- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Leuk! Nog een volger erbij!trainingen gaan lekker man, ik neem wederom een abbo op je log
Ook in mijn gym geen squat-rek en DB's gaan tot 24, dus ik ga ook maar ff zoeken naar een andere gym.
Ben van plan om met Rippetoe nog veel harder te gaan knallen, dus goede keuze. haha!Wat betreft je gym. Ik heb gisteren voor het eerst met een squatrack getraint, maar wat een verademing! Spierpijn in de schouders zelfs, kun je nagaan hoeveel je mist als je niet squat! Morgen mag ik gelukkig weer squatten

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------
Dat is een apparaat wat ongeveer hetzelfde doet als een overhead press. Dit apparaat om precies te zijn:Mag ik vragen wat die independent shoulder press inhoudt? Ken die oefening niet maar 80kg met schouders lijkt bruut..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Je duwt dus het gewicht naar boven, boven je hoofd en laat het zakken tot ongeveer je schouders
Mijn trainingsmaatje vind het altijd maar niks om met een barbell die oefening uit te voeren, aangezien hij dan een stuk minder drukt, dus vaak doe ik maar met hem mee.

Vandaag alleen bij mijn nieuwe liefde, het squatrack, gestaan.
Heb ongeveer 4 weken niet getrained, en dat zal ik wel hard gaan merken denk ik!