- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt!
Weer eens sporadisch besloten om vanavond rug en schouders te doen, ipv benen. Dat komt morgen!Voor m'n hoofd. Ik heb hem achter mijn hoofd langs nog niet geprobeerd. Eigenlijk nooit verandert.Weer goed hoor
Ik zit op 50 kilo bij die lat pulldown.
Doe je die achter of voor je hoofd?
)Bedankt. Is per hand ja, gelukkig wel (A)Wow..ik vindt je flyes wel netjes is dat 18kg in 1 hand of is het opgeteld?![]()

Hey, leuk! Weer een trouwe volger erbij!
Ja ik ga vanmiddag naar een andere gym. Als het echt een groot verschil is, blijf ik dat gewoon doen, hoewel het zonde van mijn geld is. Ik zie het maar als een investeringKnallen met Rippetoe makker! Hopelijk komt dat squatrack er!![]()

Een gym waar ze WEL een squatrack hebben, en veeeeel meer apparaten. Ook de dumbbells gaan tot 40kg. Nja goed, kennelijk was een proefles dus gratis! Eerst een rondje gelopen om even wat bekend te worden met de indeling etc. Ziet er allemaal wel goed uit. Apparatuur zelf was redelijk nieuw, enige wat ouder leek waren de cables. Yep. Vind het ook wel lekker gaan eigenlijk. Enige wat ik slecht vind gaan zijn mijn bench press en natuurlijk de squat.

Moet zeggen dat de afgelopen 40kg best redelijk ging, zonder spotter, waardoor ik altijd minder zelfverzekerd ben 

Bedankt!
Vandaag eens vroeg opgestaan (omdat ik van 8 tot 17 moest werken), dus EINDELIJK weer eens 6 maaltijden vandaag!Weer eens sporadisch besloten om vanavond rug en schouders te doen, ipv benen. Dat komt morgen!
http://i26.tinypic.com/5uptms.png