MuscleMeat

van welke geluiden kan je zo in slaap vallen ?

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
aangezien we weer eens dik bezig zijn met bullshit topics, is er hier dan nog een van mij. Terwijl ik hier in m'n ziekenbed lig, is de kuisvrouw aan het kuisen en afstoffen.

ik kan enorm genieten van een dweil die over de vloer strijkt, of een oud mens dat rustig op de fiets trapt, of een bepaalde stem, of een mens die aan het koken is....Waar vallen jullie in slaap van ?

Als ik mijn bovenbuurvrouw hoor gillen als ze weer hard genomen wordt.
Kan ik goed van dromen.

In mijn ghetto is het nooit rustig jewaait, crips met straps die op de straathoek hosselen.
gunshots 24/7 nigguh.

ik slaap nooit, moet altijd op mn hoede zijn!

als ik moe ben van alles, heb niet echt speciale slaapverwekkende geluiden zolang het maar continu is. kan bijvoorbeeld prima met de tv in slaap vallen, maar als er mensen aan het praten zijn, waarbij een stilte valt en ze gaan dan weer verder met praten, schrik ik weer wakker.

Slecht weer, heerlijk om dan veilig en warm in je bedje te liggen.

mijn zusje die hard genomen wordt door haar grote negervriend :-P

regen + in de trein.

Regen en onweer

aangezien we weer eens dik bezig zijn met bullshit topics, is er hier dan nog een van mij. Terwijl ik hier in m'n ziekenbed lig, is de kuisvrouw aan het kuisen en afstoffen.

ik kan enorm genieten van een dweil die over de vloer strijkt, of een oud mens dat rustig op de fiets trapt, of een bepaalde stem, of een mens die aan het koken is....Waar vallen jullie in slaap van ?

Waarom lig jij in een ziekenhuis bed?

Ik heb 2 tikkende wekkers en een tikkende klok hangen. Als er iemand bij me slaapt wordt diegene altijd helemaal knettergek van tikkende klokken, ik vind het altijd wel lekker dat getik, val je zo in slaap :D Ik hoor het tegenwoordig niet eens meer ;/

stilte

het geluid van mijn ventilator

• Topic Starter Topic Starter
Waarom lig jij in een ziekenhuis bed?

Geheel de situatie staat in m'n log SPADE VI's log Live or die

maar om het in een onvolledige notendop te zeggen: ik had vroeger twee longen zoals iedereen, twee jaar geleden hebben ze een long moeten wegnemen, en nu was er een maand geleden alweer kanker aan m'n andere long dus zit ik nu even in het ziekenhuis om te herstellen van die ingreep,,,maja ik mag straks naar huis, heb ier nu vijf dagen gezeten en nog zo'n zes weken out qua fitness.....maar eenmaal die zes weken voorbij zijn knal ik toch weer hoor

regen na zonneschijn

stofzuiger geluid val ik zo in slaap

According to jim

Het geluid van mijn vriendin als ze klaarkomt, dan weet ik dat het tijd om te slapen is.

Regen idd.

En mijn uurwerk dat ergens ligt te tikken...

Terug
Naar boven