XXL Nutrition

Vanmiddag trainen bij Hans Kroon

Ja tis maar net wat je doel is, ik vind hem er smal en skinny uit zien.

Esperantisto zei:
Valt iig wel op dat je de mensen die het hoogste woord voeren in de AS-sectie amper ooit ziet in de voeding en trainingshoek. En da's echt niet omdat degenen die daar wel zijn, allemaal beginners zijn.
Ontegenzeggelijk moet je er als niet-gebruiker veel harder aan trekken om alles in balans te krijgen qua voeding, training en rust omdat je niet zo snel kan groeien zonder AS, maar wel veel sneller overtraind raakt.

Op een gegeven moment valt er toch niks meer te zeggen over voeding? Je weet wat je moet eten, je weet de verhoudingen eiw/kh/v en dat al die supplementen niet of nauwelijks werken.

Training is leuk, maar ook op dat vlak is er eigenlijk de afgelopen 20 jaar weinig veranderd. Je moet het toch hebben van de basisoefeningen.

Respect voor de mensen die hun ganse leven clean willen blijven, maar die Hans Kroon blaast er zo hoog van de toren over dat ik mij bij Mars aansluit. Ik ga ook geen 15-20j alles tot id puntjes perfect doen om er dan uiteindelijk 'maar' zo uit te zien

Moen zei:
Respect voor de mensen die hun ganse leven clean willen blijven, maar die Hans Kroon blaast er zo hoog van de toren over dat ik mij bij Mars aansluit. Ik ga ook geen 15-20j alles tot id puntjes perfect doen om er dan uiteindelijk 'maar' zo uit te zien

Joe moet hem in real life zien dan praat je wel anders.

MightyDuck zei:
Lijkt echter alsof de benen niet zo enorm zijn. Pecs ook niet gigántisch uitpuilend. Dat valt me overigens vaak op bij niet-gebruikers, dat de pecs vrij 'plat' zijn vergeleken met gebruikers?

Ik denk dat het toeval is. Ik wil nou niet zeggen dat ik platte pecs heb.

Mars zei:
Ja tis maar net wat je doel is, ik vind hem er smal en skinny uit zien.

Maar dat vind jij van Frank Zane ook, terwijl je in nog geen 100.000 jaar het fysiek haalt van Zane. :D

ikke 20 zei:
tja als je AAS gebruikt moet je niet KEI- en KEI-hard werken he....

pppfffffff...

Dat zeg ik NERGENS.

Als je LEEST zie je dat ik alleen beweer dat als je god-weet-hoe-lang keihard gewerkt hebt voor je fysiek en er als een monnik voor geleefd hebt gewoon TROTS kan zijn op het resultaat en dat dat een BEWUSTE keuze is en er van "bedrogen uitkomen" zoals dat genoemd werd dus geen sprake is... Zelfs als niet iedereen steil achterover slaat van je ENORME fysiek als je ergens in je gewone kloffie binnen komt stappen...

houston zei:
Joe moet hem in real life zien dan praat je wel anders.

Ja in het echt is het echt een monster
rolleyes.gif

Moen zei:

Nee bedankt voor het respect voor mijn houding, inzet en prestaties... En tegelijkertijd maar af blijven geven als iemand eens iets zegt over iemand die gebruikt... klink een beetje als meten met 2 maten is het niet ?

MightyDuck zei:
Idd. Dat 'ie niet groot is zou ik echter niet willen zeggen.

http://www.eigenkracht.nl/media/files/biceps-curl-s.jpg

Lijkt echter alsof de benen niet zo enorm zijn. Pecs ook niet gigántisch uitpuilend. Dat valt me overigens vaak op bij niet-gebruikers, dat de pecs vrij 'plat' zijn vergeleken met gebruikers?

Monster traps.
Hans is volgens mij echt zo'n figuur die geen traps traint omdat hij zijn schouders dan smaller vindt ogen haha.

Dit is echt weer uitgelopen op zoon Hans-Kroon-bash-topic.
Voorspelbaar...

heb ooit eens een interview met de man gelezen, en hij kwam wel sympathiek over. Maar qua resultaten? Wat hij heeft bereikt is gewoon heel goed voor een ecto, maar echt extreem indrukwekkend is het verder niet.

eej mars, je kom af en toe echt grappig uit de hoek.. maar je zit hier een gerespecteerde naturel BB'er af te kraken. kom jij eens met wat fotos, want van die schrale ecto op je foto val ik niet bepaald van me stoel:D

Ik wil graag weer wat foto's zien van 3xl.

Leeft die kerel eigenlijk nog? ik zie hem nooit in deze speelhoek spelen:(

't Enige wat Mars kan is onzinnige en afkrakende opmerkingen plaatsen , heb 'm nog niet op nuttige bijdragen betrapt. Dit itt 3XL die heel veel mensen hier, waaronder mijzelf enorm heeft geholpen met zijn nuttige opmerkingen (niet dat ik alles overneem) : AS-gebruikers kunnen zich grappen veroorloven die een naturel niet kan nabootsen!

Esperantisto zei:
't Enige wat Mars kan is onzinnige en afkrakende opmerkingen plaatsen , heb 'm nog niet op nuttige bijdragen betrapt. Dit itt 3XL die heel veel mensen hier, waaronder mijzelf enorm heeft geholpen met zijn nuttige opmerkingen (niet dat ik alles overneem) : AS-gebruikers kunnen zich grappen veroorloven die een naturel niet kan nabootsen!

precies vooral mars kan zich zulke grappen veroorloven.

Waar zie jij dat "Mars" (mijn god wat een naam) iemand aan het afkraken is? Ik zie opbouwend kritiek dat is totaal wat anders.

Jij (Espi) was degene die ervan maakte dat Hans Kroon er tabak van heeft, dat is pas een dubbelzinnige opmerking.

Terug
Naar boven