- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
een PL/SM baas - ik blijf die afkorting van StrongMan toch vervelend vinden in gebruik

weet ik man - maar we willen beiden wat meer afwisseling brengen in onze trainingen - dat is ook het voordeel van samen trainen. Dus nu was dit ook goed voor de afwisseling, anders ga ik elke week PP doenIk.
@Sjaak: je kan makkelijk PP doen wanneer ik MP's doe hoor..![]()
indien mogelijk wel ja!
ja man - ik doe ze nooit heel erg wijd, maar voor pure chest is het ****ing gruwelijk. probeer het zeker eens man!Hmm..wide grip incline benches...toch ook eens proberen!
Ondanks het schouder gezeik weer een beste training!!
is echt gruwelijkHeb die wide incline press ook wel eens gedaan heerlijk inderdaad die stretch op je borst dan!
Goede training weer!
tnx man!

maar was wel lollighaha, dank je marvin!Al met al enkelk goede shit in de bovenstaande post! Zwaar brute workout en goede voeding! Gaat lekker Sjaak!![]()
carbs schommelen een beetje, maar niet bewust - heb nog niet echt vastigheid gevonden tot nog toe, qua voeding dan. kracht neemt wel toe, maar dat komt ook door de luxe van een goede trainingspartner nu...is toch wel gain-bevorderend zegmaarbrutale squats weer sjaak, gaat echt goed man
nog steeds niet te hoog in de carbs, en toch sterk

Mooi man die PR op je squat gaat weer hard hier!
Wat zijn de grootste techniek verschillen ten opzichte van hoe je nu squat en hoe je daarvoor squatte?
voeding vandaag
1. 50 gr whey - 50 gr brinta
2. 500 gr magere kwark
3. 3 ei - 4 eiwit - 50 gr brinta
tijdens training 40 gr dextro
4. post workout 50 gr whey
5. 300 gr kipfilet - 75 gr zilvervliesrijst
6. 200 gr kipfilet - 75 gr basmatirijst
7. 130 gr tonijn - eetlepel mayo - ui
8. 500 gr magere kwark - handje cashews
morgenochtend om ****ing 9.00 Upper Back/Pulls met Frenkster
(dat doe ik)tnx man! wat hieronder staat dusMooi man die PR op je squat gaat weer hard hier!
Wat zijn de grootste techniek verschillen ten opzichte van hoe je nu squat en hoe je daarvoor squatte?
Ik heb ook altijd wel vispillen in huis hoor ruige ventHij kantelt nu eerst zijn bekken naar achteren bij de start van z'n squat, gaat niet meer voorover met z'n bovenlichaam maar probeert recht naar voren te kijken en gaat nu vanuit onderin eerst met z'n borst naar voren gedrukt omhoog en dan pas met z'n kont (i.p.v. andersom).
Als je toch een tip mag geven over je voeding: ik zou wat meer (onverzadigd) vet eten. Haal wat vispilen, of als je je echt een ruige vent voelt: haal een fles levertraan en neem elke morgen een slok(dat doe ik)

daar ga ik sowieso eindelijk eens die 200 kg DL doen - wordt wel eens tijd namelijkhe kerel! ik zag dat jij langzaam langzaam aan je gewichten weer aan het opvoeren bent - op naar nieuwe gainsook al zo'n hekel aan in de ochtend te trainen....maarja als je middag's werken moet he!
de gewichten liegen er evengoed niet om sjaak. lekkere training!

haha - nee man, zeker niet!
bij Raw Power Baarn
200 ging redelijk vlot eigenlijk. 205 was wel met aardige struggle en wat ge-hitch erbij, maar toch gepakt