Black Knight Fan of Debra LaFave Elite Member 20 jaar lid Lid sinds 30 sep 2004 Berichten 5.445 Waardering 73 Lengte 1m87 Massa 105kg Vetpercentage 15% 3 sep 2009 #41 [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]up: Is weer helemaal in
Ronniej Colossal Veteran 10.000 berichten Lid sinds 3 feb 2008 Berichten 15.233 Waardering 1.093 3 sep 2009 #42 en dat heeft wat te maken met downsizen ? downsizen op basis van IQ misschien.
Black Knight Fan of Debra LaFave Elite Member 20 jaar lid Lid sinds 30 sep 2004 Berichten 5.445 Waardering 73 Lengte 1m87 Massa 105kg Vetpercentage 15% 3 sep 2009 #43 Vrijwilligerswerk en duurzaamheid.
Ronniej Colossal Veteran 10.000 berichten Lid sinds 3 feb 2008 Berichten 15.233 Waardering 1.093 3 sep 2009 #44 Black Knight zei: Vrijwilligerswerk en duurzaamheid. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Oke oke oke, maar duurzaamheid ? misschien dat me iq-tjes op zijn voor vandaag maar ik kan hem nog niet ergens plaatsten, explain.
Black Knight zei: Vrijwilligerswerk en duurzaamheid. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Oke oke oke, maar duurzaamheid ? misschien dat me iq-tjes op zijn voor vandaag maar ik kan hem nog niet ergens plaatsten, explain.
F Foldinator Freaky Bodybuilder Lid sinds 4 feb 2009 Berichten 6.993 Waardering 309 Lengte 1m72 Massa 78kg Vetpercentage 17% 3 sep 2009 #45 Black Knight zei: [Afbeelding niet meer beschikbaar] up: Is weer helemaal in Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... WTF!? is dat ?
Black Knight zei: [Afbeelding niet meer beschikbaar] up: Is weer helemaal in Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... WTF!? is dat ?
Ronniej Colossal Veteran 10.000 berichten Lid sinds 3 feb 2008 Berichten 15.233 Waardering 1.093 3 sep 2009 #46 SnW zei: WTF!? is dat ? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... http://www.youtube.com/watch?v=wVOIY-5YQPw Een held
SnW zei: WTF!? is dat ? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... http://www.youtube.com/watch?v=wVOIY-5YQPw Een held
Black Knight Fan of Debra LaFave Elite Member 20 jaar lid Lid sinds 30 sep 2004 Berichten 5.445 Waardering 73 Lengte 1m87 Massa 105kg Vetpercentage 15% 3 sep 2009 #47 Ronniej zei: Oke oke oke, maar duurzaamheid ? misschien dat me iq-tjes op zijn voor vandaag maar ik kan hem nog niet ergens plaatsten, explain. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Wiki: Bij duurzame ontwikkeling is dus sprake van een ideaal evenwicht tussen ecologische, economische en sociale belangen. Dierenleed en uitsterven van bedreigde diersoorten hoort daar dus ook bij.
Ronniej zei: Oke oke oke, maar duurzaamheid ? misschien dat me iq-tjes op zijn voor vandaag maar ik kan hem nog niet ergens plaatsten, explain. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Wiki: Bij duurzame ontwikkeling is dus sprake van een ideaal evenwicht tussen ecologische, economische en sociale belangen. Dierenleed en uitsterven van bedreigde diersoorten hoort daar dus ook bij.
Statixs Dutch Bodybuilder Lid sinds 21 jun 2009 Berichten 405 Waardering 5 3 sep 2009 #48 Antropoid zei: Van de cliente die ik vanochtend had had ik inderdaad liever een blowjob gehad dan mijn uurtarief. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Gewoon vragen volgende keer: Vanaf ingang van volgende week mag u samen met wat andere speciale klanten ook betalen in natura.
Antropoid zei: Van de cliente die ik vanochtend had had ik inderdaad liever een blowjob gehad dan mijn uurtarief. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Gewoon vragen volgende keer: Vanaf ingang van volgende week mag u samen met wat andere speciale klanten ook betalen in natura.
F Foldinator Freaky Bodybuilder Lid sinds 4 feb 2009 Berichten 6.993 Waardering 309 Lengte 1m72 Massa 78kg Vetpercentage 17% 3 sep 2009 #49 Ronniej zei: http://www.youtube.com/watch?v=wVOIY-5YQPw Een held Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Holy shit wat een gestoorde zeg, ik dacht eerst dat die gek erbij hoorde zoals die adje ofzo ?! maar begrijp dat ie er niet bij hoort , hoe die daar blijft staan.. wat een debiel
Ronniej zei: http://www.youtube.com/watch?v=wVOIY-5YQPw Een held Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Holy shit wat een gestoorde zeg, ik dacht eerst dat die gek erbij hoorde zoals die adje ofzo ?! maar begrijp dat ie er niet bij hoort , hoe die daar blijft staan.. wat een debiel