Fitness Seller

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
thnx voor de afwas!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.922
tnx man, ben een stuk strikter gaan rowen en dat ging me verrekte goed af :p

dank je hendrie!
De gewichten vliegen al weer aardig in het rond...!:D
ja man :D gelukkig wel - die db press van jou van afgelopen week die pak ik volgende week ook :D
haha, no problemo!

der zit weer vooruitgang in !

Als ik bepaalde gewichten zie denk ik dat je er nooit tussen uit bent geweest en hellemaal niet aan het revalideren bent, maar qua schouder/borst zie je het wel weer overduidelijk.
Mooi dat je LB en rug gedeelte progressie boekt weer!

Niet om te b**chen maar je front was zowiezo al goed in orde wat op je MM(shoot) foto goed te zien was, nu zal je rug er ook goed op voorruit zijn gegaan door die breuk.
En LB tjah - een paar flinke(re) quads zijn altijd welkom;)

Laatst bewerkt:
  • #1.927
;)

Als ik bepaalde gewichten zie denk ik dat je er nooit tussen uit bent geweest en hellemaal niet aan het revalideren bent, maar qua schouder/borst zie je het wel weer overduidelijk.
Mooi dat je LB en rug gedeelte progressie boekt weer!

Niet om te b**chen maar je front was zowiezo al goed in orde wat op je MM(shoot) foto goed te zien was, nu zal je rug er ook goed op voorruit zijn gegaan door die breuk.
En LB tjah - een paar flinke(re) quads zijn altijd welkom;)
kritiek is altijd welkom koen! en ik weet zelf ook m'n zwakke punten - maar geloof mij, rug en benen gaan erg hard hoor :D
tnx man!

Bazen training met Frank en Gijs

Squat
10xbb
8x60
5x80
3x100
2x110
2x120
2x125
2x130
2x130
2x130
yeah :D nice, voor mijn doen

Romanian Deadlift
10x60
5x80
5x3x140
niet al te zwaar, want wil zaterdag heavy deads doen

Leg Press
10x240
8x260
5x280

seated calf raise
15x80
12x120
10x140
7x160
hehe

back extensions vs band
15x zonder band
15x met
15x met
10x met +10 en gelijk 10x met +15
:D

hangende crunches (op de kop)
3x12

BOEM! gruwelijk :D was super gaar toen ik aankwam, maar met die 2 intensity bazen erbij ging het toch ****ing goed weer! squats gaan goed, benen groeien - sjaak is tevreden!

Laatst bewerkt:
haha, goed bezig Sjaak! Die hyper extensions waren nog pretty damn strong.. je blijft me toch weer goed uitdagen voor de assistance op LB dagen. Gezellig dat je er was!

• #1.929
haha, goed bezig Sjaak! Die hyper extensions waren nog pretty damn strong.. je blijft me toch weer goed uitdagen voor de assistance op LB dagen. Gezellig dat je er was!
beetje jammer dat het voorlopig bij assistance moet blijven :p Als ik 100% ben kan ik je misschien op wat press oefeningen weer uitdagen

zometeen UB

zo lekkere gewichten weer man!!! goed werk!

• #1.931
zo lekkere gewichten weer man!!! goed werk!
yoo! :D

UB training

1 all out set per oefening

T-bars
10x80
6x100
8x120
striktere uitvoering dan vorige week

Reverse Grip Lat Pulldown
10x59
8x68
8x82 + 2x82 rust pauze (10s)

Chest Press
15x4blokjes
12x7blokjes
10x11blokjes
met deze machine helemaal geen last van sleutelbeen

Decline Db press
10x10s
10x20s
10x26s
hierop licht gebleven en helaas toch wat gevoel bij m'n sleutelbeen. free weights waar chest mee gebruikt wordt blijft lastig

Standing Neck Press
10x40
6x50
7x60

seated side laterals
10x12s
8x16s
7x20s + 4x20s (laatste vier aardig cheated)

Skulls
10x30
8x40
9x50

Hammer curls
10x12s
8x16s
6x20s + 2x20s (laatste 2 cheated)

en dat allemaal in een minuutje of 50/55 nice :D het ging erg lekker. die chest press voelde erg goed en kon redelijk richting een submax gaan zonder iets te voelen. die db presses moet ik rustig aan mee doen en vooral mezelf in de hand houden :p neckpresses gedaan vandaag, omdat MP niet kan en dit voelde erg goed! volgende training is zaterdag: LB

dat moet wel flink zweten zijn geweest - gaat lekker weer zoals ik al eerder zei

goeie trainig weer!!!

Mooie training Sjaak! Wanneer ga je je sleutelbeen ff laten checken bij de fysio? Ben benieuwd of hij iets kan zeggen wanneer je weer wat zwaardere presses kan doen

Je hebt het verdorie weer gedaan, mijn kuiten zijn weer strak als een gitaarsnaar:mad:

Het was een intens stukje training man!

• #1.936
dat moet wel flink zweten zijn geweest - gaat lekker weer zoals ik al eerder zei
zweten was het zeker :p
tnx man!
Mooie training Sjaak! Wanneer ga je je sleutelbeen ff laten checken bij de fysio? Ben benieuwd of hij iets kan zeggen wanneer je weer wat zwaardere presses kan doen
dinsdag om 16.15 heb ik een afspraak bij de fysio, dus dan zullen we eens even kijken wat ze ervan denken.
Je hebt het verdorie weer gedaan, mijn kuiten zijn weer strak als een gitaarsnaar:mad:

Het was een intens stukje training man!
hehe :p ik had er zelf ook wel aardig wat last van nog en intens was het zeker, m'n onderrug is nog steeds trashed van die back extensions tegen bands

ben mezelf nu even mentaal aan het voorbereiden, want ga zo weer 45 minuten op de hometrainer zitten :p ff paar BCAA's in m'n mik knallen, de tv aan en trappen maar!

succes:D of moet ik zegen sterkte!:D

Haha hometrainer met playstation is win, speelde paar potjes fifa en dan zat ik ineens op een uur :roflol:

• #1.939
buik trainen "franco columbu" style?

haha hardcore man.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven