MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.761
brute training ouwe, wat is overigens de logica achter eerst CGBP en daarna pas een borst oefening te doen? Is dat niet net zoiets als eerst small/onderhands pullups doen en daarna pas wide? :P

Anyway, keep it going! Als ik een beetje uit de financiele struggles ben kom ik wel weer een x meetrainen in Utrecht, spreek je brute sjaak
yo kees! logica zit hem in de prioriteit

ga die website van je nou eens online fl*kkeren, zodat je portemonnee rijkelijk gevuld kan worden!

• #1.762
en het was weer tijd...

Benen

training samen met Frank...helaas last ondervonden van afgelopen zondag (events) en m'n linker schouder - toch goed gebuffeld

Squat
8x40
8x60
5x80
3x100
3x120
6x100 speed
6x100 speed
6x105 eerste 4 speed
3x110 last van belt - toen belt af en een fail :p
7x100
ik wilde 3 op 120 draaien en dan technisch, maar miste kracht..wat waarschijnlijk door m'n eerste event training van afgelopen zondag kwam. toen gewicht verlaagd en eigenlijk met flinke snelheid gesquat

Romanian DL vs bands
8x60
3x100
en toen voelde ik echt teveel irritatie in m'n linker schouder - dus ben ermee gekapt

horizontal leg press
12x160
10x200
6x240
4x280
2x300 + 4x280 + 4x240 + 5x200 + 6x160 dropset
en toen viel ik van de leg press en was frank boos dat ik in gewicht was gaan droppen :p

Lying Leg Curl
15x40
12x45
11x50
5x55 +3x55 cheated

Leg Extensions
16xfullstack
en toen moest frank ineens ook extensions doen, om te laten zien dat hij er 17 kon...beetje jammer dat je het in 3x deed maatje :cool:

rope crunches
20x82
16x96
10xfullstack
9xfullstack
10xfullstack

seated calf raise
10x80
10x120
10x130

standing calf raise
2x15xfullstack

commentaar
achteraf toch een mooie training neergezet :D leuke battles weer met Frenkpie - dat is toch echt wel het voordeel van een trainingsmaat! die event trainingen zullen wel impact hebben op m'n LB-gym workouts, maar het is ook bijna afgelopen vanwege het weer...dus ja :p nu m'n doorweekte shit uit en een goede douche nemen!

voeding - zomaar een dag in het leven van de Sjaak
1. 75 gr havermout - eetlepel honing - 2 ei - 5 eiwit - 3 plakken spek
2. 400 gr gepofte aardappel - 100 gr spinazie - 200 gr runderburgers
3. 4 rijstewafels - 150 gr kipfilet - 2 eetlepels pindakaas
4. 75 gr rijst - 100 gr spinazie - 200 gr runderburgers
- training
5. 75 gr havermout - 50 gr whey
6. 4 rijstewafels - 150 gr kipfilet - 2 eetlepels pindakaas
7. 500 gr magere kwark - handje noten

morgen: Pulls :D

haha, goed train ouwe! Was toch weer goed en leuk om wat battles te doen, maar idd jij was het monstertje op de legextensions.. volgende keer begin ik wel ;)

• #1.764
godverk*t - slecht nieuws
ik zit dit met m'n linkerhand te typen, dus ik hou het kort.

vanmorgen heb ik mijn rechter sleutelbeen gebroken. ik ben dus voorlopig uit de running. op het gebied van training zal het een lange weg worden, maar ik ben optimistisch!

ik zal vanaf nu m'n log omdopen tot revalidatie-log!

sjaak

Succes met revalidatie

hoe heb je dat voor elkaar gekregen in de ochtend..
beterschap man, echt een klote ''blessure'' ook

vanmorgen heb ik mijn rechter sleutelbeen gebroken. ik ben dus voorlopig uit de running. op het gebied van training zal het een lange weg worden, maar ik ben optimistisch!

sjaak

Sterkte met je revalidatie komende tijd.

sjaak
Damn ****up sjaak! Hoe komt dat zo?

En ga je nog wel single legpressen en calfraisen zitfietsen of iets dergelijks of absoluut niet?

Ahh - revalideren is echt klote...
Veel succes met het herstel man, ik weet hoe het is als je eruit ligt.

Damn, balen man! Hopelijk gaat het herstel snel!

Shit joh hoe krijg je dat voor mekaar :( Hoop dat je dr snel bovenop komt!

jezus dat is ****ed
sterkte ermee

Wtf kerel, snel herstel gewenst!

Gods dat is echt klote!
Succes met je herstel in ieder geval.

Hoe was het gebeurd?

Klote man! Hoe heb je dat gekregen?

En idd succes met je revalidatie ;) Zitten we in 't zelfde schuitje, woensdag zelf een neus operatie.

Klote voor je man. Je was echt lekker op dreef.

sleutelbeen gebroken , een echte wielrennersblessure
zal idd effe tijd nodig hebben
sterkte met revalideren sjaak

• #1.780
bedankt!
tnx voor jullie support heren! ik ga niet iedereen quoten, maar heb wel alles gelezen :p

over de reden van mijn sleutelbeenbreuk kan ik zeggen dat ik onderuit ben gegaan op de fiets en verkeerd terecht ben gekomen. doet er verder ook niet toe, het gaat nu om herstellen.

herstel
er staat 4-8 weken voor herstel...ligt een beetje aan hoe de breuk zit en heelt. mijn herstel zal ik bijhouden in dit log. qua genezing moet mijn schouder rusten. ik draag dus een mitella en slik 8 para's p/d. slapen is k*t...verder moet ik alles met links doen en dat ben ik niet gewend.

aangezien ik sowieso wel gewicht zal verliezen gooi ik er een hele lichte cut tegenaan, ook omdat ik echt moet bewegen...anders word ik gek. cardio gecombineerd met wat BW oefeningen vormen nu mijn basis. zodra ik zonder mitella loop zoek ik de gym op voor leg extensions en leg curls.

vandaag eerste keer licht bewegen
25 min stationary bike
3x25 step ups (stoel) links
3x25 step ups (stoel) rechts
2x25 bw lunges links
2x25 bw lunges rechts
3x25 standing calf raise op balkje links
3x25 standing calf raise op balkje rechts

morgen: 35 min stationary bike + abs

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven