XXL Nutrition

vanaf week 10 tot 16 !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nice gozert, ik volg je hoop ook op zo'n resultaat vroeg me zelf af wanneer het best is om te beginnen met een pre zomer kuurtje. ga je na je kuur proberen behouden tot aan de zomer of nog iets nemen?

• Topic Starter Topic Starter
Aan je laatste foto te zien lijkt het alsof je al tegen de 10% aan zit!

Ziet er goed uit

tnx man! ma zit er nog niet aan hoor!

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:15 ----------

Nice gozert, ik volg je hoop ook op zo'n resultaat vroeg me zelf af wanneer het best is om te beginnen met een pre zomer kuurtje. ga je na je kuur proberen behouden tot aan de zomer of nog iets nemen?

als je rond de twaalf procent wil komen of lager (en je komt zoals ik vanaf 19/20 procent) kan je het beste 12/16weken van te voren beginne, afhankelijk van je huidige stats.. dus als je rond maart / april begint ben je eind juni klaar , als je je aan je dieet houd!

maar ik ga voor nu alles probere te onderhouden, en in maart proberen naar de 10/9 procent te gaan en zo min mogelijk spier verlies te lijden..

Vetpercentage zal niet veel boven de 10% liggen nu hoor...

lekker jonge player mocro :D

ziet er goed uit

Wat een mooi voorbeeld van AAS op beschaafde dosis en veel aandacht voor voeding kan doen. Een voorbeeldig resultaat.

Wat een mooi voorbeeld van AAS op beschaafde dosis en veel aandacht voor voeding kan doen. Een voorbeeldig resultaat.

Bedankt!!!

en ik ben het volkomen met je eens.. ik zeg ook altijd

70 procent is je voeding
20 procent je training
10 procent je supps

---------- Toegevoegd om 08:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

Gister ff lekker schouders gepakt 5 oefeningen,
daarna nog 3 oefeningen triceps..
en nog 25 minuten gefietst..

vandaag op t programma

Rug + Biceps + Buik !! Heb er al zin in ! :D

Cardio is nog twijfelachtig ;)

ff een update , van de borst (afgelopen zondag)
en vndg , buik

update borst.JPG

21-12-2010.jpg

Dit is mijn uiteindelijke streefdoel voor volgend jaar

streef fysiek.jpg

zo best borst man! Allemachtig nice fysiek

gister heerlijk getraind, 5 oefeningen rug van elk 4 sets, daarna nog 3 oefeningen biceps,
toen nog 3 oefeningen buik, en 25 min gefietst (cardio)... vandaag ff een off day..

do en vrij weer knallen !!

gister ff rustig borst gepakt , had last van me rug, vandaar dat ik vndg ook niet ga trainen, vndg wel ff vet meten, keep u posted!!

leden, kerstdagen is eetdagen! haha

en ineens weer 5% vp omhoog HAHA

joke :D

hoe gaat hier?wat is je voeding nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven