AndroidHealthClinic

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.941
buik trainen "franco columbu" style?

haha hardcore man.
zo ongeveer ja, alleen dan ziet het er minder hardcore uit vanwege de stellage die ervoor gemaakt is ;)

Cardio
zo...de cardio heb ik ook weer achter de rug. 45 minuten op de hometrainer zitten trappen. de film die opstond was Pandorum ofzo...beetje rare Sci-Fi achtige thriller, maar ja dat heb je met die Filmkanalen :p wel chill, want de tijd vloog weer voorbij. Cutten dit jaar gaat echt een stuk prettiger worden met een eigen hometrainer en Filmnet :D

• #1.942
LB-training van vanmiddag

Speed Squats - paused, no belt
2x5x60
10x2x80

Deadlift
10x60
5x100
3x140
2x160
2x170
vanaf hier belt om
2x180
2x180
15x140 met straps
rep out was gruwelijk :D echt helemaal gesloopt daarna

Leg Press
8x230
8x250
6x270
6x290

lying leg curls
3x10x50

seated calf raise - 30s rust
4x15x80

hanging knee raises
3x12

de t*ring...na die rep out op Deadlift was ik echt helemaal naar de klote en toen ik leg presses had gedaan was de tank toch wel een soort van leeg. gelukkig was het zware werk toen wel gedaan. trillend op de beentjes het pand verlaten

haha, mooie repout vrind ! Die hakken er idd altijd goed in ja :)

t*ring die rep-out! moet er niet aan denken - harde training sjaak, fijn weekend

• #1.945
20x140? 20x150 zul je bedoelen ! :D

Als jij dat doet, ga ik proberen hetzelfde te proberen met verhoudingsgewijs hetzelfde gewicht.. dat is dus 182,5 :p (jij 205 en ik 250 pl appr)

Laatst bewerkt:
de t*ring...na die rep out op Deadlift was ik echt helemaal naar de klote en toen ik leg presses had gedaan was de tank toch wel een soort van leeg. gelukkig was het zware werk toen wel gedaan. trillend op de beentjes het pand verlaten[/I]

raar he ;) goede training man!

• #1.948
20x140? 20x150 zul je bedoelen ! :D

Als jij dat doet, ga ik proberen hetzelfde te proberen met verhoudingsgewijs hetzelfde gewicht.. dat is dus 182,5 :p (jij 205 en ik 250 pl appr)
haha nozem :p na jouw wedstrijd zondag gaan we in die week wel ff onnozele rep-outs doen!

niet echt heh :p tnx!

En toen was het maandag: UB!

zoals ik al heb aangegeven ga ik niet meer teveel experimenteren rondom m'n sleutelbeen. ik doe dat waarvan ik weet dat het goed voelt.

1 all-out set per oefening

db shoulder press
10x18s
6x26s
6x36s + 1x36s-spot
opzich prima, alleen er zit nog wat angst in met dbs omhoog gooien enzo - qua kracht weinig te klagen :D (sorry Marvin!)

Chest Press
10x5blokjes
8x8blokjes
5x12blokjes + 2x12blokjes-spot

Yates BOR
10x60
7x100
6x120 + 4x120-cheated

Face Pulls
10x36
10x46
8x55

Seated Cable Rows
10x72
6x91
6xfullstack + 2xfullstack-spot

Tricep Pushdowns
15x25
10x35
8x45 + 2x45-spot
andere machine dan normaal, katrol minder ofzo

Decline db flyes
3x12x10s
blijft licht, maar heb geen keus

Standing db curls
8x14s
6x18s
6x24s + 2x24s-cheated

BB Shrugs
10x60
10x100
8x140
straps erbij
10x180
8x220 - powershrugs

damn wat een UB training :p wilde eigenlijk oefening minder doen, maar trainde wat sneller dan Frank door mijn enkele werksets steeds en moest dus ergens een oefening tussen gooien om daarna samen de rest vd oefeningen te doen. dat waren de face pulls dus. dikke :bow: naar frank voor z'n 140 CGBP die easy was!

morgen LB op t programma en einde vd week doe ik even iets rustiger aan, beetje volume en wat lichter allemaal

haha mooie training, Sjaak! En jouw bench moet ook niet al te mis worden straks.. op de skulls/pushdowns en db presses zit je op of over mijn krachtstats! En je rug gaat ook beter en beter.. nu alleen nog even de MP en bench weer en je bent weer 100% back on track

lekker hoor! goed getraint gast!

Pretty intens shit hier Sjaak:thumbs:

• #1.952
haha mooie training, Sjaak! En jouw bench moet ook niet al te mis worden straks.. op de skulls/pushdowns en db presses zit je op of over mijn krachtstats! En je rug gaat ook beter en beter.. nu alleen nog even de MP en bench weer en je bent weer 100% back on track
hehe, die bench gaat ook wel omhoog vliegen straks ja. ben ik niet bang voor. Alles gaat straks omhoog vliegen :D

lekker hoor! goed getraint gast!
tnx hendrie
Pretty intens shit hier Sjaak:thumbs:
sorry dat ik de 36s pakte ;) maar, tnx!

dat is best wel veel werk op een UB training ... ga je op het einde van de week nog zo'n
training neerplempen?

• #1.954
dat is best wel veel werk op een UB training ... ga je op het einde van de week nog zo'n
training neerplempen?
nee man...heb net besloten even wat rustiger aan te doen deze week. in totaal drie trainingen doe ik. donderdag ofzo pas pak ik een Beentraining en dan zaterdag nog een rustige UB training. ik moet met name bij LB de hoeveelheid heavy sets beter gaan uitspreiden over de week.

CARDIO
45 min stationary bike - film op tv: G.I. Joe :p

ik voel me tikkie beter dan vanmorgen, dus misschien dat ik later op de dag alsnog naar de sportschool ga voor alleen wat squats, calfs en buik...maar dat is ff afwachten - het zou verstandiger zijn ff te relaxen. eerst de fysio bezoeken zo

Laatst bewerkt:
kriebelt dan toch altijd weer he aan het einde van de dag:D ben benieuwd wat het word ik kon me zaterdag niet inhouden:P

Powerlift ambities ? je hebt veel potentie volgens mij

• #1.958
hehe - tnx
kriebelt dan toch altijd weer he aan het einde van de dag:D ben benieuwd wat het word ik kon me zaterdag niet inhouden:P
toch niet gedaan en verstandig geweest
Powerlift ambities ? je hebt veel potentie volgens mij
uhm, niet bepaald eigenlijk...alleen wil ik nooit degene zijn die wel gespierd is, maar niet sterk.

fysio-verslag
vandaag bij fysio geweest. ik ga er niet al teveel over schrijven, want daar heb ik geen zin in. m'n upper pec aan de kant van de breuk raakt een soort van bekneld als hij opzet (door aanspanning) onder het nieuwe bot. doordat dit vrij vaak gebeurd (als ik m'n upper pecs inzet met trainen dus) dan rem ik het herstel van m'n breuk continu af en dat doe ik dus al een tijdje. balen :p

nu ga ik word de aankomende tijd behandeld en gaat de fysio met de spier aan de slag...doorbloeding en shit, zorgen dat ie niet stijf wordt enzo. daarna (over een week of 3/4) ga ik opnieuw proberen press bewegingen te maken en dat rustig opbouwen. mocht het goed gaan, dan kan ik langzaam doorbouwen en komt het op deze manier goed.

als het daarna alsnog niet goed gaat, dan is er een grote kans dat ik onder het mes ga om m'n sleutelbeen bij te slijpen/schaven ofzo - hopelijk zonder het te breken. omdat ik een optimist ben ga ik uit van de eerste optie. ik ben ten slotte ook te vroeg begonnen met press bewegingen maken en vind het wel logisch klinken dat ik m'n eigen herstel tegenwerk vanwege m'n wil om te trainen.

alsnog een té lang verhaal :p

hehe - tnx

toch niet gedaan en verstandig geweest

uhm, niet bepaald eigenlijk...alleen wil ik nooit degene zijn die wel gespierd is, maar niet sterk.

fysio-verslag
vandaag bij fysio geweest. ik ga er niet al teveel over schrijven, want daar heb ik geen zin in. m'n upper pec aan de kant van de breuk raakt een soort van bekneld als hij opzet (door aanspanning) onder het nieuwe bot. doordat dit vrij vaak gebeurd (als ik m'n upper pecs inzet met trainen dus) dan rem ik het herstel van m'n breuk continu af en dat doe ik dus al een tijdje. balen :p

nu ga ik word de aankomende tijd behandeld en gaat de fysio met de spier aan de slag...doorbloeding en shit, zorgen dat ie niet stijf wordt enzo. daarna (over een week of 3/4) ga ik opnieuw proberen press bewegingen te maken en dat rustig opbouwen. mocht het goed gaan, dan kan ik langzaam doorbouwen en komt het op deze manier goed.

als het daarna alsnog niet goed gaat, dan is er een grote kans dat ik onder het mes ga om m'n sleutelbeen bij te slijpen/schaven ofzo - hopelijk zonder het te breken. omdat ik een optimist ben ga ik uit van de eerste optie. ik ben ten slotte ook te vroeg begonnen met press bewegingen maken en vind het wel logisch klinken dat ik m'n eigen herstel tegenwerk vanwege m'n wil om te trainen.

alsnog een té lang verhaal :p
Suc6 ermee sjaak! Klinkt of dat dit toch iets langer gaat duren dan gedacht..

damn ... het verhaal krijgt dus nog een staartje

succes

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven