XXL Nutrition

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.881
Lekker bezig, maar waarom die 1 RM's??
sowieso heb ik maar 1 keer m'n 1RM geprobeerd, want de rest was niet max. welkom in m'n log trouwens man :p maar ik heb dus een week of 7 m'n sleutelbeen gebroken en ben herstellende. vandaag wilde ik kijken hoe ik ervoor sta qua kracht in vergelijking met voor m'n breuk.

daarnaast is het winter en dan wil ik aan m'n kracht werken en dat gaat goed als je samen traint met gasten die zich richten op pure kracht en dan komen er vaak lage reps aan bod :D ik verwerk bodybuilding er gewoon doorheen. geloof mij, groeien doe ik toch wel :p

tnx Aunt J!

sowieso heb ik maar 1 keer m'n 1RM geprobeerd, want de rest was niet max. welkom in m'n log trouwens man :p maar ik heb dus een week of 7 m'n sleutelbeen gebroken en ben herstellende. vandaag wilde ik kijken hoe ik ervoor sta qua kracht in vergelijking met voor m'n breuk.

daarnaast is het winter en dan wil ik aan m'n kracht werken en dat gaat goed als je samen traint met gasten die zich richten op pure kracht en dan komen er vaak lage reps aan bod :D ik verwerk bodybuilding er gewoon doorheen. geloof mij, groeien doe ik toch wel :p

tnx Aunt J!

oke, was al bang dat je te zwaar zou gaan, daarom vroeg ik het.

Echt supernice gast.. die 15x100 kg was echt bizar sterk, had niet gedacht zo'n repout nog te zien bij jou.. maar ik wist dat door mijn joker in te zetten (Gijsmans als spotter) je wel t maximale eruit zou halen :D

Over 2 weken weer 200 kg deadliften.. BAM !

TOt morgen 2 uur ;)

Poe seg ! Nice work !

Bruut benen werk Sjaak!:thumbs:

• #1.886
Echt supernice gast.. die 15x100 kg was echt bizar sterk, had niet gedacht zo'n repout nog te zien bij jou.. maar ik wist dat door mijn joker in te zetten (Gijsmans als spotter) je wel t maximale eruit zou halen :D

Over 2 weken weer 200 kg deadliften.. BAM !

TOt morgen 2 uur ;)
ik had het ook niet meer gedacht man :p maar jouw joker werkte inderdaad wel

tot straks!
oke, was al bang dat je te zwaar zou gaan, daarom vroeg ik het.
aight, nee man - ik heb de rem er nog steeds redelijk op zitten, vooral bij UB
hehe :D
tnx Mr Squat

• #1.887
LAPTOP STUK, DUS MOET GAAR TYPEN

UB-improvisatie

T-BARS
10x50
10x75
10x100
10x110
10x120
6x130

REVERSE GRIP PULLDOWN
15x50
12x59
10x68

BP-revalidatie
10xbb
8x50
niet prettig voor sleutelbeen

DECLINE BP - revalidatie
10x40
10x50
10x50

WIDE GRIP CABLE ROWS
15x50
12x59
15x68

SIDE LATERALS
12x12s
12x14s
10x16s
10x18s

SKULLCRUSHERS
10x40
10x50
4x60 PR
ik moest die 60 doen gewoon :p

SEATED DB CURLS
15x12s
12x14s
10x16s
8x18s
en toen was m'n mouw ingescheurd door de enorme pomp :p foto ervan gemaakt, maar laptop is naar de klote - komt later nog

Laatst bewerkt:
Benieuwd naar die foto's man!! Ben je nu serieus uit dat animall shirt gescheurd:eek:

fix je internet op je pc eens man!

lol @ t bars

• #1.892
hehe

Benieuwd naar die foto's man!! Ben je nu serieus uit dat animall shirt gescheurd:eek:
haha - ik heb wel meer dan één trainingsshirt marvin :p
fix je internet op je pc eens man!
done!
lol :D

hier dan die gare foto :p
foto genomen na de training, waarin de mouw van m'n shirt scheurde tijdens db curls
30lcaxu.jpg - 208547

Laatst bewerkt:
haha nice one! nu wil ik ook dat m'n shirt scheurt:mad:

haha, bazige baas! Beefcake armpjes!

gaat weer lekker grote
alleen ****ed up van die bench, maar ook dat komt weer
ga je voor de flexcup 2011?

• #1.896
haha nice one! nu wil ik ook dat m'n shirt scheurt:mad:
hehe - dan moet je niet in singlets trainen koen ;) :D
haha, bazige baas! Beefcake armpjes!
:D gaat de goede kant op, jij weet dat!
gaat weer lekker grote
alleen ****ed up van die bench, maar ook dat komt weer
ga je voor de flexcup 2011?
gaat inderdaad lekker man...benchen blijft klote, maar ook daarmee komt het helemaal goed. kijk wat ik al kan 8 weken na breuk :D ik ben blij
en flexcup 2011 naar alle waarschijnlijkheid ja

zometeen LB trainen met Mr Intensity Frank!

hehe train nu nog maar 1x p.week in een 'singlet' (had ik even op moeten zoeken op google:p)
heb je alleen met benchen trouwens last van je schouder nog? anders even een tijdje db-presses nemen.

of gewoon rustig revalideren met bp erbij kan ook ofc.

• #1.898
hehe train nu nog maar 1x p.week in een 'singlet' (had ik even op moeten zoeken op google:p)
heb je alleen met benchen trouwens last van je schouder nog? anders even een tijdje db-presses nemen.

of gewoon rustig revalideren met bp erbij kan ook ofc.
hehe :p ja opzich voelde de db presses laatste wel redelijk goed...maar het blijft revalideren. het punt is gewoon dat dit geen schouderblessure ofzo is, maar een herstellende botbreuk - als iets voel kap ik er ook gelijk mee.

LB-2 bb style
samen met de frenk geknalt als een gek!

Squats
10xbb
10x52,5
6x82,5
8x92,5
8x102,5
8x112,5
voor mijn doen aardig lekker hoor. bij laatste set wel voor 5 sec de bb moeten racken na 5 reps, want maakte een ademhalingsfoutje waardoor de spanning van m'n core afschoot en ik uit m'n focus was

Romanian DL
10x62,5
8x102,5
8x102,5
8x102,5
hams stonden in de fik

Front Squats
10xbb
10x40
6x60
toch maar gestopt. de bar lag dicht op m'n sleutelbeen en bij meer gewicht voelde het niet goed...dus afgehaakt en naar leg press gegaan

Leg Press - killer dropset
6x240 - 8x200 - 8x160 - 10x120 - 20x80
enige rust was frank die de schijven eraf haalde en ik die m'n voeten opnieuw plaatste - dit was echt een regelrechte hel

lying leg curl
12x45
5x60 - voelde m'n hams niet
8x40 - leeg

leg raise superset crunches
10x ss 20x
15x ss 12x
15x ss 15x
buik ook in de brand

seated calf raise
15x85
15x105
12x135
12x135
15x85

was al met al een zware training. jammer dat de FrontSQ nog niet lukte, maar de schade goed gemaakt met die killer dropset op leg press. echt m'n pijngrens moeten passeren dankzij frank - of ik hem dankbaar ben weet ik nog niet :p Aan het einde echt een gigantische pomp in m'n hele LB

Damn, 'k heb nognooit een shirt gescheurd. 'k Zal dus wat meer moeten curlen... :D

Goed bezig Sjaakmonster! Volgende week gewoon weer een giant set op de legpress en dan dit proberen te verbeteren. THat's the way to do it !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven