Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tnx koengaat lekker man, ben onder de indruk van bepaalde weights..

heheIk ook, die BP is echt bruut!
Ik vind dat je verdomd snel bent hersteld alweer Sjaak, gaat de goede kant op. Moet je binnenkort nog weer voor controle oid?
niet meer op controle, maar ik ga binnenkort wel de fysio opzoeken om te kijken of m'n nieuwe botstukken m'n mobiliteit hinderenhomo
tnx Rob - voelde ook erg goed10x140 is gewoon nice kerel ... zeker als laatste setje![]()

Langzaamaan gaan de kcal omhoog nu, als ik weer op m'n oude niveau ben ga ik in bulkmodusYo, lekker bezigWat doe je nu eigenlijk, clean bulken?
Hehe, Tnx frank - het was een goede training, alleen moet ik voorzichtig blijven. 3x10x40 zal wel lukken eind vd weekhaha goed bezig ouwe kaanhaasmooie vreetdag!
8x120 kg t-bar row is bazig!
Volgende UB training 3x10x40 kg bp?
haha - pull bewegingen van laag naar hoog gaan zonder probleem, alleen moet ik m'n borst wel goed naar voren duwen en daar houden tijdens de beweging - dat gaat primaDoe normaal met die T-bars! weet je zeker dat je een schouderbreuk had?![]()
hehe tnx robertPrachtig die T-bar alweer! Mooi dat het weer beter gaat.
na de contest had ik het overal mee gehad koenToch weer terug naar heavy t-bars? dacht dat je dat wel even gehad had, kan me namenlijk nog een post herinneren waarin je aangaf na de contest meer op form te letten, tenzij die gewoon goed is met die 120, iig erg sterk 10 reps!

haha
mwhoa...dat zou je zo kunnen stellen, maar vind ik zelf eigenlijk niet. het is winter, dus dan ligt mijn prioriteit bij kracht opbouw. door frank ben ik wel gemotiveerder om daadwerkelijk sterker te worden, dat klopt wel ja. en het feit dat ik ub/lb draai is omdat het voor mij op dit moment (met sleutelbeen) het meeste mogelijkheden biedt en ik mijn lb wil verbeterenLiefde op 1ste gezicht hihi - nee maar ik neem aan dat je nu meer een combinatie heb gemaakt tussen bodybuilden en p-liften qua training, of zie ik dit verkeerd.

ja man, flexcup zit er wel in volgend jaar. als ik een jaar die focus heb die ik voor de fotocontest 3 maanden lang had kan ik echt gruwelijke progressie maken - dat zeker...alleen het ligt er wel aan wanneer ik dusdanig genezen ben van m'n blessure dat ik echt alles volle bak kan. als ik in januari weer 100+ bench en komt het wel goedben je van plan om aan de flexcup deel te nemen? Heb zelf mijn vraagtekens erbij, licht a.d.h.v mijn progressie.
edit;
Duidelijk je plannen iig, ook wel logisch in principe en zowiezo als je met iemand als Frank samen traint
Nette lb training voeding zit ook goed

morgen LB knallen met Frank en Gijshehe - deze week de 60 kilo

ja man - zeker mooi!kijk hem gaan dan en dat noemt men nog revalideren
mooi dat je presses weer voorruit gaan