XXL Nutrition

Van welk LEKKER eten wordt je misselijk?

ohwja, vla

patat en saucijs. gatverdamme... vind het heerlijk maar ik krijg een enorm opgeblazen gevoel erdoor en enorme misselijkheid.

Verder... 0,7liter Size-on in 1 keer opdrinken vlak voor het slapen terwijl je jezelf al vol hebt zitten proppen met kwark en andere shit. NOT GOOD!

frikandellen met ketchup en frieten met veel mayo

Ooit eens een hele pot Mossels gegeten in Belgie. Ik heb daarna nooit meer mossels gegeten. Niet dat ze niet goed waren maar je moet er echt niet teveel van eten.

Ik word van niets misselijk, wel van alles waar ik teveel van eet.

Weet je wat ook een brutale combinatie is....kotsen gegarandeerd!

SOCHTENDS (net uit bed) en dan knakworsten + chocomelk (Volle)

dit kregen "wij" dus op de basisschool tijdens een feestdag ofzo...

Ik geef je een
2q9995g.jpg
voor je goeie geheugen.

ben momenteel voor het eerst in JAREN nog een thuis aan het frieturen, even wat krokketjes maken :D

alcohol .. gelukkig is dat geen kater gevoel :P maar gewoon vind het echt te ranzig geworden!! is dan ook wel geen eten maarja blijft echt vies vind ik! ;)

Spritzen. (koekjes). kan ik niet tegen.

grote hoeveelheden chocolade mousse

Hiero ook chocolade.. dan gaat me kop helemaal tintelen en voelt het alsof al me porien open gaan staan.

nog nooit ranzig geweest van lekker eten

Die dag moet nog komen, dat ik van lekker eten misselijk wordt....zou echt beter voor me zijn:D

ik ook van chocola, vind het heeeeerlijk! maar wordt van een klein beetje al misselijk...

ok. heb net een hele meloen op-gegeten. waas niet slim duz. [kots smiley]

Friet!!!
Ik krijg nog amper een klein bordje weg.

Terwijl ik het toch lekker vind, kan ik het na 10 happen al niet meer luchten of zien.

turks fruit en pralinés

Terug
Naar boven