Esperantisto
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 26
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mars zei:Ja tis maar net wat je doel is, ik vind hem er smal en skinny uit zien.
houston zei:Ik wil graag weer wat foto's zien van 3xl.
Leeft die kerel eigenlijk nog? ik zie hem nooit in deze speelhoek spelen![]()

wazzup zei:Nee bedankt voor het respect voor mijn houding, inzet en prestaties... En tegelijkertijd maar af blijven geven als iemand eens iets zegt over iemand die gebruikt... klink een beetje als meten met 2 maten is het niet ?

MightyDuck zei:Idd. Dat 'ie niet groot is zou ik echter niet willen zeggen.
http://www.eigenkracht.nl/media/files/biceps-curl-s.jpg
Lijkt echter alsof de benen niet zo enorm zijn. Pecs ook niet gigántisch uitpuilend. Dat valt me overigens vaak op bij niet-gebruikers, dat de pecs vrij 'plat' zijn vergeleken met gebruikers?

Esperantisto zei:Hoeft niet afkrakend te zijn.. miss is het dat voor jullie, maar er is ook een leven naast BB hoor!
RubenSossa zei:En nee, hij is geen massamonster, maar kom op zeg mensen. Hij heeft een behoorlijk net en gespierd lichaam, zeker voor iemand van zijn leeftijd.
RubenSossa zei:Niet dat ik een diehard fan van Kroon ben, ken de man niet eens, maar oordeel niet te snel over zijn fysiek zou ik zeggen.
1. zwart maakt smal.
2. foto met een schuine inval genomen, dus z'n borst is moeilijk te beoordelen.
3. aardige armen, als ik zo zie. Zeker + 45 cm.
4. kuiten zien er ook niet verkeerd uit, als ik zo zie.
Oke, jullie mogen weer verder gaan met 'bashen'..![]()
eduardjanssen zei:
KaLe zei:
houston zei:
moet je dat nog vragen? KaLe zei:moet je dat nog vragen?
Ze lijken qua hoofd echt gigantisch op mekaar.
houston zei:
Mars zei:
lichaam wel lijkt op die darter.KaLe zei: