AndroidHealthClinic

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.681
Laatst bewerkt:
Gvd ik zal je zeggen aangezien ik nooit meer kuiten deed was en is nog steeds die verrotte spierpijn aanwezig. Moest gisteren vrachtwagentrekken maar kon s'ochtends nog alleen maar op mijn tenen lopen! Voor de rest nergens meer last van dus ik zal die kuiten maar weer eens rustig mee gaan opbouwen qua intensiteit want dit was belachelijk qua herstel.

• #1.683
Gvd ik zal je zeggen aangezien ik nooit meer kuiten deed was en is nog steeds die verrotte spierpijn aanwezig. Moest gisteren vrachtwagentrekken maar kon s'ochtends nog alleen maar op mijn tenen lopen! Voor de rest nergens meer last van dus ik zal die kuiten maar weer eens rustig mee gaan opbouwen qua intensiteit want dit was belachelijk qua herstel.
haha :p ja ik zeg je eerlijk kerel...zelfs ik, die normaliter 2x p/w op die manier m'n kuiten aanpakt, heb nu nog steeds pijn. toch heb je nog een wedstrijdje gedraaid, netjes hoor!

mini-update
morgenavond moet ik de 1e versie van m'n scriptie inleveren, maar daarvoor zit ik niet op dit forum, dus zal ik er niet teveel over zeggen :p Buiten de brutale training met G-men en Frenkpie om, heb ik de afgelopen week helemaal niet getraind en ook erg slecht gegeten. dit merk ik ook wel aan m'n fysiek. na maandag ga ik in 3 weken m'n fysiek weer ff terugbrengen op het oude niveau met mijn ooh zo favoriete PPB schema :D

push-pull-benen, maar dan 4x p/w - door tellen dus.
week 1 push-pull-benen-push
week 2 pull-benen-push-pull
week 3 benen-push-pull-benen
in 3 weken elke training dus 4x - niet echt optimaal voor armen enzo, maar dat dondert me ff niet

hier het schema:

Push
Incline BP
Flat Db Press
Arnold Press
Weighted Dips
Skulls

Pull
V-handle Pulldown
T-Bars
BOR
Chins
BB Curls

Benen
Squats
DL
Leg Press
Leg Curls
Leg Extensions

Na die 3 weken fiks ik wel weer iets anders :p
nu ga ik weer typen, want morgenavond deadline en ik zal de nacht moeten doorhalen

Succes met je script. Een keertje doorbijten en dan knallen!

En heb je de scriptie afgekregen?

• #1.686
  • #1.687
zo, super chill even een dagje scriptieloos :D

keihard uitgeslapen en zometeen ff een groot ontbijt in elkaar flansen. Straks met Frank ff een Pull training neerzetten en dat zal afzien worden voor mij. Ik hoop snel weer in een redelijke shape te staan!

zometeen, waarschijnlijk:
t-bars
BORs
v-handle pulldowns
Chins
bb curls

damn ik kan niet wachten om weer normaal te kunnen trainen :D

Laatst bewerkt:
  • #1.688
Sjaak's back in business!

Pull

goede intensiteit getraind, samen met de Frenkpie!

BOR
8x60
8x80
6x100
6x110
4x120 + 2x120 + 1x120 rust-pauze

T-bars
6x80
6x100
3x130 + 3x120 + 4x100 + 4x80 dropset yeah!

v-handle pulldown superset met straight-arm rope pulldown
8x68 ss 10x41
8x77 ss 10x46
5x82 + 3x82 met spot ss 13x50

Chins
6xbw
4xbw+20 + 3xbw dropset

incline seated db curls
6x16s (6xL + 6xR)
6x18s
4x22s + 3x22s R + 3x22s L
nadat ik om en om 4 reps per arm had gedaan gingen we arm voor arm nog wat forced reps doen. laatse rep duwde frank hem omhoog en ik in een seconde of 5/6 omlaag - dat deed pijn :D

face pulls
10x36
10x41
12x50

EZ-bar preacher curls
8xbar+10
6xbar+30
3xbar+40 + 5xbar+30 (waarvan de laatste alleen negatief was...langzaam)
frank genoot van deze bodybuilding workout hehe :P

commentaar
voelde goed om weer in de gym te zijn. eerste training gelijk met frank, dus dan bestaat rustig aan doen ook niet. toch consequent 1 werkset per oefening gedaan...want daar blijf ik voorlopig wel bij. intensiteit was lekker en frenk had het zwaar met al die rust pauze sets :P

voeding vandaag...
1. 30 gr whey - 50 gr brinta
2. 30 gr whey - 75 gr havermout - 4 eiwit - 2 ei - 3 plakken ontbijtspek
3. post workout 50 gr whey
4. 75 gr rijst - 200 gr kipfilet
5. avondeten met vis vandaag
6. 130 gr tonijn - blik spinazie (voor de onderarmen jwz)
7. 500 gr magere kwark

whahaha, wat een killing shit was dat.. m'n biceps zijn nu al helemaal trashed. Was echt tof man ! Heb genoten. Zie je vanavond :)

Laatst bewerkt:
  • #1.690
whahaha, wat een killing shit was dat.. m'n biceps zijn nu al helemaal trashed. Was echt tof man ! Heb genoten. Zie je vanavond :)

vandaag zijn ze pas echt trashed door dat geweldige herstel :p was een topavond Frank! relaxed dat je meeging ouwe charmeur haha

haha, was schitterend! :D gaan we vaker doen.
Maar ik ga vanavond benen trainen en vrijdag samen pressen? Of wil je dat morgen doen?

Neem je alleen whey als supplement of ook dextrose/bcaa ofzo

• #1.693
haha, was schitterend! :D gaan we vaker doen.
Maar ik ga vanavond benen trainen en vrijdag samen pressen? Of wil je dat morgen doen?
was super relaxed gisteren man - beetje jammer dat er veel agressieve dudes waren.

morgen presses kerel!

Neem je alleen whey als supplement of ook dextrose/bcaa ofzo
ik neem nu een tijdje alleen maar whey, omdat ik nog niet echt in een goed ritme zit en dan is qua gains toch niet zo geweldig.

verder ben ik wel een fan van MegaGrow, omdat alles erin zit

Ow neem morgen die pot MG mee man ! :)

gaat lekker nog steeds Sjaak!

ik ga deze week ook beginnen met Mega Grow voor het eerst.
laatst TMS voor het eerst geprobeerd, was redelijk goed bevallen

Mooie training Sjaak! Vandaag nog een brute workout op de planning?

• #1.697
Ow neem morgen die pot MG mee man ! :)
zal ik doen!

gaat lekker nog steeds Sjaak!

ik ga deze week ook beginnen met Mega Grow voor het eerst.
laatst TMS voor het eerst geprobeerd, was redelijk goed bevallen
gaat zeker lekker mike! megagrow is een erg goed supplement man - vooral als het je eerste keer is ;) TMS is soortgelijk geloof ik, maar hoorde dat het ranzig was

ik zie jou binnenkort bij RPB

Mooie training Sjaak! Vandaag nog een brute workout op de planning?
jazeker Marvin, over een uurtje Presses met Frank

• #1.698
hopsa!

Presses

press training met Frenkpie - heavy shit!

BP
10xbb
8x60
5x80
3x100
2x110
2x115
1x120 - 2e was een fail
2x115
3x110

Pushpress - voor het eerst in m'n leven heh :p
5x60
3x70
2x80
1x90
Fx100
kwestie van techniek onder controle krijgen en dan press ik de 100 wel

MP
6x70
6x70

Incline BP
8x60
8x80
7x80
8x70 - leeg

one-arm db side laterals - met vrije hand hangend aan rack
3x8x20s (per arm)

Skulls EZ-bar
10xbar+20
10xbar+30
8xbar+30
na laatste set gelijk met dezelfde bar nog 5 reps CGBP...

one-arm overhead db extensions
2x6x12 per kant
het zat er niet meer in...pff

commentaar
tja...trainen met Frank heeft wel een flinke impact op de intensiteit moet ik zeggen - ****ing bruut was het weer. schouders, chest en triceps helemaal trashed nu, top dus! gruwelijke pomp in de schouders en ze stonden ook echt heel vol na de training. Frank, good train bro!

voeding - niet om over naar huis te schrijven
1. 3 ei - 3 eiwit - 1 simid (vd turkse bakker op de hoek)
2. 50 gr whey - 50 gr brinta
3. post workout 50 gr whey
4. 75 gr rijst - 250 gr rundergehakt
5. ...
6. ...
7. ...
8. 500 gr magere kwark

morgen: Benen (incl. DL)

Laatst bewerkt:
met BP deed je idd 3x110 kg. Qua pure presskracht ben jij gewoon sterker dan ik. Dus dat is mooi, want je kan dus nu nog veel kg's halen uit motorische perfectie en techniekverbetering wat betreft je bench en pp Je mp is al best goed. En idd, brute training ! Nu ga die Moskee morgen maar eens laten schudden! Ik wil een 200 kg deadlift zien ;) (op film)

Laatst bewerkt:
  • #1.700
met BP deed je idd 3x110 kg. Qua pure presskracht ben jij gewoon sterker dan ik. Dus dat is mooi, want je kans dus nu nog veel kg's halen uit motorische perfectie en techniekverbetering. En idd, brute training ! Nu ga die Moskee morgen maar eens laten schudden! Ik wil een 200 kg deadlift zien ;) (op film)
ik zal het ff aanpassen - en tnx man! die techniek komt wel in orde...BP's voelde al veel beter aan door beter spanning. je weet dat ik morgen sowieso eerst Squats ga doen heh :p dus die PR DL gaat hem sowieso niet worden. Daarmee wacht ik tot een goed moment. waarschijnlijk ga ik doubles op 180 draaien ofzo

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven