timmert
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Suc6 ermee sjaak! Klinkt of dat dit toch iets langer gaat duren dan gedacht..
damn ... het verhaal krijgt dus nog een staartje
succes
tnx voor jullie reacties mensen.
Tnx en zeker weten knallen in 2011ah ziet er goed uit man!!! en 2011 weer knalluh joh!
dank je koenGot wheels? Goeie benen Kev. hoe zit je voeding nu zo in je herstel fase nog?
voeding is wel in orde, eet op gevoel en doe geen rigoureuze dingen nu. bw is stabiel op 91je bent welkom kerel! m'n LB heeft flinke progressie gemaakt en dat heb ik mede aan frank te danken...techniek, intensiteit en doorzettingsvermogenDamn Sjaak! je quads zijn goed gegroeid..kom denk toch mijn techniek eens bijvijzelen in Utrecht!

ik zal de dokter vast bellenals jij 100 kg mp-ed, breek ik je andere sleutelbeen![]()

nu hopen dat ik een stijgende lijn kan bewerkstelligen. Ben onder behandeling bij de fysio en moet veel stretchen op m'n pecs...maar het lijkt goed te helpen. Bij de MP echt 0,0 last. Bij BP heel zachtjes...maar vele malen minder dan voorheen. Wel bizar om weer eens wakker te worden met spierpijn in m'n pecs 
huidige squat is een dramatische 140. Het is ook erg laag in vergelijking met m'n andere stats...het is ook vreemd aangezien ik toch flinke benen heb (zie foto hierboven ergens), maar goed. Ik werk er sinds een tijdje keihard aan, met hulp van Frenkpie, en ben ervan overtuigd dat ik dit jaar flinke stappen ga maken met m'n LB trainingenMooie krachtdoelstellingen. Wat is je huidige squat? Want 180kg is toch een relatief laag doel in verhouding tot uw andere krachtdoelstellingen, of niet? 'k Ben niet echt into krachttraining dus weet niet hoe alles zich zou moeten verhouden tov elkaar.
voeding is nu clean bulken, maar schroef ik iets op zodra ik alle spiergroepen op 100% kan belastenziet er goed uit man!hoe pak je het kwa voeding aan?
zeker lekkerkijk lekker de sportschool door gevlogen! lekker hoor!
haha - yoo!ondanks je hongergevoel tijdens de legpress ging die laatste set wel erg goed man! En wat nou als de rest v.d. week goed gaat? Je gaat gewoon squatten zaterdag!
ook hier bewust ingehouden. over een paar weken makkelijk de 40s weer!