MuscleMeat

Vladimir Poetin over moslims

Is een hoax trouwens dit verhaaltje...

voor nationalisten hier lijkt Poetin een gedroomde leider omdat hij vergeleken met Westerse leiders niet zo'n softie is, maar door Russische nationalisten wordt die behoorlijk gehaat omdat er véél betere zijn dan Poetin

ik had vannacht gedroomd dat ik Poetin en hand had gegeven

---------- Toegevoegd om 13:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

en hij keek verlegen weg toen ik glimlachte

Dit is zelf niet eens rasistisch, het streven naar behoud van de cultuur van je land is volkomen normaal en begrijpelijk.

Dit is zelf niet eens rasistisch, het streven naar behoud van de cultuur van je land is volkomen normaal en begrijpelijk.

Vind ik helemaal niet zo normaal of begrijpelijk.
Je wordt volkomen per toeval op een plaats en in een cultuur geboren net zoals iemand precies als jij in een hele andere en als intelligent wezen/mens zou je daar min of meer objectief en rationeel naar moeten kunnen kijken, vergelijken en zeggen dit is goed, dit zuigt, dit doen anderen beter, enz.

Dat gevoel van mijn dorp, land, voetbalclub, tradities enz. is beter heb ik nooit gehad. Op een willekeurige plaats geboren worden is geen prestatie en kun je geen rechten aan ontleden. Maar ik begrijp sowieso weinig van biologisch instinctief (voortplanten is ook al zo'n goeie) maar rationeel achterlijk gedrag. Maar ik zal wel aardig hoog scoren op een autisme schaal.

Het gaat meer over de tradities/eergevoel die van generatie op generatie overgaat. Als dan een nieuw volk ZIJN eigen cultuur wil opdringen aan het origineel volk snap ik volkomen dat het oude volk daar niet met gedient is.

Het gaat meer over de tradities/eergevoel die van generatie op generatie overgaat. Als dan een nieuw volk ZIJN eigen cultuur wil opdringen aan het origineel volk snap ik volkomen dat het oude volk daar niet met gedient is.

Volkomen gelijk! Alleen jammer dat dit nieuwe volk daar geen begrip voor heeft :)

Terug
Naar boven