SuKar
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 23%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ik heb het gevoel dat zo een 3x20 week ook een positief effect heeft op mn 3x10 en 4x8 weken. Vroeger suckte ik echt in trainen met 10 herhalingen, nu gaat het al veel beter. Een aantal maand terug, voor ik met deze cyclus begonnen was, squatte ik bv met moeite 3x10x110kg, nu gaat 3x10x130kg al probleemloos...Is dat je eigen trainingszaal? Ziet er vet uit kerel, nice! Filmpjes ook zeer goed!

Zoals ik er momenteel bij sta, tijdens het 'bulken'. Met gsm getrokken. Voor de contest zal het toch wat droger mogen, en met een betere camera genomen...
Grove filmpjes!!! Cool hoor.
Je traint toch ook wel eens in een gym?
gvd, geen training vandaag want de voorband van mn fiets is naar de zak.
hehe neen, binnenband en buitenband zijn stuk en heb hem moeten binnendoen bij een fietsenmaker. Klote. Maar bon, eens een dagje rust zal mijn lichaam ook wel eens deugd doen!

Verb,
Ik zit met een vraagje. Momenteel train ik met een split schema, wat betreft de set en reps ben ik echter begonnen met jou cyclus. Gisteren ben ik dus gestart met de 3x10, de borst en biceps stonden op het programma. Helaas kwam ik tot de vaststelling dat ik dergelijk aantal reps niet gewend ben, bijgevolg gingen mijn gewichten zienderogen achteruit... Is dit normaal, had je dit ook de eerste keren?
Grtz
?Vind je het goed dat ik je vraag ook beantwoord?
Als je lange tijd gewend bent om bijvoorbeeld op 6-8 herhalingen te zitten, en je gaat daarna met 10 reps of meer trainen, ja, dan moet je lichaam zich ''aanpassen''. Die aanpassing zit binnen in onze cellen, onze energieleveranciertjes. Mini miniscule celletjes zijn het. Deze celletjes worden mitochondriën genoemd zij zorgen dat er vertbranding plaats vindt in de cel.
Hoe vaker de spier LANGDURIG belast wordt (aeroob), hoe meer mitochondriën er in een spier voorkomen. En, tegenovergesteld; hoe explosiever en korter (anaerob) hoe MINDER mitochondriën er aanwezig zijn in de spieren.
Kijk bijvoorbeeld naar hardlopers; je hebt sprinters en je hebt marathonlopers. Beiden kunnen niet en een marathonlopen en een sprint van 400meter neerzetten. Heeft alles te maken met die energieleveranciertjes.
Overigens, mitochondriën hebben nog meer tal van functies binnen het lichaam..
. Het wordt dus wennen, nuja, zoals de cyclus aangeeft, over 5 weken is het weer iets anders, 4x8
. Thx voor de info.Verb,
Ik zit met een vraagje. Momenteel train ik met een split schema, wat betreft de set en reps ben ik echter begonnen met jou cyclus. Gisteren ben ik dus gestart met de 3x10, de borst en biceps stonden op het programma. Helaas kwam ik tot de vaststelling dat ik dergelijk aantal reps niet gewend ben, bijgevolg gingen mijn gewichten zienderogen achteruit... Is dit normaal, had je dit ook de eerste keren?
Grtz
Gewicht is niet alles he.. als je maar de juiste groeistimulans doorgeeft.
.