Fitness Seller

Geld is uit!

Moesten die r*tard Amerikanen nu eens beginnen inzien dat je ook auto's kan bouwen met 300pk uit een 4-cilinder met 2000cc , dat je daarvoor niet minstens een V8 met 5000cc voor nodig hebt.
Denk dat dit meer gewicht in de schaal zou leggen dan de TV uitzetten en te gaan kaarten :D

++

Mooiiiiii dan komen die grote tv's in de aanbieding. Moet er nog 1 hebben :D

lijkt mij nou echt zo'n bericht dat puur in het leven is geroepen om mensen te proberen weg te sturen(met hun aandacht) van economische probleempjes zodat deze crisis een beetje op de achtergrond raakt en de "elite" er goed van af komt

Downscaling, lol, laat me niet lachen. Het zal nog wel een eeuw of 2 duren voor ze gedownscaled zijn naar ons niveau.
Alles moet groot in dat gestoorde land waarin iedereen meer consumeerd dan ze zelf kunnen.

geld en status heeft me nooit erg geboeid

Mensen die te veel waarde hechten aan geld zijn r**ards imo.

Wou net nog een nieuwe grotere tv kopen....

zolang je maar je eten kan betalen en abbo bij de gym dan zie ik geen probleem

Niet geld of status, maar elkaar helpen en duurzaamheid.

Haha, f*cking cheap ass hippies. :D

Echt iets om te zeggen voor mensen zonder geld.

:roflol:

;) haha.

''We krijgen steeds meer sollicitatiebrieven van mensen die hun goedbetaalde baan in het bedrijfsleven op willen geven om bij Greenpeace te komen werken''
lololololol no way. die schreeuwt eigenlijk ''ooooh wees ook een goeie burgert en kom bij greenpeace werken!!

''vaak leveren ze wel de helft van hun salaris in, maar dat hebben ze ervoor over.''
Als je bij greenpeace gaat werken en de helft krijgt van wat je daarvoor verdiende had je niet echt een goed betaalde baan lijkt me :o

''In Amerika is de term downshiften''
niet ingeburgerd want ze rijden allemaal nog steeds in SUV's met een automaat en 7liter v8-en.

''Het gaat niet meer om kwantiteit, maar om kwaliteit''
zeg dat nog maar eens en amerika in 1 zin zonder te lachen :roflol:

''Steeds meer mensen komen achter de tv vandaan, om iets voor een ander te doen''
Eerst hadden ze kennelijk geld en gaven geen ene fl**ker om andere mensen en nu opeens wel ? Orly ?

Wat een gelul zeg, mensen raken juist steeds meer afgesloten van de wereld, dat een stelletje christelijken daar anders over denkt betekent niet dat iedereen dat doet.

Een goed begin zou zijn om Amerika plat te bombarderen. Dan hou je veel natuurlijke grondstoffen over die niet verkwist worden door gulzige Amerikanen

Bullshit, en als het wel waar is...Belachelijk!

Een goed begin zou zijn om Amerika plat te bombarderen. Dan hou je veel natuurlijke grondstoffen over die niet verkwist worden door gulzige Amerikanen

Indd, hoeveel die mensen sowieso niet verbruiken, electriciteit alleen al, alleen Las Vegas verbruikt al net zoveel als heel Nederland geloof ik, niet normaal. Maar wel het hardst schreeuwen dat het energieverbruik minder moet.

Mijn onzin meter slaat op hol.

Terug
Naar boven