- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KaLe zei:dat is geen bril bokkepikkie, dat is een een-oog-brillenglas
Mars zei:

Mars zei:

KaLe zei:Als jij een vergrootglas voor je oog houd, is het dan ook een bril?
axestream zei:Maar over naturels geproken, ik vind Kale veel indrukwekkender dan Hans. Die armen van Kroon zijn helemaal niet in verhouding met de rest van z'n lichaam.
eduardjanssen zei:Daarom heb ik altijd zwarte condooms anders mag ik de vagina niet betreden met mijn pielemans.

?chunky zei:waar zo'n topic al niet op uit loopt!
wat een gedoe over iemand en wat een afgunst.
Waarom kunnen bb-ers niet gewoon respect hebben voor elkaar als hun fysiek verschilt.
Ik denk dat de meeste die hier kritiek hebben op de beste man, ter aarde storten als ze met hem mee moeten trainen.
Verder slaan vergelijkingen hier echt nergens op. Mars bijvoorbeeld als juicer, vergelijk jezelf dan ff lekker met Jay Cutler ofzo, volgens mij doe je dan echt fukking veel verkeerd man?
Verder heeft de man al veel sporters tot op grote hoogte begeleidt en dat beslaat vele takken van sport, geeft misschien ook aan waar zijn intenties liggen. Verder weet je ook niet of hij traint om zo groot mogelijk te worden ofdat zijn huidige fysiek zijn doel is.
wat een geblaat, simpel word ik van mensen die een natural fysiek niet de moeite waard vinden.