Fitness Seller

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooie trainingen hier alweer man! Almost back..

Zal die goodmornings toch maar eens gaan proberen, ben benieuwd wat ik er van vind.
Mooie training sjaak;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.843
Mooie trainingen hier alweer man! Almost back..
jazeker man - almost back :D (alleen begint de frustratie nu soms wel toe te slaan)

Zal die goodmornings toch maar eens gaan proberen, ben benieuwd wat ik er van vind.
Mooie training sjaak;)
ik zeg doen!

sleutelbeen-update
**** it...ik kap vanaf nu helemaal met pijnstillers. het enige wat ik overdag voel is stijfheid in m'n nek en wat stijfheid rondom de genezende breuk. daarvoor ga ik niet meer aan de para's.

van de week schreef ik dat ik weer met m'n rechterhand bij m'n linkerschouder kon komen, maar nog niet op de achterkant. nou vandaag kon ik weer 3cm verder, dus herstel gaat echt goed.

fysiek gezien begin het er ook weer wat beter uit te zien allemaal :p alleen m'n chest en schouders gek - damn, soort van verdwenen :( Frenkpie merkte met enige jaloezie al een paar keer op dat het zo raar is dat m'n armen zowat gelijk zijn gebleven...klopt ook wel en ik vind het ook wel vreemd, maarja luxe-probleem heh ;)

aankomende vrijdag is het precies 6 weken geleden en het genezen/herstel stond op 6-8 weken...we shall see!

fijne regenachtige zondag!

Goed bezig Sjaak! Echt lekker aan het herstellen. En regenachtig is het inderdaad!

Gaat weer de goede kant op!

ja maar je zal er toch gvd hard voor moeten werken om me nu bij te benen met bicep curls cuz I'm getting stronger !!! :mad: morgen ga ik weer all out met 26 incline db curl!!! :D BAM JONGUHH

• #1.847
Goed bezig Sjaak! Echt lekker aan het herstellen. En regenachtig is het inderdaad!
tnx man! komt goed

zeker Gijs!

ja maar je zal er toch gvd hard voor moeten werken om me nu bij te benen met bicep curls cuz I'm getting stronger !!! :mad: morgen ga ik weer all out met 26 incline db curl!!! :D BAM JONGUHH
hahaha :p kerel...ik kom 3x zo hard terug heh ;) maar jou bij benen wordt inderdaad een flinke kluif

• #1.848
UB-improvisatie
5,5 week na breuk - revalidatietraining 7

gisteren weer goed UB getraind, zit echt mooie progressie in alleen presses gaan echt nog niet

BOR
10xbb
10x60
10x80
8x90
8x90
8x90
6x100
dat had ik niet verwacht :p nice

one arm machine rows
15x6blokjes (=15L+15R)
12x8blokjes
12x10blokjes
ook nice - laatste keer dat ik die deed bleef ik op 6 blokjes steken ofzo...nu in de laatste set redelijk diep gegaan

chest press - machine
50x2blokjes
25x3blokjes
15x4blokjes
tja - ik kan al iets zwaarder dan een week terug, dus opzich gaat het de goede kant op....maar ik wil zo graag met een loss bb trainen :( helaas lukt dat echt niet

seated cable rows
15x59
12x71
10x82
ik moest gewoon over de 80 gaan hier...ook hier flinke vooruitgang

seated side laterals - 30s rust
10x4s
10x8s
10x10s
10x12s
10x14s

tricep pushdowns
15x64
12x77
10x82
8x91
nice - alweer dicht bij fullstack

incline seated db curls
15x10s (per arm)
12x12s
12x14s
blijft weinig, maar had wel een gruwelijke pomp hehe

commentaar
gelukkig een mooie vooruitgang weer - nou maar hopen dat ik volgende week eens met een losse bb kan gaan pressen ofzo... soms denk ik wel, godsamme die frenkpie zet PR na PR en ik zit te klooien met pussygewichten, maar opzich maak ik tov van 5 weken geleden echt enorme stappen - dus dat houd ik mezelf wel voor. zometeen LB trainen en weer 5 kilo op de 5x5 SQ gooien, dus 5x5x95 vandaag - langzaam aan het terugkomen.

gelijk reppen met de 100 op je BOR ... :thumbs:

carefull met die presses kerel, je wilt nu geen terugval hebben, dus best nog even intoomen ;)

• #1.850
gelijk reppen met de 100 op je BOR ... :thumbs:

carefull met die presses kerel, je wilt nu geen terugval hebben, dus best nog even intoomen ;)
hehe - tja :p ging lekker.

en je hebt gelijk met die presses rob - ik doe bij m'n UB trainingen gewoon heel licht machine werk nu om in ieder geval aan de beweging te wennen - komt wel goed. ondertussen bouw ik aan een dikke rug en grote benen ;)

LB-1
5,5 week na breuk - revalidatietraining 8

zojuist LB getraind en langzaam weer een stapje in de goede richting.

Squats - no belt
10x40
8x60
4x80
5x5x95
lekker :D vooral zonder belt nu...is wel wat pittiger dan met, maar zal z'n vruchten wel gaan afwerpen ;) volgende week 5x5x100

Leg Press
10x200
8x240
5x280
moeizaam deze keer, wellicht door het verhogen van m'n squat-gewicht

Deadlift - overhands
voor het eerst weer sinds de breuk

10xbb
10x60
10x80
10x100
10x120
ik raakte de grond steeds net niet, zodat ik m'n schouder goed in positie kon houden en m'n gewrichten onder controle - leuk voor m'n grip ook alles overhands :p

leg extensions
12xfullstack
10xfullstack+10
10xfullstack+20

seated leg curls
12x55
12x60
12x65
burn baby, yeah!

seated calf raise - plate loaded
15x60
10x100
10x120
10x140u
vandaag was heavy - volgende keer weer volume

crunches
3x20

commentaar
tevreden! ondanks dat het niet heel erg lekker ging allemaal toch een goed gevoel over gehouden aan deze training. Squats gingen iets moeizamer dan verwacht, maar wel gewoon doorheen geknalt en leg press viel wat tegen. maar de grootste opluchting zat hem in de eerste keer deadliften sinds m'n breuk - ben ik echt heel blij mee en daarom nu drie smileys :D :D :D

donderdag ofzo UB-improvisatie

niice ! Goed bezig man.. gisteren zei je nog dat je niet kon deadliften en nu hang je er alweer 120 kg op.. ;)

Verder is beltless squatten natuurlijk supergoed voor je core. Who needs crunches and sit ups when you can do beltless squats?

Is dr eentje weer aan het trainen zeg, kanonnen :P

• #1.853
UB - revalidatie/improvisatie

het gaat langzaam aan echt de goede kant op :D

reverse grip BOR
10xbb
10x50
10x80
10x90
8x100
8x110

BP - echt? ja...voor het eerst weer
3x10x30
gewicht slaat natuurlijk nergens op, maar voelde gelukkig goed

wide grip cable rows
15x59
15x64
15x72
13x82

v-handle pulldowns
ja...ik kan ook weer pulldowns doen :D

15x49
15x64

skullcrushers
10xbb
10x30
12x40
8x45
zo...dat was echt fijn :D ik genoot gewoon van dit losse barbell werk! en frank zorgde ervoor dat ik de reps maakt en gewoon weer richting m'n max ging

db hammer curls
12x10s
10x14s
8x18s

reverse grip bb curls
15x20
12x25
10x30

na de training in de kleedkamer m'n shirt uitgedaan en paar poses gedaan weer eens en ik kan niet anders zeggen dan dat het weer ergens op begint te lijken :p wel grappig dat m'n armen nu wel echt totaal uit verhouding zijn, want die zijn soort van doorgegroeid ofzo. alleen chest en schouders lopen echt achter, maar verder best netjes alles, dus daarom deze: :D

4 uur smorgens gepost? Was het gezellig op CS? ;)

• #1.855
4 uur smorgens gepost? Was het gezellig op CS? ;)
haha :p er was niemand meer man, ook bij de jaarbeurs niemand meer. je hebt niets gemist dus. en om 4 uur gepost ja...heb nog een tijdje met Ro zitten chillen :p succes vandaag jij!

zit nu ff 4 boterhammen, 4 eieren en 2 eiwitten te vreten en ga zo naar de gym voor LB-2 (deads, goodmornings, light squats, enz...)

Laatst bewerkt:
ik dacht dat je rustig aan ging doen :p

• #1.857
ik dacht dat je rustig aan ging doen :p
doe ik ook :p alleen daar waar mogelijk is haal ik eruit wat erin zit

LB-2

Deadlift
10xbb
10x60
10x80
10x100
10x120
10x140
****ing veel reps, I know...maar zo kan ik technisch perfect liften en voel ik helemaal niets bij m'n sleutelbeen

Squats - light
15x60
15x60
15x60

seated leg curls
15x60
12x65
10x70

leg extensions
15xfullstack
12xfullstack+15
10xfullstack+30

seated calf raises - 30s rust
5x15x80

crunches
3x20

opzich een prima training, maar tijdens de squats zat ik er echt helemaal doorheen :p die hoge reps waren echt killing vandaag. ik wilde goodmornings doen, maar na de deadlifts en squats zat m'n onderrug prop en propvol. nu genieten van m'n weekend en maandag weer UB knallen :D

gaat lekker man, ben onder de indruk van bepaalde weights..

Ik ook, die BP is echt bruut! ;)

Ik vind dat je verdomd snel bent hersteld alweer Sjaak, gaat de goede kant op. Moet je binnenkort nog weer voor controle oid?

maandag UB? dinsdag homo !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven