XXL Nutrition

Vladimir Poetin over moslims

Ken jij die zanger? Bobbejaanus Schoepen?

Ik denk ook niet dat er 'moslima only' fitness ruimtes bestaan of iets anders, enkel 'women only'. Moslima only zou waarschijnlijk idd niet mogen maar een dergelijke probleem zie ik ook niet direct onstaan (moslimas kunnen perfect samen in 1 ruimte trainen met niet-moslima meisjes).

Ik vind dat de intentie achter een privilege aanvraag erg belangrijk is. Waarom zou iemand in godsnaam een white only/black only avond invoeren ? Intentie kan enkel racistisch zijn. Terwijl achter een women only meer te maken hebben dat vrouwen 'lastig gevallen' worden in gyms of 'naar gestaard worden' en moslimouders kunnen het als een ontmoetingsplek zien van hun dochters met andere bruine types omdat al da mocro/turken volk vaak gaan trainen. Een women only gym in een lage ses buurt doet gouden zaken :D

Die ruimtes bestaan niet omdat Moslimas prima met andere vrouwen kunnen trainen. Die ruimte bestaat omdat een Moslim only ruimte niet zal mogen. Anders was er 100% zeker een Moslim only gym. Er is maar een verkapte vrouwen gym, of zwemuurtje van gemaakt omdat dit de max. is wat mag.

Een white of black only ruimte is wel degelijk relevant als je een woman only ruimte accepteert onder het mom van "lastig gevallen worden" en "aangestaard" door mannen. Alsof mannen per definitie vrouwen lastig vallen.

Een NS station voor alleen blanke mensen zou voor een grote groep oude oma'tjes toch wel de voorkeur genieten. Niet omdat donkere mensen per definitie een oma overvallen, maar precies om de reden waarom vrouwen een vrouw only ruimte mogen hebben.

is een hoax die Poetin moslimspeech

No worry's, in het hitlertijdperk gingen ze ook gezamenlijk douchen toch?

Dit is de zwembad versie..

• Topic Starter Topic Starter
Sounds like a nice story, I wondered if its true. A quick Google search shows that Putin made no such speech on August 4, in fact he made no speeches at all on August 4 according to the Kremlins own website.

No speech made on Aug 4th

Kan helaas ook niet echt een betrouwbare bron vinden die het bericht op de eerste pagina daadwerkelijk bevestigd.

Jaar geleden is dit overigens gepost (via Google tegengekomen), waarbij beide berichten wel redelijk tegenstrijdig met elkaar zijn. Overigens heb ik geen idee in hoeverre die website weer betrouwbaar is.. :o

http://nieuws.marokko.nl/29631/poetin-islam-geeft-glans-aan-rusland/

RUSSIA__EU_SUMMIT_16686843.jpg

MAAK VAN DIE MAN DE NIEUWE EUROPESE PRESIDENT

NU METEEN

Wat een baas duimpjes omhoog... :roflol: :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Better Dogg then a KattwHowmen

Terug
Naar boven