Fitness Seller

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.801
update sleutelbeen - dokterscontrole
gisteren in het ziekenhuis geweest voor controle. heel verhaal over percentages voor wat betreft genezing, maar dat was allemaal niet zo boeiend. ik heb een andere mitella gekregen, zo'n dikke band - stuk comfortabeler.

Vanaf nu hoef ik m'n mitella alleen maar om als ik het huis verlaat, dus dat is ook wel goed nieuws. Verder werd mij wel op het hart gedrukt om krachtsport de aankomende paar weken echt links te laten liggen. Over 2 weken mag ik beginnen met bewegingen maken met m'n rechterschouder.

Verder is er geen vervolgafspraak gemaakt, maar als ik eind november nog pijn heb moet ik wel terugkomen. de dokter gaf nogmaals aan 6-8 weken, en daarvan zijn er nu 2 voorbij. Het gaat allemaal goed komen, daar ben ik van overtuigd. Als het kerst is wil ik ongeveer terug zijn om op oude niveau.

goed bezig ouwe zwetskous :D

Gaat de goede kant op dus.. alleen rustig op machines benen trainen dus ;)

mooi dat het beter gaat grote
hoe strak hou je je voeding nu?

Tsjee dan ben je wel beperkt. Met 1 hand 20kg schijven aan de legpress hangen is ook niet echt chill ofzo...

• #1.806
hehe

Gaat de goede kant op dus.. alleen rustig op machines benen trainen dus ;)
leg press kon dus niet wegens positie van m'n arm

mooi dat het beter gaat grote
hoe strak hou je je voeding nu?
voeding niet optimaal man...is gewoon moeilijk om veel te eten, dus ik consumeer weinig carbs op het moment. drie carb meals p/d en 3 zonder carbs.

Tsjee dan ben je wel beperkt. Met 1 hand 20kg schijven aan de legpress hangen is ook niet echt chill ofzo...
met een sleutelbeenbreuk is het raar beperkt te zijn - genezing is belangrijker dan poeptrainingen

update - stijfheid
tja...wat zal ik eens zeggen. genezing gaat eigenlijk erg goed, maar voel me zo bagger zonder trainen pff. de breuk begint erg vast te zitten, alles zit dicht tegen elkaar aan gedrukt - dat is natuurlijk goed, alleen voelt het wel erg stijf daardoor.

pijnstillers
terug van 4 naar 3 per dag nu - gaat prima. eentje bij het opstaan, dan eentje halverwege de dag en eentje voor het slapen gaan.

training
niet meer nu...klinkt klote, maar ik had het er ook met frank over en als ik iets doe in de sportschool denk ik daarna steeds: waarom doe ik dit nu eigenlijk? het heeft echt totaal geen zin namelijk. een beetje extensions en curls doen voor benen hebben gewoon weinig zin - mijn benen reageren toch alleen maar op squats. cardio zou leuk zijn, maar ik val al genoeg af helaas. ik zit nu op 2,5 week na de breuk en begin na aankomend weekend met oefeningen voor m'n schouder en verwacht op 4/5 weken na de breuk langzaam aan weer te beginnen met sporten - ik kies dus voor optimale genezing, want als ik door 1 training een dag langer moet wachten....doesn't make sense?!!

gewicht
tja -dat is best k*t eigenlijk. op m'n laatste trainingsdag woog ik 94/95 geloof ik en nu sta op 88/89. maar zoals ik eerder al heb aangegeven, tegen de kerst wil ik weer in shape zijn. m'n nieuwe trainingsschema heb ik al tien keer doorgenomen, dus knallen word het sowieso - maar ik moet eerst echt rustig gaan trainen en zal bepaalde oefeningen niet kunnen doen, vanwege angst voor breuk.

best wel zuur als ik het zo lees ...

nog even geduld hebben gewoon en nadien heb je je kilo's & kracht zo weer terug kerel

Het blijft echt zuur voor je, maar verstandig dat je kiest voor je herstel!
Keep positive!

nu goed herstellen, dan ben je met kerst zeker terug en dan vol gas 2011 in

Sheit wat een k*tgedoe :( Zo te horen pak je het wel verstandig aan :thumbs: Ik duim voor je man.

****ed up van al die zuur bij elkaar getrainde kilo's Sjaak! Maar ze zijn weer terug voor je het weet!:thumbs:

• #1.812
UPDATE
zo...ik zit nu op 3,5 week na het ongeluk en het gaat goed. ik draag bijna nooit meer een mitella. ik kan m'n kont weer met rechts afvegen, m'n haar met twee handen doen...dat soort vooruitgang is erg motiverend voor mij. ook ben ik sinds vandaag langzaam begonnen met trainen en beter eten. presses lukken niet en bij pull bewegingen kan ik niet strekken...verder extreem rustig opbouwen, want ik wil niets kapot maken. de trainingen voorlopig zijn puur voor revalidatie, dus verwacht weinig bijzonders.

REVALIDATIETRAINING 1

SQUATS
10xbb
6x50
6x70
5x5x80

LEG PRESS
10x120
10x160
10x200

bb lunges
10x50 (10xL en 10xR)
10x50
10x50

SEATED CABLE ROWS
20x36
15x46
15x55

ONE ARM MACHINE ROWS
10x25 (10xL en 10xR)
10x35
10x35

STRAIGHT ARM PULLDOWN
3x15x36

TRICEP PUSHDOWN
20x36
15x46
15x55

CALF PRESS
3x20x160

CRUNCHES
3x20

SEATED DB CURLS
15x8s (15L en 15R)
20x12s

Vond het tof dat je er weer bij was en dat we weer een oefening samen hebben kunnen doen. Die squats van je waren echt zeer tight qua techniek en explosiviteit.. 150 kg squat voor het eind van het jaar.

ow, je bent je laatste set met 14 kg db curl vergeten ;)

Top dat je terug wat kan trainen Sjaak - veel beterschap nog!

nou dan, dat is al een beste training gezien het 'maar' revalidatie was ;)

Nice dat je weer bezig bent!

Wat zal dat een genot zijn om weer rustig aan te kunnen beginnen met trainen.
Heb je geen last gehad van de bar tijdens je squat?

• #1.818
Vond het tof dat je er weer bij was en dat we weer een oefening samen hebben kunnen doen. Die squats van je waren echt zeer tight qua techniek en explosiviteit.. 150 kg squat voor het eind van het jaar.

ow, je bent je laatste set met 14 kg db curl vergeten ;)
Was zeker tof kerel! die 14 kg set telde niet man :p
Top dat je terug wat kan trainen Sjaak - veel beterschap nog!
tnx man!
nou dan, dat is al een beste training gezien het 'maar' revalidatie was ;)
haha...nu langzaamaan terugkomen!
Nice dat je weer bezig bent!
zeker nice
Wat zal dat een genot zijn om weer rustig aan te kunnen beginnen met trainen.
Heb je geen last gehad van de bar tijdens je squat?
het was ook een genot! van de bar geen last nee...front squats zal alleen lastig worden voorlopig ;) :p

bedankt voor de reacties in dit niet zo progressieve log toch steeds mensen! ik waardeer dat :)

Mooi zo, back on route richting grootste Sjaak!

Succes

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven