pasta saus
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, I know. Denk nog 1 maand door cutten, nog 2 maand voordat mijn knie weer helemaal tiptop is en dan stronglifts.Nog steeds fcking slap. Volg een keer een hard schema en ga voor big progress man! Zulke traininkjes schieten ook niet op.
Waarom zou ik niet moeten cutten als ik mijn BF te hoog vind, maakt me niet zo veel uit dat het wat langer duurt voordat de massa er op zit. Ik wil er nu ook gewoon goed uitzien, vooral het vet rond m'n gezicht was/is erg storend.Cutten moet je ook nog echt niet doen man, gewoon bulken en sterker worden. Samen met een goed schema, stronglifts bv. Word je echt niet zomaar baggervet. Succes man!
Pasta, luister niet naar deze man. Je bent goed bezig en zijn advies is k*t. Niet door gaan bulken als je ontevreden bent met je BF, doorgaan met cutten totdat je het gewenste resultaat hebt gehaald en vervolgens rustig cleanbulken.
Ik vind je krachtstats geen eens zo slecht, weighted dips en pullups is nice.
Misschien is het handig om dat te voorkomen door dan nog verder door te cutten want ik ga iig niet weer boven de 15% zitten.Omdat je dan snel in een ccle cutten/bulken/cutten/bulken komt en bijna geen progressie maakt.
Progressie kon veel beter maar ben er toch niet echt ontevreden mee. Niet vergeten dat ik van 54kg kwam, kon niet 1 push-up of de stang benchen etc.Gast, zijn progressie is k*t, waarom cutten als hij 73 op 185 weegt? Hij heeft skinny fat. Beter wat massa aanzetten eerst. Over 3 jaar heeft hij nog niks als hij zo doorgaat
Vreetkick van vanavond: 1 zak dorritos, halve bak ijs, 1 burrito, 6 broodjes nutella, 1liter melk.
Het kon erger
Stelt niet zo veel voor, zijn vooral nieuwe oefeningen of machines die af en toe wat hoger gaan.

Mooi, maar zo'n hoog bf is niet voor mij.