timmert
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zal ik doen!
gaat zeker lekker mike! megagrow is een erg goed supplement man - vooral als het je eerste keer isTMS is soortgelijk geloof ik, maar hoorde dat het ranzig was
ik zie jou binnenkort bij RPB
jazeker Marvin, over een uurtje Presses met Frank
yo tim - tnx man! ja incline was inderdaad zwaar...schouders waren al helemaal leeg onderhandheel bruut grote
mooie gewichten weer!
haha die incline bench moet afzien geweest zijn
ik kom waarschijnlijk tweede oktober weekend ofzokom je binnenkort RPB ja, is wel gezellig!
TMS vond ik persoonlijk ERG lekker. heb al enkele dingen geprobeerd (no xplode, en unleash v3) maar daarbij moet ik allebei bijna kotsen bij iedere slok. terwijl TMS gewoon lekker was.
hehe I know
jazeker Robert - absoluut chill om een sterkere trainingspartner te hebben zo nu en dan. daarnaast is het ook goed voor de techniek tips enzoBruute training weer Sjaak mooi dat je een goede trainingsmaat(monster) heb gevonden om af en toe mee te trainen!
was super relaxed gisteren man - beetje jammer dat er veel agressieve dudes waren.
morgen presses kerel!
ik neem nu een tijdje alleen maar whey, omdat ik nog niet echt in een goed ritme zit en dan is qua gains toch niet zo geweldig.
verder ben ik wel een fan van MegaGrow, omdat alles erin zit
nee dat niet - maar ik weet dat het een goed supplement is en heb het anderen ook aangeraden daarom. Zelf heb ik gewoon veel megagrow in huis gehad, maar wil nog even een paar weken niets anders dan whey nemen. daarna neem ik er wel weer wat bij.http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/body-fit-sportsnutrition/total-muscle-solution
heb je deze wel eens geprobeerd sjaak ?
wacht maar tot ik die PP onder controle krijgBruut Grote! Vreselijk bruut! Ook echt asociale PP al man!
![]()

tnx kerel! het gaat zeker lekkerJe bent weer helemaal terug zo te zien. Gaat lekker man!
Lekker veel oef. voor de beentjes ook!
al moet ik nog 1 weekje scriptie gezeik en dan kan ik de draad weer volledig oppakken
tnx man180 deadliften na squatten is gewoon heel netjes sjaak
ik ben er ook erg tevreden over tnx tim - komt wel goed met die squats denk ikdamn sterke deadlift na die squats grote!
als je je progressie in je squats zo door kan zetten ga je hard!!

Naismooi tijdstip om achter de pc te zitten voor Olympia pre-judging![]()
!
zeker motiverendin ieder geval genoeg motivatie filmpjes/fotos nu rond de olympia!
prachtig
haha - @ spoiler, luie donder!
incline bp met die hele wijde grip is echt gruwelijk voor chest. met slechts 2 oefeningen toch een gigantische pomp in m'n pecs.