MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
****ed up grote!!
altijd uitgaan van het beste

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.962
Suc6 ermee sjaak! Klinkt of dat dit toch iets langer gaat duren dan gedacht..

damn ... het verhaal krijgt dus nog een staartje

succes

****ed up grote!!
altijd uitgaan van het beste
tnx voor jullie reacties mensen.

voorlopig niet meer loggen
vorige week voelde ik me leeg en heb maar 3 trainingen gepakt. daarnaast drie behandeling bij de fysio gehad en nu heb ik griep. heb dus ff geen zin meer om te loggen en alleen maar van die kreupele trainingsverhalen te typen. ik ga dus pas weer loggen als ik alles fatsoenlijk kan trainen of als ik onverwachts nieuws heb m.b.t. herstel. sorry hiervoor, maar ik word een beetje moe van het halve werk. over een paar maanden ben ik sowieso weer topfit en helemaal de ouwe. maar zolang ik niet 100+ kan benchen heeft loggen even geen prioriteit meer. ik lees nog wel bij jullie, maar hier valt weinig te beleven. succes de aankomende tijd

• #1.963
Laatste update van 2010
niet teveel terugkijken naar 2010, want de sleutelbeenbreuk heeft flink roet in het eten gegooid. Daarom nieuwe doelen stellen voor 2011.

2011 bodybuilding
wedstrijd draaien eind 2011

2011 krachtdoelen
145 BP
180 SQ
240 DL
100 MP

en ik wil het jaar van mijn kant afsluiten met een foto van m'n gloednieuwe quads :p
10mpiz8.jpg - 210696

ah ziet er goed uit man!!! en 2011 weer knalluh joh!

Got wheels? Goeie benen Kev. hoe zit je voeding nu zo in je herstel fase nog?

Damn Sjaak! je quads zijn goed gegroeid..kom denk toch mijn techniek eens bijvijzelen in Utrecht!

als jij 100 kg mp-ed, breek ik je andere sleutelbeen :mad:

• #1.968
ah ziet er goed uit man!!! en 2011 weer knalluh joh!
Tnx en zeker weten knallen in 2011

Got wheels? Goeie benen Kev. hoe zit je voeding nu zo in je herstel fase nog?
dank je koen :) voeding is wel in orde, eet op gevoel en doe geen rigoureuze dingen nu. bw is stabiel op 91

Damn Sjaak! je quads zijn goed gegroeid..kom denk toch mijn techniek eens bijvijzelen in Utrecht!
je bent welkom kerel! m'n LB heeft flinke progressie gemaakt en dat heb ik mede aan frank te danken...techniek, intensiteit en doorzettingsvermogen :)
als jij 100 kg mp-ed, breek ik je andere sleutelbeen :mad:
ik zal de dokter vast bellen ;)

Mooie doelen Sjaak! 2011 word jou jaar!

Er zijn overigens veel mensen van plan om eind 2011 de FlexCup te gaan doen.
Ook in mijn omgeving zijn er een aantal, meerendeels ecto's die nog niet eens 1 jaar trainen???

Maar ik heb ook mijn twijfels erbij om zelf ook deel te gaan nemen - het is nog ver weg.

• #1.971
**** it - 2011 is begonnen ik ga gewoon weer loggen!

doelstellingen (nogmaals)
bb wedstrijd draaien aan het einde van 2011

kracht:
180 SQ
240 DL
150 BP
100 MP

schema
voorlopig: UB/LB

status sleutelbeen
stuk beter, gister voor het eerst MP's gedaan. Overige press bewegingen bij UB zijn nog licht en dienen als rehab.

UB
gisteren

MP
10xbb
8x30
8x40
8x50
9x50
10x50
ik wilde zwaarder gaan, maar frank trapte terecht op de rem...dit was de eerste keer en ik wil niets vernken nu

BOR
10x60
10x80
10x100
7x110
10x110 met straps
eerste 5 reps op laatste set waren goed strikt, daarna iets meer cheaten

BP
10xbb
10x30
4x10x40
in de opbouw naar normale gewichten

Cable Rows
12x82
12x100
12xfullstack
erg nice :)

pushdowns superset met incline push ups
10x73 ss 10x
8x82 ss 10x
7x82 ss 8x
leeg en vol

nice training :D nu hopen dat ik een stijgende lijn kan bewerkstelligen. Ben onder behandeling bij de fysio en moet veel stretchen op m'n pecs...maar het lijkt goed te helpen. Bij de MP echt 0,0 last. Bij BP heel zachtjes...maar vele malen minder dan voorheen. Wel bizar om weer eens wakker te worden met spierpijn in m'n pecs :p

Mooie krachtdoelstellingen. Wat is je huidige squat? Want 180kg is toch een relatief laag doel in verhouding tot uw andere krachtdoelstellingen, of niet? 'k Ben niet echt into krachttraining dus weet niet hoe alles zich zou moeten verhouden tov elkaar.

ziet er goed uit man!hoe pak je het kwa voeding aan?

• #1.974
Mooie krachtdoelstellingen. Wat is je huidige squat? Want 180kg is toch een relatief laag doel in verhouding tot uw andere krachtdoelstellingen, of niet? 'k Ben niet echt into krachttraining dus weet niet hoe alles zich zou moeten verhouden tov elkaar.
huidige squat is een dramatische 140. Het is ook erg laag in vergelijking met m'n andere stats...het is ook vreemd aangezien ik toch flinke benen heb (zie foto hierboven ergens), maar goed. Ik werk er sinds een tijdje keihard aan, met hulp van Frenkpie, en ben ervan overtuigd dat ik dit jaar flinke stappen ga maken met m'n LB trainingen

ziet er goed uit man!hoe pak je het kwa voeding aan?
voeding is nu clean bulken, maar schroef ik iets op zodra ik alle spiergroepen op 100% kan belasten

• #1.975
LB DE
als het goed gaat de rest vd week ga ik zaterdag ME SQ doen, dus vandaag vooral op speed getraind

Speed Deadlift - no belt - no straps
10x60
2x100
de rest vs. bands
3x2x100
3x2x110
2x2x120

Speed Squats
10x60
5x80
paused - no belt
4x3x80
3x3x85
3x80

Leg Press
8x220
8x240
9x260

Lying Leg Curl
8x45
8x55
5x65 en een paar halve reps

Machine Crunches
15x70
15x85
10x100

seated calf raise
15x90
12x120
10x140

kneiter lekkere training gehad met frenkpie. vanwege de speed training erg weinig rust genomen tussen de sets door, dus zweten als een malle ook. bij leg press merkte ik wel wat van honger gevoel...had iets te weinig gegeten vandaag - next time better!

Laatst bewerkt:
kijk lekker de sportschool door gevlogen! lekker hoor!

ondanks je hongergevoel tijdens de legpress ging die laatste set wel erg goed man! En wat nou als de rest v.d. week goed gaat? Je gaat gewoon squatten zaterdag!

• #1.978
kijk lekker de sportschool door gevlogen! lekker hoor!
zeker lekker
ondanks je hongergevoel tijdens de legpress ging die laatste set wel erg goed man! En wat nou als de rest v.d. week goed gaat? Je gaat gewoon squatten zaterdag!
haha - yoo!

UB-2

MP - light
10x30
8x40
8x50
9x50
10x50
ik kan makkelijk zwaarder, maar houd me bewust nog in

incline db press (45 graden) - light
10x16s
10x22s
10x26s
12x30s
dit was een test en damn wat ging dit makkelijk en volledig pijnloos :D ook hier bewust ingehouden. over een paar weken makkelijk de 40s weer!

reverse grip pulldown
8x77
8x86
9x82

incline BP - light
10x40
10x60
10x70
ook dit was rehab en voelde erg goed

Face Pulls
10x46
10x50
10x55

EZ-bar curls
10x30
8x40
6x50
6x50

db side laterals
2x12x14s

YEAH! een terechte vreugdekreet past bij deze training. ik maak nu echt duidelijke progressie op de press bewegingen, dus hopen dat deze stijgende lijn zich voorzet. het is wel goed dat frank me af remt, want anders had ik waarschijnlijk vandaag al met 40 kilo dumbbells lopen gooien en daar moet ik gewoon voorzichtig mee zijn nog. komt tijd, komt sjaak!

kijk goed bezig das heel mooi man!!! ma hou je rustig he

smart & hard ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven