Fitness Seller

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
goed gewerkt, en het is nu even wennen aan de events maar 230 yoke voor het eerst is niet niks hoor

en was relaxed, ook belangrijk

Je bent een goede bijter! Leuk om je erbij te hebben :)

idd goed geknald
mooie getallen neergezet

Flink lopen beesten Sjaak! Congraitz met je deadlift PR!

Ben je vrijdag nog van de partij?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.745
Was tof om je erbij te hebben en je genoot zichtbaar. Till next time!
dank je Gijs! gastvrijheid was geweldig man - top! ik heb inderdaad genoten :D

goed gewerkt, en het is nu even wennen aan de events maar 230 yoke voor het eerst is niet niks hoor

en was relaxed, ook belangrijk
tnx kerel! m'n squat is nu begonnen met stijgen en als die krachtiger wordt dan zullen m'n events volgens mij ook beter worden. en techniek natuurlijk. bedankt voor het goede dj-en trouwens ;)

Je bent een goede bijter! Leuk om je erbij te hebben :)
hehe tnx baas - deze week weer knallen!
idd goed geknald
mooie getallen neergezet
mike-ooh! dank je man - tot de volgende keer

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

Flink lopen beesten Sjaak! Congraitz met je deadlift PR!

Ben je vrijdag nog van de partij?
tnx robert - vrijdag gaat hem toch niet worden voor mij. moet echt teveel schuiven met schema in combinatie met al staande privé afspraken. volgende keer ben ik er wel man...

haha mijn muziek is altijd garantie voor PRs
maar die onderdelen gewend worden telt zwaarder dan een sterke squat, geloof mij maar. mijn max was 170 squat en me yoke filmpjes staan op youtube ;)
is niet echt 1 op 1 :p

• #1.747
haha mijn muziek is altijd garantie voor PRs
maar die onderdelen gewend worden telt zwaarder dan een sterke squat, geloof mij maar. mijn max was 170 squat en me yoke filmpjes staan op youtube ;)
dat klopt ook wel - maar zoals farmers en yoke kosten mij al zo ****ing veel kracht om uberhaupt uit te tillen dat ik weinig over heb. anyways - gewenning komt ook wel :D

farmers uittillen is altijd heavy :P

Goed bezig geweest. Na zo'n eerste eventstraining hoor je je helemaal gesloopt te voelen.

Kijk aan! Sjaak ook aan de slag bij RPB!:D Gelijk een lekkere PR op de deads ook neergezet:thumbs::D

Vette powerlift training kerel!

BOOM! die 200kg zag er easy uit, impressive training heb je neergezet daar!

• #1.753
farmers uittillen is altijd heavy :P
damn - daar zeg je me wat

Goed bezig geweest. Na zo'n eerste eventstraining hoor je je helemaal gesloopt te voelen.
tnx Roy! ik ben nog steeds helemaal gesloopt

Kijk aan! Sjaak ook aan de slag bij RPB!:D Gelijk een lekkere PR op de deads ook neergezet:thumbs::D
ja man - was echt tof!

Vette powerlift training kerel!
:D
BOOM! die 200kg zag er easy uit, impressive training heb je neergezet daar!
ging ook bovenverwachting makkelijk - de 210 kan eigenlijk ook wel...alleen had te weinig rust genomen denk ik, plus dat ik mezelf zoveel had opgefokt voor die 200 dat adrenaline beetje was verdwenen

vanavond: Presses

• #1.754
weer een nieuwe week

Presses

ik ga samen met frank een schema aanhouden om de MP te verbeteren - het is een schema van 6 weken, dus we zullen 6 weken lang de MP als eerste oefening doen en ons echt vasthouden aan de percentages en repranges

MP
6x50
5x60
2x70
2x70
2x75
2x75
was erg licht eigenlijk, maargoed...eerste week viel gewoon mee

CGBP
8x60
6x90
3x100
2x110
2x120
2x120 PR
6x100

incline db press
6x30s
6x36s
6x40s
4x44s + 2x44s forced

machine shoulder press - log grip
8x8blokjes
8x8blokjes
10x7blokjes

Straight bar Skullcrushers
10x30
8x40
7x45
6x40 + 6x40 CGBP
en toen waren triceps echt stuk

heavy one arm side laterals - met vrije hand hangend aan rack
12x18s
12x20s
10x24s
8x30s

commentaar
lekkere training! MP's moesten wel steeds gecleaned worden bij eerste rep...maargoed, op dit gewicht nog prima te doen. side laterals waren met een flinke cheat aan het einde - maar dat werkt bij mij gelukkig goed :D

morgen: LB

Laatst bewerkt:
goed bezig Sjaakie

ga je zondag weer knallen?

hey sjaak, je had 6 reps op de cg bp volgensmij. Verder weer goed getraind man.. ben goed afgebeuld!

Maar wat je straks zei: het is idd slimmer om meteen naar het sq rack te gaan en daar op te warmen, aangezien er een dikke kans bestaat dat we moeten wachten anders...

• #1.757
goed bezig Sjaakie

ga je zondag weer knallen?
jazeker mike!

hey sjaak, je had 6 reps op de cg bp volgensmij. Verder weer goed getraind man.. ben goed afgebeuld!

Maar wat je straks zei: het is idd slimmer om meteen naar het sq rack te gaan en daar op te warmen, aangezien er een dikke kans bestaat dat we moeten wachten anders...
heb het al aangepast man! ik ben ook kapot nu.

we kijken wel wie morgen als eerst is en dan inderdaad gelijk het squatrack innemen

Ik ga nu voor een fysiek als de jouwe bij de contest!

brute training ouwe, wat is overigens de logica achter eerst CGBP en daarna pas een borst oefening te doen? Is dat niet net zoiets als eerst small/onderhands pullups doen en daarna pas wide? :P

Anyway, keep it going! Als ik een beetje uit de financiele struggles ben kom ik wel weer een x meetrainen in Utrecht, spreek je brute sjaak

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven