Fitness Seller

Vandaag ga ik helemaal KAPOT

Vind het altijd zo triest als gasten uit frustratie (vaak) gaan drinken en dan ook nog eens om aandacht gaan vragen, ow meneertje vind zichzelf zo kick dat ie gaat drinken vandaar dat ie er een om aandachtschreeuwend topic voor opent :rolleyes:

D., om de 5 post svan jou maak je wel een opmerkingen over dat je veel drinkt, moet iedereen je daarom nou echt stoer gaan vinden? Tis eerder heel sneu

Vind het altijd zo triest als gasten uit frustratie (vaak) gaan drinken en dan ook nog eens om aandacht gaan vragen, ow meneertje vind zichzelf zo kick dat ie gaat drinken vandaar dat ie er een om aandachtschreeuwend topic voor opent :rolleyes:

D., om de 5 post svan jou maak je wel een opmerkingen over dat je veel drinkt, moet iedereen je daarom nou echt stoer gaan vinden? Tis eerder heel sneu

:rolleyes:

D. is ook gewoon stoer, hij is mijn idool. Ooit zal ik even veel drinken als D.!

Ik ga vanavond trouwens ook tot het gaatje. Moet maar weer eens goed gebeuren. Niks wijven, niks ouwehoeren, nee gewoon keihard kansloos zuipen, op bed gaan liggen, eventueel een prullenbakje volkotsen en lekker slapen!

Ik zal ook wel keihard moeten zuipen.. "Hollandse avond" is nou niet echt mijn favoriete muziekthema.

Voor de mensen die me post serieus nemen, niet doen :D Zo was het niet bedoelt, gelukkig snapte D. zelf dat wel

D. je bent nog niet lam, LAFFE DRINKER!

Ok grapje..proost !!!!!!!!!!! :bierbang:

Op dit soort momenten onderscheiden de mannen zich van de mietjes.

Tankze kerel, maar dat schijfje kiwi is natuurlijk voor homofielen.

Mikki, ga je vanavond ook lekker naar de klote?

Nee heb morgen hele dag theorie-les... voor m'n theorie examen :rolleyes: Kga alleen naar de bios :cool:

zuipen is lekker

volop aan de jan de wandelaar met een druppel cola

Nee heb morgen hele dag theorie-les... voor m'n theorie examen :rolleyes: Kga alleen naar de bios :cool:

Theorie examen is een eitje :cool: Had maar 2 foutjes zonder les.

Maar kan iemand D. ff permanent naar superdudes verbannen??
Superdudes/Sugababes had vorig jaar een DBB invasie, en nu is het omgekeerd.

Heb je een date, Mikki?

Ik ga ook naar de bios vanavond:cool:

Terug
Naar boven