teakwonboxer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 184
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jazeker man - almost back
(alleen begint de frustratie nu soms wel toe te slaan)ik zeg doen!Zal die goodmornings toch maar eens gaan proberen, ben benieuwd wat ik er van vind.
Mooie training sjaak![]()
alleen m'n chest en schouders gek - damn, soort van verdwenen
Frenkpie merkte met enige jaloezie al een paar keer op dat het zo raar is dat m'n armen zowat gelijk zijn gebleven...klopt ook wel en ik vind het ook wel vreemd, maarja luxe-probleem heh 
tnx man! komt goedGoed bezig Sjaak! Echt lekker aan het herstellen. En regenachtig is het inderdaad!
zeker Gijs!
hahahaja maar je zal er toch gvd hard voor moeten werken om me nu bij te benen met bicep curls cuz I'm getting stronger !!!morgen ga ik weer all out met 26 incline db curl!!!
BAM JONGUHH
kerel...ik kom 3x zo hard terug heh
maar jou bij benen wordt inderdaad een flinke kluif
nice
helaas lukt dat echt niethehe - tjagelijk reppen met de 100 op je BOR ...
carefull met die presses kerel, je wilt nu geen terugval hebben, dus best nog even intoomen![]()
ging lekker.
vooral zonder belt nu...is wel wat pittiger dan met, maar zal z'n vruchten wel gaan afwerpen
volgende week 5x5x100

ik genoot gewoon van dit losse barbell werk! en frank zorgde ervoor dat ik de reps maakt en gewoon weer richting m'n max ging
wel grappig dat m'n armen nu wel echt totaal uit verhouding zijn, want die zijn soort van doorgegroeid ofzo. alleen chest en schouders lopen echt achter, maar verder best netjes alles, dus daarom deze: 
haha
er was niemand meer man, ook bij de jaarbeurs niemand meer. je hebt niets gemist dus. en om 4 uur gepost ja...heb nog een tijdje met Ro zitten chillen
succes vandaag jij!doe ik ook
alleen daar waar mogelijk is haal ik eruit wat erin zit
die hoge reps waren echt killing vandaag. ik wilde goodmornings doen, maar na de deadlifts en squats zat m'n onderrug prop en propvol. nu genieten van m'n weekend en maandag weer UB knallen