XXL Nutrition

Van winterdip naar Sustanon: hoe een 48-jarige ondernemer weer scherp wil draaien TRT

Rotterdam77_N

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
1m89
Massa
99kg
Vetpercentage
19%
Oké, daar gaan we dan. Tijd om mijn verhaal eens netjes (en eerlijk) op een forum te gooien.

Ik ben 48 jaar, ondernemer, woon in Rotterdam en nee: ik ben niet zo’n gast die vroeger al op z’n 16e in de gym woonde. In mijn jeugd en jongvolwassen jaren was ik… laten we zeggen: redelijk actief. Beetje fitness, matige tennisser, matige voetballer — maar altijd met plezier. Recreatief wat gerookt, hier en daar wat middelen geprobeerd, niks exotisch, gewoon zoals dat toen ging.

Rond m’n 30e serieuzer met fitness begonnen. Van 85 kg bij 1.89 langzaam doorgegroeid naar zo’n 95 kg. Niet shredded, maar ook geen bouwvakker-met-bierbuik. Libido en algemeen welbevinden eigenlijk altijd prima geweest.
Tussen m’n 30e en 35e een paar lichte “vakantiekuren” gedaan (test + anavar). Altijd netjes hersteld, nergens last van. Daarna vooral focus op cardio en onderhoud.

De laatste vier jaar begon ik wel wat te merken: herstel werd trager, winters = lager libido, sporten voelde… meh. Niet slecht, maar ook niet scherp. De laatste drie zomers toch weer wat gespeeld met test, anavar en CJC-1295 en eerlijk is eerlijk: jezus, als 45+ ga ik daar écht goed op. Stoppen was elke keer weer een mentale en fysieke domper.

Afgelopen maanden zat ik op enclomifeen + CJC-1295. Ging lekker, maar ja: research products blijven research products. Na 12 weken altijd weer pauze. Ik laat regelmatig bloed prikken en op verzoek van de TRT-arts kwam mijn laatste meting uit op:

• Totale test: 12 nmol/L
  • Vrije test: 280
Niet dramatisch, maar ook niet waar ik me op m’n best voel.

Ik had al maanden een afspraak staan bij een TRT-arts, want ik wil dit medisch, duurzaam en gecontroleerd doen. Geen underground spul meer, geen eigen doktertje spelen. Mijn doelen zijn simpel: mentale scherpte, libido (ik heb een prachtige vrouw 😉), beter herstel en een fysiek dat weer meewerkt in plaats van tegenwerkt.

De arts snapte mijn verhaal en stelde een pilot van 3 maanden TRT voor. Onder toezicht. Geen gekke doseringen.
We zijn gestart met Sustanon (apotheekkwaliteit):

• 125 mg per week, verdeeld in
  • 2× per week 0,25 ml injecteren
Spuiten heeft mijn voorkeur, dus dat was snel besloten.

Verder: gezond, geen bijzondere medische issues. Doel is geen bodybuilder worden, maar anti-aging, feel good en functioneel sterk blijven.

Ik ga hier mijn ervaringen bijhouden: gevoel, training, libido, herstel, bloedwaarden en alles wat interessant is — met een beetje humor, want het leven is al serieus genoeg.

Wordt vervolgd. 💉💪
Vragen, opmerkingen of herkenning: brand los.

Waarom geen Nebido ?
4ml boost, elke week 125mg opvolgend

Terug
Naar boven