Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Esperantisto zei:Valt iig wel op dat je de mensen die het hoogste woord voeren in de AS-sectie amper ooit ziet in de voeding en trainingshoek. En da's echt niet omdat degenen die daar wel zijn, allemaal beginners zijn.
Ontegenzeggelijk moet je er als niet-gebruiker veel harder aan trekken om alles in balans te krijgen qua voeding, training en rust omdat je niet zo snel kan groeien zonder AS, maar wel veel sneller overtraind raakt.
Moen zei:Respect voor de mensen die hun ganse leven clean willen blijven, maar die Hans Kroon blaast er zo hoog van de toren over dat ik mij bij Mars aansluit. Ik ga ook geen 15-20j alles tot id puntjes perfect doen om er dan uiteindelijk 'maar' zo uit te zien
MightyDuck zei:Lijkt echter alsof de benen niet zo enorm zijn. Pecs ook niet gigántisch uitpuilend. Dat valt me overigens vaak op bij niet-gebruikers, dat de pecs vrij 'plat' zijn vergeleken met gebruikers?
Mars zei:Ja tis maar net wat je doel is, ik vind hem er smal en skinny uit zien.

ikke 20 zei:tja als je AAS gebruikt moet je niet KEI- en KEI-hard werken he....
pppfffffff...
houston zei:Joe moet hem in real life zien dan praat je wel anders.
EricR zei:Maar dat vind jij van Frank Zane ook, terwijl je in nog geen 100.000 jaar het fysiek haalt van Zane.![]()
Moen zei:Respect voor de mensen die hun ganse leven clean willen blijven, maar die Hans Kroon blaast er zo hoog van de toren over dat ik mij bij Mars aansluit. Ik ga ook geen 15-20j alles tot id puntjes perfect doen om er dan uiteindelijk 'maar' zo uit te zien
MightyDuck zei:Idd. Dat 'ie niet groot is zou ik echter niet willen zeggen.
http://www.eigenkracht.nl/media/files/biceps-curl-s.jpg
Lijkt echter alsof de benen niet zo enorm zijn. Pecs ook niet gigántisch uitpuilend. Dat valt me overigens vaak op bij niet-gebruikers, dat de pecs vrij 'plat' zijn vergeleken met gebruikers?
Black Knight zei:Dit is echt weer uitgelopen op zoon Hans-Kroon-bash-topic.
Voorspelbaar...
Esperantisto zei:'t Enige wat Mars kan is onzinnige en afkrakende opmerkingen plaatsen , heb 'm nog niet op nuttige bijdragen betrapt. Dit itt 3XL die heel veel mensen hier, waaronder mijzelf enorm heeft geholpen met zijn nuttige opmerkingen (niet dat ik alles overneem) : AS-gebruikers kunnen zich grappen veroorloven die een naturel niet kan nabootsen!