Fitness Seller

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
goed bezig Sjaak.. ik vind je (positieve) mentaliteit heel erg goed! Zie je hopelijk weer snel in de gym :)

succes met het herstel Sjaak!

k*t man voor je....net zo lekker bezig en dan dit! nouja als dit achter de rug is komt het wel weer goed met je. sterkte!

Repect voor de bw shit! Zet ehm op Sjaak!

Goed om te zien dat je alweer aan de gang bent gegaan met BW oefeningen!

potver, das echt klote jongen.

poe seg ... heb je dan een soort van gips aan of hoe werkt dat?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.788
vandaag voor een lichte lb-machine training de sportschool opgezocht

cardio
15 min incline loopband
15 min stationary bike

crunches
3x25

leg extensions
15x40
15x50
15x60
15x70
19x80 (fullstack)

leg press
wel geprobeerd, maar lukte niet - kreeg steeds knie tegen m'n arm of schouder...jammer

seated calf raise
5x20x90

abductor
15x30
15x40
12x50
10x60

adductor
15x30
15x40
12x50
10x60

seated leg curl
15x40
15x50
12x60
10x70

back extensions
3x15xbw

ik ga vanaf nu om de dag naar de gym voor cardio en wat lichte oefeningen. ik probeerde soms zwaar te gaan, maar je gaat dan andere dingen opspannen dan de doelgerichte spier en dan voel ik m'n sleutelbeen knakken.

Breuk-Update
ik ben gaan minderen met pijnstillers, want voelde me nogal drugged. de aanbevolen 8 para's per dag maakten me erg suf. zit nu op ongeveer 5 per dag. smorgens doet de breuk vaak pijn vanwege de nacht in 1 houding slapen, maar gedurende de dag gaat het beter. volgende week donderdag moet ik weer terug voor controle.

Laatst bewerkt:
Zo, je bent wel errug snel weer aan het trainen kerel! Je zult zelf wel aanvoelen wat wel en niet kan.... Met je motivatie is niks mis in ieder geval.

Sterkte met de trainingen en get strong again!

cheers

nou dan ... toch nog goed bezig geweest ;)

• #1.791
weer eens rustig getraind - om de breuk heen uiteraard

fullbody

10 min crosstrainer

Leg extensions
12x40
12x50
12x60
5x12xfullstack

seated leg curls
12x40
5x12x60

back extensions
3x15xbw

one-arm cable pushdowns - super light
3x20x9 (3 sets L + 3 sets R)

rope pushdowns - super light
3x20x27

one-arm cable curls
3x20x9 (3 sets L + 3 sets R)

rope hammer curls
20x27
15x32
10x37

seated calf raise
3x25x60

crunches
3x25

lying leg raise
3x15

sleutelbeenbreuk - update
het gaat langzaam beter en vooral vandaag een goede dag gehad. donderdag terug naar het ziekenhuis en hopelijk een foto zodat de progressie een beetje zichtbaar is (of niet). pijnstillers: nu 4 p/d

fette workout ouwe!

Doe je nu seriues al rope hammer curls:eek:

Mooi om te zien dat je aan het doortrainen bent!

Ijzeren wil hoor.

• #1.796
gruwelijke Tajin en wat een bagger-film
Doe je nu seriues al rope hammer curls:eek:
ja man - check de gewichten haha. ik heb nog nooit zo strikt en licht getraind man. ik heb veel pijn gehad en shit de afgelopen week - ga niets meer forceren...maar als dit kan dan doe ik het
Mooi om te zien dat je aan het doortrainen bent!
tnx Robert - ik probeer 2 a 3 keer te gaan p/w

:D

Update sleutelbeen?

• #1.798

update sleutelbeen
Ondanks dat ik veel lager zit in pijnstilling dan voorgeschreven begint de pijn wel echt te zakken. ik merk dat ik wat stabieler ben om de breuk heen. ik loop ook niet meer 24/7 met een mitella, want die zat op een gegeven moment niet goed meer ofzo.

wel denk ik dat de breuk sowieso zichtbaar zal blijven, ook als ik helemaal genezen ben. precies daar waar de breuk zit steekt het bot toch wel tegen de huid, maar niet pijnlijk ofzo - gewoon wat scheef.

trainen doe ik 1 a 2 x p/w, maar ik wil gewoon liever goed genezen dan het uitstellen en een beetje trainen. dat bedenk ik me ook steeds na de training. ik hoop uiteindelijk rond de kerst weer in topvorm te zijn, maar dat zal wel loslopen gok ik.

morgen ga ik naar het ziekenhuis voor controle, dus dan geef ik nog wel een update over het advies van de dokter!

nou dan ... toch weer een beetje beter ;)

Oke klinkt wel goed.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven