teakwonboxer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 184
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
One-arm DL?Als je 2x2 190 kan liften dan pak je 200 met twee vingers in je neus spreekwoordelijk dan!
Maar gaat weer lekker hier!
komt ook wel goed man...heb alleen veel sociale activiteiten op het moment en dat is niet echt goed voor m'n progressie 
voeding viel opzich mee, maar was brak en shit...Naja dat dus.Zou je ons willen vertellen wat werkt voor jou bij kuiten ?
Voeding was toch niet zoooooo slecht?
komt ook wel goed - ik wil hem eigenlijk in baarn liften bij RPB2x 2x190 is goed man, dan moet die 200 er over een tijdje makkelijk uit komen!
hoe gaat je lichaamsgewicht?
dus kan nog ff trainen heheIk zou Sjaak wat van z'n DNA willen vragen..want met enkel zijn trainingsmethode kom ik er IMO niet!Zou je ons willen vertellen wat werkt voor jou bij kuiten ?
Voeding was toch niet zoooooo slecht?

tnx man - gaat opzich al wel iets beter nu...heb idd wat vaker een shake genomen****ed up grote, toch nog een nette training!
probeer je voeding zo goed mogelijk te houden, dan maar een keer vaker een shake.
beterschap man!
hehe I know - dat was ook de enige set dat ik wel diep moest gaanLichte training schrijft ie dan met een db schoulder press van 6x40kg!:evilnana:

m'n sterkste punt kerel
fysiek heeft weinig te lijden gehad onder ziekzijn en shit - ben wel gestopt met MegaGrow trouwens, dus wellicht verdwijnt er wat vocht nog. gewicht zit rond de 92dank je marvin - als ik een beetje in shape ben en krachtig voel is intensiteit bijna de hele training erg hoog, op de eerste oefening na - gewoon zoveel mogelijk heavy sets in 50 minuten stoppen en dan nog ff wat kuiten of buik en klaarZiet er weer bruut uit Sjaak! Zeker op high intensity!![]()
het werkt 
naja opzich is 8 reps niet zo heel hoog toch, maar wel voor squats dus daar heb je een punt. ik ben ziek geweest en nog herstellende dus wilde me sowieso niet op gewicht focussen. verder heb ik 2 weken terug een lesje techniek gehad van Frenkpie en dat helpt echt heel erg - ik focus me ook ontzettend op techniek en bij hogere reps en toch diep moet tasten probeer ik echt zo lang mogelijk met een perfecte techniek te squatten.Hoog in reps bij je squat! Nog een speciale reden daarvoor?
Erg goede trainingen hier zoals altijd!
naja opzich is 8 reps niet zo heel hoog toch, maar wel voor squats dus daar heb je een punt. ik ben ziek geweest en nog herstellende dus wilde me sowieso niet op gewicht focussen. verder heb ik 2 weken terug een lesje techniek gehad van Frenkpie en dat helpt echt heel erg - ik focus me ook ontzettend op techniek en bij hogere reps en toch diep moet tasten probeer ik echt zo lang mogelijk met een perfecte techniek te squatten.

zo is dat!techniek en kwaliteit is vaak belangrijker als altijd maar zwaar trainen, ben daar ook altijd wel mee bezig. soms gewoon weer ff een stukje terug naar af!
zeker als je ziek bent of geweest![]()

voelde goed, ben best diep gegaan vandaag, want had niet zoveel klachten meer. ben nog niet topfit, maar dat komt na het weekend wel weer. kracht is gelukkig nog aanwezig. veel incline werk weer. ik hoop dat het op de lange termijn z'n vruchten gaat afwerpen