Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou eventueel ook wel kunnen. Ik heb er al eens aan zitten denken om van de achterkant (dus aan de andere kant dan van het bankje) de barbell op m`n nek te pakken, maar dat kan niet aangezien dat vrijwel tegen de muur staat. Aan de andere kant leek me wat riskant, aangezien je dan een stuk moet lopen met een barbell op je nek. Maar ik denk dat dat op dit moment de enige goede oplossing isKan je niet via je bench press squatten?
Dus je barbell racken, op je bench gaan zitten en dan opstaan?

Daarom ga ik binnenkort mijn abonnement ook opzeggen, en bij een andere sportschool (waar ik voor de vakantie aantal keer ben geweest). Daar is een squatrack aanwezig. Heb het 2 keer gebruikt, en ik was verliefd!Zo begon ik ook, maar je kan nooit zwaar gaan, want je moet nog weer moeilijk terug racken, kortom, niet fijn dus..
Yep! Vandaag geen fails!Goeie training Kev, eens een fail is altijd even k*t..maar meestal gaat het volgende keer gewoon veel beter![]()

Of zou het komen door de weken vakantie?Is het ook zeker! Ik ben blij als dat ding er is, maar tot die tijd is dit denk ik wel een goede oplossing. De houders van de bench kunnen vrij hoog, waardoor het best te doen is. Natuurlijk kan het niet op tegen een echt squatrack, maarja.. Ik ga geen 30 euro p/m betalen, en ook nog eens 10 euro p/les bij een andere sportschoollekker getraind!
klote dat je (nog) geen squatrack hebt.. lijkt me echt klote.
Tijd voor training B! Ik heb hem aangevuld met de Lat Pulldown, omdat ik vond dat m`n trainingen wat te snel gingen, maar bovenal: De lat pulldown voelde vorige week te lekker, om vandaag te laten schieten!Geloof me, dat heb ik al een aantal keer gedaan. Zoals je kunt lezen gaat de gym verbouwen, of naja, daar zouden ze al begonnen mee moeten zijn (er komt een groot stuk bij), en dan is er plek voor een squatrack. Op dit moment is er ECHT geen plaats voor een squatrack.. Ik heb zelfs met de baas mee staan kijken en denken hoe het mogelijk was om zo`n ding op te stellen, maar ik kon er echt geen plek voor vinden, dusja, het is nu de verbouwing afwachten, dan komt er 100% eentje!Ga naar de baas van je Gym en laat hem een squatrack kopen voor 200euro. serieus.
Heb helaas geen beginfoto's, maar ik kan je vertellen dat het NOG minder was dan dit 
Borst en rug zijn nog veeeel te slecht ontwikkeld, dus ik denk dat deze foto's prima als "beginfoto's" kunnen dienen. Ik vind dat mijn schouders wel degelijk gegroeid zijn. En natuurlijk vind ik het vetpercentage te hoog.
) macaroni achterover gewerkt, en een uur later de gym opgezocht. Viel niet tegen