- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dank je Gijs! gastvrijheid was geweldig man - top! ik heb inderdaad genotenWas tof om je erbij te hebben en je genoot zichtbaar. Till next time!

tnx kerel! m'n squat is nu begonnen met stijgen en als die krachtiger wordt dan zullen m'n events volgens mij ook beter worden. en techniek natuurlijk. bedankt voor het goede dj-en trouwensgoed gewerkt, en het is nu even wennen aan de events maar 230 yoke voor het eerst is niet niks hoor
en was relaxed, ook belangrijk

hehe tnx baas - deze week weer knallen!Je bent een goede bijter! Leuk om je erbij te hebben![]()
mike-ooh! dank je man - tot de volgende keer
tnx robert - vrijdag gaat hem toch niet worden voor mij. moet echt teveel schuiven met schema in combinatie met al staande privé afspraken. volgende keer ben ik er wel man...Flink lopen beesten Sjaak! Congraitz met je deadlift PR!
Ben je vrijdag nog van de partij?
dat klopt ook wel - maar zoals farmers en yoke kosten mij al zo ****ing veel kracht om uberhaupt uit te tillen dat ik weinig over heb. anyways - gewenning komt ook welhaha mijn muziek is altijd garantie voor PRs
maar die onderdelen gewend worden telt zwaarder dan een sterke squat, geloof mij maar. mijn max was 170 squat en me yoke filmpjes staan op youtube![]()

damn - daar zeg je me wat
tnx Roy! ik ben nog steeds helemaal geslooptGoed bezig geweest. Na zo'n eerste eventstraining hoor je je helemaal gesloopt te voelen.
ja man - was echt tof!Kijk aan! Sjaak ook aan de slag bij RPB!Gelijk een lekkere PR op de deads ook neergezet
![]()

ging ook bovenverwachting makkelijk - de 210 kan eigenlijk ook wel...alleen had te weinig rust genomen denk ik, plus dat ik mezelf zoveel had opgefokt voor die 200 dat adrenaline beetje was verdwenenBOOM! die 200kg zag er easy uit, impressive training heb je neergezet daar!

jazeker mike!
heb het al aangepast man! ik ben ook kapot nu.hey sjaak, je had 6 reps op de cg bp volgensmij. Verder weer goed getraind man.. ben goed afgebeuld!
Maar wat je straks zei: het is idd slimmer om meteen naar het sq rack te gaan en daar op te warmen, aangezien er een dikke kans bestaat dat we moeten wachten anders...
dan ga ik voor de jouweIk ga nu voor een fysiek als de jouwe bij de contest!