Gvd ik zal je zeggen aangezien ik nooit meer kuiten deed was en is nog steeds die verrotte spierpijn aanwezig. Moest gisteren vrachtwagentrekken maar kon s'ochtends nog alleen maar op mijn tenen lopen! Voor de rest nergens meer last van dus ik zal die kuiten maar weer eens rustig mee gaan opbouwen qua intensiteit want dit was belachelijk qua herstel.
haha

ja ik zeg je eerlijk kerel...zelfs ik, die normaliter 2x p/w op die manier m'n kuiten aanpakt, heb nu nog steeds pijn. toch heb je nog een wedstrijdje gedraaid, netjes hoor!
mini-update
morgenavond moet ik de 1e versie van m'n scriptie inleveren, maar daarvoor zit ik niet op dit forum, dus zal ik er niet teveel over zeggen

Buiten de brutale training met G-men en Frenkpie om, heb ik de afgelopen week helemaal niet getraind en ook erg slecht gegeten. dit merk ik ook wel aan m'n fysiek. na maandag ga ik in 3 weken m'n fysiek weer ff terugbrengen op het oude niveau met mijn ooh zo favoriete PPB schema
push-pull-benen, maar dan 4x p/w - door tellen dus.
week 1 push-pull-benen-push
week 2 pull-benen-push-pull
week 3 benen-push-pull-benen
in 3 weken elke training dus 4x - niet echt optimaal voor armen enzo, maar dat dondert me ff niet
hier het schema:
Push
Incline BP
Flat Db Press
Arnold Press
Weighted Dips
Skulls
Pull
V-handle Pulldown
T-Bars
BOR
Chins
BB Curls
Benen
Squats
DL
Leg Press
Leg Curls
Leg Extensions
Na die 3 weken fiks ik wel weer iets anders

nu ga ik weer typen, want morgenavond deadline en ik zal de nacht moeten doorhalen