timmert
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2011....komt goed!Mooi zo, back on route richting grootste Sjaak!
Succes
hehe - je hebt geen idee hoe blij ik daarmee ben kerelIdd. En fantastisch natuurlijk dat je je gat terug met rechts kunt afvegen...![]()
ik kan nu ook al bijna m'n linker oksel wassen met m'n rechterhand 
2011 - gaat een knaljaar worden...
morgen ga ik ff naar de sportschool voor wat lichte high rep squats en wat goodmornings ofzo + wat cadio. dan zaterdag weer 5x5 op squats met 5 kilo meer - het blijven niet de gewichten die ik wil, maar langzaamaan ga ik er komen, plus dat ik nu rustig op m'n techniek kan focussen...ik wil in 2011 echt wel een 180 SQ zetten (en een 150 BP, 220 DL en 100 MP), dus dat gaat flink aanpoten worden 
Dat Zijn flinke krachtdoelen Sjaak!dat ik nu rustig op m'n techniek kan ...ik wil in 2011 echt wel een 180 SQ zetten (en een 150 BP, 220 DL en 100 MP), dus dat gaat flink aanpoten worden![]()

Ja, tnx man - komt helemaal goedGoed bezig, je zal vast weer snel op oud niveau zitten!
ik kan m'n arm in die positie niet strekken...dus de ROM is 85% ofzo. verder is het licht en super gecontroleerd uitgevoerd - dan voel ik nietsGeen last van je sleutelbeen bij je rows eigenlijk?
hoe raar het ook mag klinken heb ik juist veel vertrouwen in de Squat...vanwege m'n technische aanpassingen. 100 MP zou zeker fijn zijn heheDat Zijn flinke krachtdoelen Sjaak!vooral die 150kg BP en 100kg MP vind ik ziek! Hoewel jij zelf waarschijnlijk de 180kg squat als de grootste uitdaging ziet!
Mooi gewichten alweer trouwens voor een rehab training!![]()

zit nu op bijna 4,5 week na de breuk en ik kan bijna alle kanten op met m'n rechterarm. het enige wat niet lukt is m'n rechter arm op de achterkant van m'n linkerschouder leggen, maar daarin speelt stijfheid ook een grote rol. verder nog 2 para's per dag - verdeeld over 4 halve...maar ik heb ook al een dagje op 2 halve para's doorstaan 

De LB dagen zullen bestaan uit squats, leg presses, extensions en curls. de enige dag squat ik 5x5 en dat verhoog ik wekelijks en de andere dag squat ik op reps.tnx koen! fysiek...tja, armen zijn toch wel het grootst geblevenGoed om te horen man! Hoe is je fysiek momenteel na 4,5 weken herstel..
succes met de wederopbouw soon
scheelt weinig denk ik. Vooral chest is zwaar ingekakt en schouder ook minder. benen zijn nog wel oke - maar die zijn ook wel gestimuleerdtnx
komt goed man - ik ben extreem gemotiveerd om keihard terug te knallen

dan weeg ik waarschijnlijk 100 kilo

klopt frank! gaat helemaal goed komen!elke training zie je sjaak meer en meer pakken.. over 2 weken ben jij weer back on your way beefing the **** up!

komt goed!ja man - gaat de goede kant opBehoorlijke workouts alweer Sjaak! Weer eens meeten als de breuk hersteld is..?

gezien de omstandigheden zekeraardige training gezien de omstandigheden - goeie voeding ook, die kipfilet is dat beleg of gebakken/gebraden?