Bob1337
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 92
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahamijn zusje die hard genomen wordt door haar grote negervriend :-P

Als je voor een lange tijd op de snelweg moet rijden , van dat ééntonig motorgeluid kan ik zo in slaap vallen.

Slecht weer, heerlijk om dan veilig en warm in je bedje te liggen.

Dus terwijl andere mensen kilometers moeten lopen om water te halen om niet om te komen van de dorst verspil jij gewoon uren aan een stuk zuiver drinkwater (ook nog eens belastend voor zuiveringsstations + onnodig verhogen waterrekening van je ouders)nee dat doe ik vaak alsk op de bank in slaap wil vallen, kraan open, lekker kussentje in de rug leggen... denken aan de kinderen in zimbabwe hoe goed we het wel niet hebben. Met op de achtergrond het kraanwater dat zo weggstroomd heeerlijkkk!!!
me ogen beginnen zo weer te knikkebollen alsk er aan denk!
GAAAAAAP

nee dat doe ik vaak alsk op de bank in slaap wil vallen, kraan open, lekker kussentje in de rug leggen... denken aan de kinderen in zimbabwe hoe goed we het wel niet hebben. Met op de achtergrond het kraanwater dat zo weggstroomd heeerlijkkk!!!
me ogen beginnen zo weer te knikkebollen alsk er aan denk!
GAAAAAAP

Dus terwijl andere mensen kilometers moeten lopen om water te halen om niet om te komen van de dorst verspil jij gewoon uren aan een stuk zuiver drinkwater (ook nog eens belastend voor zuiveringsstations + onnodig verhogen waterrekening van je ouders)![]()