Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tnx man, ben een stuk strikter gaan rowen en dat ging me verrekte goed af
dank je hendrie!
ja manDe gewichten vliegen al weer aardig in het rond...!![]()
gelukkig wel - die db press van jou van afgelopen week die pak ik volgende week ook 
haha, no problemo!
zekers
Zip-itja mangelukkig wel - die db press van jou van afgelopen week die pak ik volgende week ook
![]()

kritiek is altijd welkom koen! en ik weet zelf ook m'n zwakke punten - maar geloof mij, rug en benen gaan erg hard hoorAls ik bepaalde gewichten zie denk ik dat je er nooit tussen uit bent geweest en hellemaal niet aan het revalideren bent, maar qua schouder/borst zie je het wel weer overduidelijk.
Mooi dat je LB en rug gedeelte progressie boekt weer!
Niet om te b**chen maar je front was zowiezo al goed in orde wat op je MM(shoot) foto goed te zien was, nu zal je rug er ook goed op voorruit zijn gegaan door die breuk.
En LB tjah - een paar flinke(re) quads zijn altijd welkom![]()
nice, voor mijn doen
was super gaar toen ik aankwam, maar met die 2 intensity bazen erbij ging het toch ****ing goed weer! squats gaan goed, benen groeien - sjaak is tevreden!beetje jammer dat het voorlopig bij assistance moet blijvenhaha, goed bezig Sjaak! Die hyper extensions waren nog pretty damn strong.. je blijft me toch weer goed uitdagen voor de assistance op LB dagen. Gezellig dat je er was!
Als ik 100% ben kan ik je misschien op wat press oefeningen weer uitdagenyoo!

het ging erg lekker. die chest press voelde erg goed en kon redelijk richting een submax gaan zonder iets te voelen. die db presses moet ik rustig aan mee doen en vooral mezelf in de hand houden
neckpresses gedaan vandaag, omdat MP niet kan en dit voelde erg goed! volgende training is zaterdag: LBzweten was het zekerdat moet wel flink zweten zijn geweest - gaat lekker weer zoals ik al eerder zei

tnx man!
dinsdag om 16.15 heb ik een afspraak bij de fysio, dus dan zullen we eens even kijken wat ze ervan denken.Mooie training Sjaak! Wanneer ga je je sleutelbeen ff laten checken bij de fysio? Ben benieuwd of hij iets kan zeggen wanneer je weer wat zwaardere presses kan doen
heheJe hebt het verdorie weer gedaan, mijn kuiten zijn weer strak als een gitaarsnaar
Het was een intens stukje training man!
ik had er zelf ook wel aardig wat last van nog en intens was het zeker, m'n onderrug is nog steeds trashed van die back extensions tegen bands
ff paar BCAA's in m'n mik knallen, de tv aan en trappen maar!hou het maar op sterkte

haha, dat is wel een gruwelijk ideeHaha hometrainer met playstation is win, speelde paar potjes fifa en dan zat ik ineens op een uur![]()
we hebben hier nog een WII staan, dan kan ik nog meer kcals verbranden