MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ah, vaste spotter? :)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.722
een PL/SM baas - ik blijf die afkorting van StrongMan toch vervelend vinden in gebruik :p

Ik.

@Sjaak: je kan makkelijk PP doen wanneer ik MP's doe hoor.. ;)
weet ik man - maar we willen beiden wat meer afwisseling brengen in onze trainingen - dat is ook het voordeel van samen trainen. Dus nu was dit ook goed voor de afwisseling, anders ga ik elke week PP doen

indien mogelijk wel ja!

Hmm..wide grip incline benches...toch ook eens proberen!:thumbs:

Ondanks het schouder gezeik weer een beste training!:D!

• #1.724
Hmm..wide grip incline benches...toch ook eens proberen!:thumbs:

Ondanks het schouder gezeik weer een beste training!:D!
ja man - ik doe ze nooit heel erg wijd, maar voor pure chest is het ****ing gruwelijk. probeer het zeker eens man!

schouder trekt wel bij, moet ook een beetje wennen aan de techniek aanpassingen die Frank me allemaal bijbrengt nu

Heb die wide incline press ook wel eens gedaan heerlijk inderdaad die stretch op je borst dan!
Goede training weer!

• #1.727
brute training achter de rug

Benen

samen met Frank - intensiteit was goed! wel wat last van de darmen :p

Squats
8x60
5x80
3x100
1x120
1x130
1x140
3x130 :D
het gaat beter en beter met de squats - 3x130 is een PR trouwens en 1x140 is gelijk aan m'n oude PR...er komt langzaam verbetering in en ik ben gewoon ****ing tevreden!!

Romanian DL
8x100
5x140
3x160
3x160
3x160
hamstrings zaten propvol na die triples

Front Squat
8x60
5x80
8x70
12x70
techniek even onder de loep genomen, maar was eigenlijk al prima - vooral nu m'n reguliere squats beter zijn, voelde dit ook goed

lying leg curls
10x50
8x55
15x40

machine crunches
12x102,5
10x107,5
7x127,5 - fullstack
dit was een epic en vooral nutteloze battle tussen frank en mij :p maar was wel lollig

seated calf raise - plate loaded
12x100
10x120
10x140

standing calf raises
20xfullstack
auw

commentaar
tja - onverwachts een brute workout. leuk om m'n oude PR te evenaren en vooral om meer dan 1 rep te maken op 130...reps waren zelfs technisch nog goed op de laatste na dan - dat was brullen en knokken. keertje romanian DL gedaan ipv DL tegen bands en dat beviel ook erg goed.

voeding vandaag
1. 50 gr whey - 50 gr brinta
2. 500 gr magere kwark
3. 3 ei - 4 eiwit - 50 gr brinta
tijdens training 40 gr dextro
4. post workout 50 gr whey
5. 300 gr kipfilet - 75 gr zilvervliesrijst
6. 200 gr kipfilet - 75 gr basmatirijst
7. 130 gr tonijn - eetlepel mayo - ui
8. 500 gr magere kwark - handje cashews

morgenochtend om ****ing 9.00 Upper Back/Pulls met Frenkster

Al met al enkelk goede shit in de bovenstaande post! Zwaar brute workout en goede voeding! Gaat lekker Sjaak!:D

brutale squats weer sjaak, gaat echt goed man
nog steeds niet te hoog in de carbs, en toch sterk

• #1.730
Al met al enkelk goede shit in de bovenstaande post! Zwaar brute workout en goede voeding! Gaat lekker Sjaak!:D
haha, dank je marvin!
brutale squats weer sjaak, gaat echt goed man
nog steeds niet te hoog in de carbs, en toch sterk
carbs schommelen een beetje, maar niet bewust - heb nog niet echt vastigheid gevonden tot nog toe, qua voeding dan. kracht neemt wel toe, maar dat komt ook door de luxe van een goede trainingspartner nu...is toch wel gain-bevorderend zegmaar :p

Mooi man die PR op je squat gaat weer hard hier!

Wat zijn de grootste techniek verschillen ten opzichte van hoe je nu squat en hoe je daarvoor squatte?

Wat zijn de grootste techniek verschillen ten opzichte van hoe je nu squat en hoe je daarvoor squatte?

Hij kantelt nu eerst zijn bekken naar achteren bij de start van z'n squat, gaat niet meer voorover met z'n bovenlichaam maar probeert recht naar voren te kijken en gaat nu vanuit onderin eerst met z'n borst naar voren gedrukt omhoog en dan pas met z'n kont (i.p.v. andersom).

voeding vandaag
1. 50 gr whey - 50 gr brinta
2. 500 gr magere kwark
3. 3 ei - 4 eiwit - 50 gr brinta
tijdens training 40 gr dextro
4. post workout 50 gr whey
5. 300 gr kipfilet - 75 gr zilvervliesrijst
6. 200 gr kipfilet - 75 gr basmatirijst
7. 130 gr tonijn - eetlepel mayo - ui
8. 500 gr magere kwark - handje cashews

morgenochtend om ****ing 9.00 Upper Back/Pulls met Frenkster

Als je toch een tip mag geven over je voeding: ik zou wat meer (onverzadigd) vet eten. Haal wat vispilen, of als je je echt een ruige vent voelt: haal een fles levertraan en neem elke morgen een slok ;) (dat doe ik)

• #1.733

tnx man! wat hieronder staat dus
Hij kantelt nu eerst zijn bekken naar achteren bij de start van z'n squat, gaat niet meer voorover met z'n bovenlichaam maar probeert recht naar voren te kijken en gaat nu vanuit onderin eerst met z'n borst naar voren gedrukt omhoog en dan pas met z'n kont (i.p.v. andersom).

Als je toch een tip mag geven over je voeding: ik zou wat meer (onverzadigd) vet eten. Haal wat vispilen, of als je je echt een ruige vent voelt: haal een fles levertraan en neem elke morgen een slok ;) (dat doe ik)
Ik heb ook altijd wel vispillen in huis hoor ruige vent :p

• #1.734
yep,yep - yeah buddy!

Pull

(te) vroege ochtendtraining met Frenkster

BOR
10x60
8x100
6x120
6x120 + 2x120 rust pauze
8x100 + 2x100 rust pauze

Chins
8xbw
5xbw+10
4xbw+15
5xbw+20 - laatste met spot

Lat pulldown - schouderbrede grip
10x68
8x78
8x82 - laatse 2 met spot

one arm - db rows
10x40s (10xL + 10xR)
12x48s
12x48s

EZ-bar curls
10xbar+20 kilo
6xbar+40 kilo
kreeg hier toch wat last van m'n schouder...van afgelopen maandag nog - dus ben gestopt met deze oefening

db preacher curls
8x14s
6x16s
6x16s + 5x12s dropset

commentaar
opzich een goede training - alleen die schouder was wel lastig met biceps. rug lekker aangepakt - ook best strikt getraind, behalve met failure op BORs. tijdens de pulldowns liep m'n rug echt helemaal vol. nu een paar dagen rusten en zondag naar Raw Power Baarn :D daar ga ik sowieso eindelijk eens die 200 kg DL doen - wordt wel eens tijd namelijk

ook al zo'n hekel aan in de ochtend te trainen....maarja als je middag's werken moet he!

de gewichten liegen er evengoed niet om sjaak. lekkere training!

Zaterdag niet teveel zuipen hè? ouwe mafkees! :D

• #1.737
  • #1.739
voor de eerste keer in m'n leven...

events :D bij Raw Power Baarn

pff - afzien, maar wel super tof! meeste oefening voor het eerst gedaan

Deadlift
8x70
5x120
2x160
1x180
1x200 PR - op film (post hierboven)
Fx210
1x205 PR - op film (post hierboven
3x180
hoppa - eindelijk de grens doorbroken :p 200 ging redelijk vlot eigenlijk. 205 was wel met aardige struggle en wat ge-hitch erbij, maar toch gepakt

Log Press
5x55
3x75
2x80
1x85
1x90 PR
Fx95
Fx95
techniek was vooral erg wennen. cleanen van het log vond ik lastig en kostte me al veel kracht. tijdje oefenen en dan komt het wel goed

Yoke
20m 130
20m 180
20m 220 1 drop
20m 230 1 drop

farmer walk
2x25m 50 per hand - 10s rust
2x25m 70 per hand - 20s rust
2x25m 80 per hand - 20s rust - 1 drop op 1e deel
2x20m 85 per hand - 30s rust - 1 drop heen & 2 drops terug
jezus, wat een grip-killer is dit zeg. voor mij lastig om de farmers uit te tillen, door m'n slechte squat - maar als ik hem eenmaal heb dan zit er goede snelheid achter

Tire Flips - 380 band
4x - techniek was moeilijk
6x + 2x - 45s rust tussendoor

cable rows
15x?
12x?
10x80

incline sit-ups tegen bands
20x vs 1 band
12x vs 2 bands
5x vs 2 bands (bankje 50cm verder)
4x vs 2 bands (bankje " " " " )

commentaar
was vet om te doen dit - voelde me goed sterk ook, alleen kan echt niet opboksen tegen de kanonnen daar. aan het einde van de middag wel helemaal gesloopt. net nog ff flink gegeten en nu ff lekker douchen en voor de tv chillen - LB is echt leeg.

dinsdag: Presses

Laatst bewerkt:
Was tof om je erbij te hebben en je genoot zichtbaar. Till next time!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven