 werkset - light weight - 30/40 reps

dat is een beetje wat ik doe voor kuiten...werkt prima. het zit hem bij kuiten echt in de uitvoering van de oefening. ik zie zoveel mensen die bij seated en standing calf raises niet onder parallel komen en onderin veren om weer omhoog te komen. anderen doen weer extreme lage reps...vind ik allemaal bullshit.

goed en explosief omhoog en gecontroleerd laten zakken. diep laten zakken en zover mogelijk omhoog. dan nog de piekcontractie...bovenin de beweging, daar moet je eens proberen op te focussen. dus als je bijna op de top van je rep zit echt goed je kuiten aanspannen...je deelt de beweging een soort van in twee delen, dit zie je veel terug bij Jay Cutler's trainingsfilmpjes trouwens - misschien wel bij meer, maar dat schiet me ff te binnen.

ik hoop dat mensen hiet wat aan hebben. dit werkte voor mij...

Check, gonna give it a try ;)

• #1.628
update
beetje rare week achter de rug. een oude maat uit het buitenland was hier een paar dagen...veel gedronken, redelijk gegeten, niet echt fatsoenlijk getraind. nu ben ik ineens weer half ziek, keel helemaal ****ed up - waarschijnlijk een koudje gevat ofzo. kan moeilijk eten, drinken en praten. Deze week doe ik wat rustige trainingen, gewoon wat volume en niet al te zware gewichten. Hopelijk vanaf maandag weer 100% en dan ga ik toch gewoon weer 4x p/w proberen te trainen

Rug - Kuiten - Cardio

hoge intensiteit

Pulldown machine - plate loaded
10x80
10x120
8x140
6x160

BOR
10x60
8x80
6x100
6x100

Rack Pulls - halverwege de knie
8x140
5x180
3x200

straight-arm pulldown
12x45
12x50
12x55

v-handle pulldown
3x10x68

standing calf raise
3x10xfullstack

CARDIO
20 min low intensity - stationary bike

ach ja...niet heel veel bijzonders - ging allemaal een beetje vanzelf deze training. op de automatische piloot, dat zal deze week ook zo blijven. nu gewoon proberen die ****ing keel weer in orde te krijgen

****ed up grote, toch nog een nette training!
probeer je voeding zo goed mogelijk te houden, dan maar een keer vaker een shake.
beterschap man!

• #1.630
****ed up grote, toch nog een nette training!
probeer je voeding zo goed mogelijk te houden, dan maar een keer vaker een shake.
beterschap man!
tnx man - gaat opzich al wel iets beter nu...heb idd wat vaker een shake genomen

2e redelijk lichte training vd week

Schouder - Triceps - Buik

intensity: high!

seated db press
8x32s
6x36s
6x40s

one-arm side laterals (met vrije hand hangend aan een rack)
12x16s
12x18s
12x20s

bent-over laterals
10x14s
10x16s
10x18s

db shrugs
10x40s
10x44s
10x48s

CGBP - smith (gewicht: schijven)
8x60
8x70
6x90

one-arm overhead extensions
10x16
8x18

rope pushdown
10x45
10x50
10x55

machine crunches
3x20x50

rope crunches
3x15x86

commentaar
was een vlotte, simpele training. de laatste set van elke oefening ging ik vaak nog wel diep, maar de rest was easy going - beetje een pomp creeeren, weinig rust ook. prima!

morgen een beentraining op het programma

Lichte training schrijft ie dan met een db schoulder press van 6x40kg!:evilnana:

insane gewoon die presses!

• #1.633
Lichte training schrijft ie dan met een db schoulder press van 6x40kg!:evilnana:
hehe I know - dat was ook de enige set dat ik wel diep moest gaan ;)

m'n sterkste punt kerel :P

nou...de 3e en op 1 na laatste training op de automatische piloot - nog steeds herstellende van ziekzijn

Benen en Kuiten

intensity: hele training hoog - ook tijdens squats

Squats
10xbb
8x50
8x60
8x70
8x80
8x90
8x100

Dynamic Leg Press
8x120
8x160
8x200
8x230

Leg Extensions
10x80
10x85
10x90
10xfullstack

Lying Leg Curl
10x35
10x40
10x45
10x50

seated calf raise
4x15x80

commentaar
laatste set squats en leg presses waren wel flink pittig, vooral omdat ik mezelf weinig rust gunde. verder ging het prima - wordt langzaam weer de oude :P fysiek heeft weinig te lijden gehad onder ziekzijn en shit - ben wel gestopt met MegaGrow trouwens, dus wellicht verdwijnt er wat vocht nog. gewicht zit rond de 92

morgen: Borst - Biceps

Ziet er weer bruut uit Sjaak! Zeker op high intensity!:D

Hoog in reps bij je squat! Nog een speciale reden daarvoor?

Erg goede trainingen hier zoals altijd!

• #1.636
Ziet er weer bruut uit Sjaak! Zeker op high intensity!:D
dank je marvin - als ik een beetje in shape ben en krachtig voel is intensiteit bijna de hele training erg hoog, op de eerste oefening na - gewoon zoveel mogelijk heavy sets in 50 minuten stoppen en dan nog ff wat kuiten of buik en klaar :D het werkt :P

Hoog in reps bij je squat! Nog een speciale reden daarvoor?

Erg goede trainingen hier zoals altijd!
naja opzich is 8 reps niet zo heel hoog toch, maar wel voor squats dus daar heb je een punt. ik ben ziek geweest en nog herstellende dus wilde me sowieso niet op gewicht focussen. verder heb ik 2 weken terug een lesje techniek gehad van Frenkpie en dat helpt echt heel erg - ik focus me ook ontzettend op techniek en bij hogere reps en toch diep moet tasten probeer ik echt zo lang mogelijk met een perfecte techniek te squatten.

tnx man!

ff m'n crappy voeding van vandaag - nog steeds moeite met eten en drinken door m'n keelontsteking. verre van optimaal helaas
1. 50 gr whey
2. 6 ei - 30 gr brinta - 1 el ketchup
3. 120 gr aardappelpuree - 250 gr mager rundergehakt - 100 gr spinazie
4. post workout 50 gr whey
5. 200 gr aardappelpuree - 130 gr tonijn - 2 el ketchup
6. 5 scoop rice & protein - 3 rijstewafels - pindakaas
7. 500 magere kwark - handje cashews

naja opzich is 8 reps niet zo heel hoog toch, maar wel voor squats dus daar heb je een punt. ik ben ziek geweest en nog herstellende dus wilde me sowieso niet op gewicht focussen. verder heb ik 2 weken terug een lesje techniek gehad van Frenkpie en dat helpt echt heel erg - ik focus me ook ontzettend op techniek en bij hogere reps en toch diep moet tasten probeer ik echt zo lang mogelijk met een perfecte techniek te squatten.

techniek en kwaliteit is vaak belangrijker als altijd maar zwaar trainen, ben daar ook altijd wel mee bezig. soms gewoon weer ff een stukje terug naar af!
zeker als je ziek bent of geweest;)

• #1.638
techniek en kwaliteit is vaak belangrijker als altijd maar zwaar trainen, ben daar ook altijd wel mee bezig. soms gewoon weer ff een stukje terug naar af!
zeker als je ziek bent of geweest;)
zo is dat!

laatste training vd week - vanaf maandag weer 100% hoop ik

Borst - Biceps

intensity: moordend :D

incline db press
8x32s
8x36s
8x40s
7x44s

incline BP
8x80
8x90
5x100

incline db flyes
8x20s
8x24s
4x28s + 3x28s (20s rust)

chest dips
3x10xbw

bb curls
10x40
6x50
6x50

hammer curls
8x16s
8x20s
8x24s

preacher db curls
3x8x16s

commentaar
nice - nice :D voelde goed, ben best diep gegaan vandaag, want had niet zoveel klachten meer. ben nog niet topfit, maar dat komt na het weekend wel weer. kracht is gelukkig nog aanwezig. veel incline werk weer. ik hoop dat het op de lange termijn z'n vruchten gaat afwerpen

mooi incline werk grote!
weekend niet te gek,
nieuwe week nieuwe kansen

dat is idd een hoop inclined werk :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven