XXL Nutrition

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
squat heavy was zaterdag 3x10x132.5kg.
Hoh, nog niet zo heel lang eerlijk gezegd. Het is eigl pas sinds mijn fotopost op dbb hier in januari, dat ik me er eens echt in ben gaan verdiepen en veel meer ben gaan eten. Ik heb in die post men voedingsschema van toen gepost, en als ik dat vergelijk met wat ik nu eet dan stelde dat niet zoveel voor... en de tijd daarvoor at ik nog slechter/minder. Toen at ik amper 4x per dag een maaltijd met ongeveer 30gr eiwitten per maaltijd. Toen dronk ik ook nog veel cola, at ik chips, twix, snoep, dronk ik me af en toe schijtezat tijdens het uitgaan, ...
Mijn vetpercentage bleef in die periode ook wel behoorlijk laag... raar maar waar.
en ik altijd maar aanhoren dat ik een genetic freak ben, hierzo zit de echte freak! - hehe.
ik zelf ben sinds aug.09 met voeding begonnen, sindsdien 10kg gepakt, maar goed dit is jou log niet de mijne;)

• Topic Starter Topic Starter
en ik altijd maar aanhoren dat ik een genetic freak ben, hierzo zit de echte freak! - hehe.
ik zelf ben sinds aug.09 met voeding begonnen, sindsdien 10kg gepakt, maar goed dit is jou log niet de mijne;)

hehe 'k vind da altijd grappig, als ze me een genetic freak noemen. 'k heb daar nooit echt bij stilgestaan, ik dacht dat het de normaalste zaak vd wereld was dat ik door te trainen en beetje extra eiwitten te eten, veel gespierder werd zonder vet bij te krijgen...

Mijn trainingspartner van vroeger was ook ongelofelijk gespierd (veel breder en sterker dan ik) en die moest er ook niet zoveel moeite voor doen... (zijn vetpercentage was wel wat hoger dan het mijne, maar nog steeds lager dan het grootste deel van op dbb hier :p )

Als ik hier dan lees op dbb hoeveel moeite anderen moeten doen, en hoe vet ze worden tijdens hun bulk, dan besef ik wel dat ik om de een of andere reden veel geluk heb :p

Het enige nadeel aan mijn genen is dat ik ook ongelooooooofelijk snel afval eenmaal ik stop met trainen en eten. Tijdens een examenperiode ben ik eens op 1 maand tijd van 92kg naar 83kg gegaan, door 1 maand niet te trainen en weinig te eten + veel snoep, chips, ... Sindsdien heb ik besloten om mijn trainingen niet meer stop te zetten tijdens de examens hehe

trainingen stop zetten vanwegens examens is echt zo belgisch. niemand in NL doet dat.

Het enige nadeel aan mijn genen is dat ik ook ongelooooooofelijk snel afval eenmaal ik stop met trainen en eten. Tijdens een examenperiode ben ik eens op 1 maand tijd van 92kg naar 83kg gegaan, door 1 maand niet te trainen en weinig te eten + veel snoep, chips, ... Sindsdien heb ik besloten om mijn trainingen niet meer stop te zetten tijdens de examens hehe

dan gaat het idd wel heel hard...zonde man, dus gewoon door knallen!

Jij krijgt wel een plek in de top 5 kerel :)

Het is een late training geworden, nu pas gedaan. In homegym dus geen cardio.

1) Deadlift: 1x10x145kg: vlot. GVD het is te merken dat ik de laatsten tijd tegen men zin wat train, was weer totaal niet geconcentreerd en daardoor 10kg te weinig eropgestoken... de bedoeling was 155kg.

2) Squat medium: 3x10x100kg: aangezien het maandag op mn light day niet zooo vlot ging, heb'k besloten om vandaag een 'rustdag' te pakken voor benen, dus extreem licht wat gesquat.

3) BOR: 3x10x105kg

Op aanvraag van iemand op bstrong filmpje gemaakt:

http://www.youtube.com/watch?v=VfSYpnJkkD8

4) Military press: 3x10x55kg

5) Incline db press: 1x10x36.25kg en 2x10x30kg: man dat lukte langs geen kanten met die k*tgrote dumbbells van fitness-seller
icon_rolleyes.gif
heb dan maar met kleine schijfkes 30kg gevormd, was wel te licht maar soit. Deze oefening ga ik skippen denk ik vanaf nu alsk in mn homegym train op woensdag.

6) Calve raise: 3x20x130kg

7) Side raise: 3x10x22.5kg

Als afsluiter nog wat pull ups: 3x10xBW

Laatst bewerkt:
nice pak jij hem altijd zo? of ook wel is onderhands?met je handen andersom zeg maar?

Ziet er goed uit die rows! laat ik mijn 105kg en hoger maar niet filmen...pak je ehm trouwens reverse grip?

Zoals Loo zegt, gewoon overhands. (maar 'k draag wel een riem hehe)

volgens mij is dit niet in je garage of wel?
of waar train je normaal

goeie vorm ook bij die bor's

volgens mij is dit niet in je garage of wel?
of waar train je normaal

goeie vorm ook bij die bor's

Dit was wel in mijn homegym zenne ;) Maar normaal train ik op woensdag (en op maandag) in een gym in Gent, omdat ik daar studeer en op kot zit. Maar doordat het vandaag feestdag is ben ik gisterenavond al naar huis gegaan. Vandaar de late training.

Nette BOR hoor, doe ik je niet na, al ga ik de volgende keer ook eens proberen met een riem.

1) Squat heavy: 3x10x135kg: lekker! wel behoorlijk veel pauze ertussen. En er kwam elke keer een raar geluid uit men knieën hehe, nog nooit eerder meegemaakt.

2) Incline bench press medium: 3x10x92.5kg: heel moeizaam

3) Chin ups light: 3x10xBW+7.5kg: vlot

4) DB row: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ****, compleet vergeten

5) Upright row: 3x10x55kg: vlot

6) Gay barbell curl: 3x10x52.5kg: vlot

7) Shrugs: 3x10x135kg

Om af te sluiten nog wat calve raises: 3x20x135kg

Laatst bewerkt:
Goed bezig!!
Hoe heb je die calve raises gedaan thuis?

als je bb curl zo gay vind waarom doe je m dan man? :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven