XXL Nutrition

van welke geluiden kan je zo in slaap vallen ?

the sound of silence

andré rieu

Als je voor een lange tijd op de snelweg moet rijden , van dat ééntonig motorgeluid kan ik zo in slaap vallen.

Als je voor een lange tijd op de snelweg moet rijden , van dat ééntonig motorgeluid kan ik zo in slaap vallen.

behoor jij je tot een van de slingerende chauffeurs die in de flauwe bochten op het laatste moment nog ff snel bijsturen halverwege de vluchtstrook? :rolleyes:

nee dat doe ik vaak alsk op de bank in slaap wil vallen, kraan open, lekker kussentje in de rug leggen... denken aan de kinderen in zimbabwe hoe goed we het wel niet hebben. Met op de achtergrond het kraanwater dat zo weggstroomd heeerlijkkk!!!
me ogen beginnen zo weer te knikkebollen alsk er aan denk!

GAAAAAAP

Aan de binnenkant van autos, bussen, treinen, boten, vliegtuigen. Het zachte gepraat van mensen incombinatie met een ronkende motor of monotoom neuriende voorstuwing van een mechanisch systeem doet het voor mij altijd weer. Ik slaap erg veel on the road.

Een fappend geluid onder mijn dekens.

bob ross, ventilator, storm en stilte doen het idd erg goed :thumbs:

Een mug langs mijn oor, heeerlijk!

nee dat doe ik vaak alsk op de bank in slaap wil vallen, kraan open, lekker kussentje in de rug leggen... denken aan de kinderen in zimbabwe hoe goed we het wel niet hebben. Met op de achtergrond het kraanwater dat zo weggstroomd heeerlijkkk!!!

GAAAAAAP
Dus terwijl andere mensen kilometers moeten lopen om water te halen om niet om te komen van de dorst verspil jij gewoon uren aan een stuk zuiver drinkwater (ook nog eens belastend voor zuiveringsstations + onnodig verhogen waterrekening van je ouders) :no:

GAAAAAAP
:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Van ouwe oorlogsveteranen, niet van hun verhalen maar van hun stem...of van mensen die soep drinken

Dus terwijl andere mensen kilometers moeten lopen om water te halen om niet om te komen van de dorst verspil jij gewoon uren aan een stuk zuiver drinkwater (ook nog eens belastend voor zuiveringsstations + onnodig verhogen waterrekening van je ouders) :no:

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
vandaar ook dat me ouders blij zullen zijn alsk het huis verlaat :p

Terug
Naar boven