AndroidHealthClinic

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
gaat weer lekker grote
6x105 is toch zeker niet mis

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.662
Sick die press kracht van je! Hoeveel kg weeg je nu?

• #1.664
Sick die press kracht van je! Hoeveel kg weeg je nu?
hehe tnx Robert - ik heb wel zin om een training te pakken over een paar weken, wellicht bij jou daaro en dan een press training ook :) dan doen we ook een keer benen, omdat jij dat zo leuk vind ;)

ik weeg nu 91 ongeveer, ben weer een tikje minder vochtig nu. weekje terug zat ik ineens op 95...na 7 dagen elke avond te hebben gedronken :p dus toen ff snel begonnen met carb cycling, wat m'n kracht niet optimaliseert, maar nu met afstuderen is niets optimaal helaas - nog een maandje of anderhalf totaal en dan ga ik echt knallen

vandaag trouwens junkdag, in de zin van dat ik heel ff niet op m'n voeding wil letten op deze sombere zondag :)

Laatst bewerkt:
Je bent altijd welkom om een keer te komen trainen bij ons in de gym! Maar vind het ook niet erg om bijvoorbeeld in Amsterdam wat af te spreken is voor ons allebij een klein stukje. Zoeken we daar gewoon een hardcore gym op! Wellicht dat we dan daar weer een kleine dbb meet kunnen houden.

Ja man, nette workout. Ook veel spiergroepen aangepakt!
Rest-pauze is eens een leuke afwisseling hé :D!

Brute shit vrijdag! ben benieuwd wat je allemaal gejunkt hebt..kan ik misschien een idee op doen voor mijn aankomende weekend!;)

• #1.668
Je bent altijd welkom om een keer te komen trainen bij ons in de gym! Maar vind het ook niet erg om bijvoorbeeld in Amsterdam wat af te spreken is voor ons allebij een klein stukje. Zoeken we daar gewoon een hardcore gym op! Wellicht dat we dan daar weer een kleine dbb meet kunnen houden.
tnx man - miss wel goed idee

Ja man, nette workout. Ook veel spiergroepen aangepakt!
Rest-pauze is eens een leuke afwisseling hé :D!
push-pull-benen heh :p

Brute shit vrijdag! ben benieuwd wat je allemaal gejunkt hebt..kan ik misschien een idee op doen voor mijn aankomende weekend!;)
speciaal voor jou zal ik het ff noteren, al viel het reuze mee:
large pizza perfect pepperoni
500 gr Ben & Jerry's Cookies Ice
2 zelfgemaakte hamburgers met Cheddar kaas en veel saus :p
verder normale dingen gegeten

noodgedwongen pauze nemen
ik praat de laatste tijd veel over afstuderen en shit...wat is u de situatie: ****ing volgende week maandag 20 september moet ik de 1e versie van m'n scriptie al inleveren, terwijl ik er stellig van overtuigd was nog 3 weken te hebben. dit betekent dat ik deze week alles op alles ga zetten om die deadline te halen...niet trainen is daar een deel van.

als ik die deadline haal heb ik een paar dagen rust en dan weer 2 weken de tijd om de definitieve versie in elkaar te flansen. tegen die tijd vermeld ik wel weer wat - nu ga ik me echt even focussen op al die ****ing pagina's die ik moet produceren, terwijl ik eigenlijk nog midden in m'n onderzoek zit.

succes allemaal met trainen, vreten, rusten, feesten, genieten en dbb-en! tot later

Suc6 Sjaak de komende 3 weken!!

Grotesjaak, hoe maak jij je tartaar precies klaar?

• #1.671
Suc6 Sjaak de komende 3 weken!!
dank je marvin!

Grotesjaak, hoe maak jij je tartaar precies klaar?
haha - waar komt deze vraag nou weer vandaan? anyways, in de bakpan met een scheutje olie - pan eerst goed warm laten worden, scheutje olie erin, dan vuur op medium/hoog - tartaar dicht laten schroeien aan de ene kant, dan aan de andere kant. vervolgens vuur naar laag (eventueel deksel erop), extra scheutje olie en beetje keren. dan wordt de binnenkant ook gaar...het is maar net hoe je hem wilt eten, ik vind lichtrood wel lekker

update
niet getraind uiteraard de afgelopen dagen, ben erg druk met onderzoeken, interviews, literatuur...pff. eet ook niet geweldig, maar vind het belangrijk dat ik kan geestelijk kan presteren nu :p Ineens krijg ik een bericht, uitnodiging voor een gruwelijke training...kan ik niet afslaan. vanavond ga ik dus LB trainen - en het zal afzien worden...ondanks dat ik niet op volle kracht zal zijn.

verder heb (excl. vandaag) nog 4 dagen om te lezen en te typen, want dat is het enige wat ik nog moet doen. Dus ik hoop maandag een pagina of 40 aan te leveren als 1e versie. dan neem ik 2 dagen vrij van alles en ga dan die 1e versie ombouwen tot mijn eindproduct van 4 jaar studeren - 4 oktober is die deadline, dus tijd genoeg daarvoor :D

• #1.672
kreeg vandaag bericht van Frank, dat Gijs bij ons in de gym kwam trainen en of ik LB met hun wilde meedoen - zo gezegd, zo gedaan (naja...zo makkelijk ging het niet)

Squats
10xbb
8x60
5x80
3x100
1x120
1x130
Fx145 - ik wilde 140 doen (evenaring PR, maar moest van de heren 145 proberen...helaas)
12x105 PR
die rep-out was echt gruwelijk, squats gaan steeds beter. hierna zat ik eigenlijk al helemaal stuk haha

DL vs average bands (die groene van gijs)
8x60
5x100
3x120
3x140
1x160 - 2e was een fail - toen gelijk erachter aan: 2x140
11x120
volgens mij waren het elf reps op deze rep-out, maar had het zo zwaar dat tellen niet lukte. die bands zijn zo ****ing zwaar bovenin pff. alles is een PR eigenlijk, want had deze bands nog nooit gebruikt

Leg Press
15x180
10x220
16x180
toen was de pap echt op...trillende benen, opkomend maagzuur enzo hehe

lying leg curl
12x50
10x55
8x60

standing calf raises
15xfullstack
15xfullstack +20
16xfullstack +60 - wedstrijdje tegen gijs, maar die deed er 17...

commentaar
respect voor de trainingssT en intensiteit van deze twee heren. ik ben sowieso een HIT trainer, maar wat zij neerzetten - alle mensen :p echt bruut. ook geweldig voor de motivatie zo'n workout

als m'n scriptie af is kom ik naar baarn!

voeding:
toen ik bericht van Frank kreeg ben ik als een malle gaan vreten haha

1. 50 gr whey - 75 gr havermout
2. 3 rijstewafels - 150 gr kipfilet - pindakaas
4. 120 gr macaroni - 200 gr gehakt
5. 120 gr macaroni - 200 gr gehakt
6. 120 gr macaroni - 200 gr gehakt
7. 50 gr whey - 50 gr havermout
8. post workout 50 gr whey
9. 100 gr rijst - 200 gr pangafilet
10. 500 gr magere kwark

oei...dat is best veel als ik zo terug kijk :p

Haha vet dat je samen met frank en gijs hebt getraind!
Jammer van die 145 maar squatten gaat wel al een stuk beter de laatste tijd.
Nieuwe datum is 8 oktober voor de meet kan je dan wel?

150 kg squat soon to come ! Mooie training Kevin. Tot de volgende keer !

Zwaar dikke training Sjaak! Wel lastig dat je nu steeds moet zitten voor het typen en lezen..;)

brute training grote!
hoe is het met de spierpijn?

boom! game over, nice squats sjaak!
fijn dat je even in me log kwam ondanks je drukte nu, wederom heel veel succes!

*meet*
blijft de locatie a'dam? want ik heb opzich wel zin om weer te meeten, maar ik moet dan ten eerste verlof opvragen op stage en ten 2e ik moet vroeg weer vertrekken wil ik uberhaubt thuis komen, jullie weten nog wel hoe het vorige x voor me was afgelopen:o

• #1.679
Haha vet dat je samen met frank en gijs hebt getraind!
Jammer van die 145 maar squatten gaat wel al een stuk beter de laatste tijd.
Nieuwe datum is 8 oktober voor de meet kan je dan wel?
gaat inderdaad langzaamaan beter - progressie nu doorzetten en dan komt het goed.

Gijs zei na het poseren in de kleedkamer nog dat ik met zulke benen zeker setjes van 140/150 voor 10 reps moet squatten...dus ja, ik zal er zeker tegenaan moeten :P sowieso merk ik nu al vooruitgang, dus dat is mooi

150 kg squat soon to come ! Mooie training Kevin. Tot de volgende keer !
zeker kerel! volgende keer pakken we eens UB...volgende week ofzo

Zwaar dikke training Sjaak! Wel lastig dat je nu steeds moet zitten voor het typen en lezen..;)
ja ik zit hier ****ing kapot te gaan op de bureaustoel hehe

tnx man en lang geleden ;)

brute training grote!
hoe is het met de spierpijn?
spierpijn zit diep...en heb flinke bloeduitstortingen op m'n schouders van die heavy ass calf raises
boom! game over, nice squats sjaak!
fijn dat je even in me log kwam ondanks je drukte nu, wederom heel veel succes!

*meet*
blijft de locatie a'dam? want ik heb opzich wel zin om weer te meeten, maar ik moet dan ten eerste verlof opvragen op stage en ten 2e ik moet vroeg weer vertrekken wil ik uberhaubt thuis komen, jullie weten nog wel hoe het vorige x voor me was afgelopen:o
geen probleem man, jij ook tnx weer!

ik weet dat van de meet kerel, maar zoals ik al aangaf...jij woont dan ook wel zowat in belgie heh ;) we moeten gewoon een keer iets onder het midden zakken, maar nu komt het van Robert uit en a'dam is ook chill. Je zou voor kunnen stellen dat we veel eerder trainen ofzo.

voeding vandaag :D
1. 50 gr whey - 50 gr havermout
2. 2 bruine bollen - 200 gr gerookte zalm - 4 eetlepels paturain light
3. 3 rijstwafels - 150 gr kipfilet - pindakaas
4. 3 plakjes ontbijtspek - 2 ei - 6 eiwit - 2 bruine bollen
5. halve komkommer - 2 tomaten - 175 gr biefstuk
6. 200 gr pangafilet - 100 gr spinazie - eetlepel walnootolie
7. 500 gr magere kwark - handje cashews

Laatst bewerkt:
Jow Sjaak, wat wordt de datum van die meet of is er nog weinig bekend?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven