Moob
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op deze manier worden de triceps juist meer gebruikt en de borst minder, als je benchpress hoofdzakelijk voor je borst wilt doen, is het beter elbows out te benchen. Mind muscle connection vind ik onzin. Gewoon de oefening zwaar en gecontroleerd doen en full rom gebruiken.

Op deze manier worden de triceps juist meer gebruikt en de borst minder, als je benchpress hoofdzakelijk voor je borst wilt doen, is het beter elbows out te benchen. Mind muscle connection vind ik onzin. Gewoon de oefening zwaar en gecontroleerd doen en full rom gebruiken.
Pijnlijke schouders is wat anders dan je schouders meer gebruiken he.
Ellebogen naar buiten kan schouderproblemen veroorzaken. Met elbows in verklein je dat risico enorm.
kracht is leuk en 1 van de manieren om je muscles te doen groeien. Maar kracht ontwikkelen is nog niet zo lastig. veel lastiger is het verkrijgen van mind muscle connection in spieren zoals borst, schouders en lats

Ik zelf zou voor breed gaan, want als je niet zo breed zou pakkken dan pak je je triceps zoals al eerder was vermeld. (Close Grip Bench Press).
Ik heb precies hetzelfde probleem btw. Ik probeer tegenwoordig deze manier:
3x +\- 10 reps zwaar gewicht tot het uiterste (Plat bankdrukken)
Na elke +\-10 reps ga ik gelijk door naar Peck deck of eventueel een Chest press met redelijk licht gewicht om alles lekker vol te pompen.
Ik zelf train mijn borst op maandag, en ik merk dat mijn borst nog steeds supervol is tot vrijdags toe. Dus ik hou dit lekker een tijdje aan.
Maar het is voor iedereen anders. Ik zou gewoon zelf uitzoeken wat voor jou het meeste effect hebt.
Succes!
het verkrijgen van kracht is niet zo lastig?
Het is niet voor iedereen anders imo. Mensen zijn imo voor pak em beet 90% identiek wat betreft training.
De aanpak die je benoemt, is gewoon zwaar ingehaald door de hedendaagse wetenschap EN praktijk.

Ik zelf zou voor breed gaan, want als je niet zo breed zou pakkken dan pak je je triceps zoals al eerder was vermeld. (Close Grip Bench Press).
Ik heb precies hetzelfde probleem btw. Ik probeer tegenwoordig deze manier:
3x +\- 10 reps zwaar gewicht tot het uiterste (Plat bankdrukken)
Na elke +\-10 reps ga ik gelijk door naar Peck deck of eventueel een Chest press met redelijk licht gewicht om alles lekker vol te pompen.
Ik zelf train mijn borst op maandag, en ik merk dat mijn borst nog steeds supervol is tot vrijdags toe. Dus ik hou dit lekker een tijdje aan.
Maar het is voor iedereen anders. Ik zou gewoon zelf uitzoeken wat voor jou het meeste effect hebt.
Succes!
Dus als ik het goed begrijp, pak je tussen de reps door snel de peck deck? Hoe ga je om met je rust tussen de reps? En hoe lang doe je dit nu al dan?
. Ik zelf doe dit nu zo`n anderhalve maand, en het bevalt mij wel.Maar het is voor iedereen anders. Ik zou gewoon zelf uitzoeken wat voor jou het meeste effect hebt.
. Ik wist dat deze reactie zou komen, dus vandaar dat ik dit erbij had gezet. En voor 90% identiek? Wie zegt dat hij dan niet bij die 10% hoort die niet identiek is
. Hij moet gewoon zelf proberen uit te zoeken wat voor hem het beste werkt. Hij kent zijn eigen lichaam het beste. Niet wij
. Ik zeg alleen de trainingsmethode die ik momenteel volg. Meer niet
.
haha!@Kinkbonks
Jah. 3x 10 reps plat bankdrukken en dan gelijk door naar peck deck +/- 12 reps volpompen. Dan gewoon 1 min rust. En dan weer gaan met banaan. Ik zelf doe dit nu zo`n anderhalve maand, en het bevalt mij wel.
@Builderb
Lees maat. Ik wist dat deze reactie zou komen, dus vandaar dat ik dit erbij had gezet.
@Mass_Builder
Lekker man zo`n discussiehaha!
Lees maat. Ik wist dat deze reactie zou komen, dus vandaar dat ik dit erbij had gezet. En voor 90% identiek? Wie zegt dat hij dan niet bij die 10% hoort die niet identiek is
. Hij moet gewoon zelf proberen uit te zoeken wat voor hem het beste werkt. Hij kent zijn eigen lichaam het beste. Niet wij
. Ik zeg alleen de trainingsmethode die ik momenteel volg. Meer niet
.
zoals moob al gezegd heeft, pijn wilt niet zeggen dat je ze daarom meer traint.ik voel mijn schouders gewoon veel minder bij ellbows in+smal, en borst voel ik meer
+ dat ik anders echt pijn in mijn schouders krijg
idd, door dat je nu minder pijn hebt, kan het zijn dat je relaxer traint en daarom meer je borst voelt.

hmm misschien tijdens het bankdrukken tot de helft gaan zakken hierbij belast je meer je borsten. Zo wenig mogelijk reaps veel gewicht pakken
max 6 reapz
P.S: Dit doet Ronnie Coleman ook