Fitness Seller

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

Doe cheat curls, gooien met >80kg is mannelijk.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
xrep5d.jpg

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar]

Libido Forte

Langer kunnen genieten van uw partner & meerdere hoogtepunten bereiken?

Dat is wat iedere man en vrouw wil en hun partners natuurlijk ook! Maar, om welke reden dan ook, soms wil het niet helemaal lukken. Is daar dan helemaal niets aan te doen? Natuurlijk wel! Verminderde coïtusuele energie bestrijden met 100% natuurlijke kruiden, dat kan!!

Libido Forte is bedoeld voor al die mensen die wel eens minder goed seksueelpresteren. Ook stress en oververmoeidheid vallen hieronder.
Korting vanaf 3 pakjes Libido Forte.

CAMAGRA
Graag bieden wij u Camagra aan. De in Amerika bekroonde, honderd procent natuurlijke variant van Kamagra! Camagra maakt een einde aan alle nare bijwerkingen van andere al bestaande pillen. Het heeft dezelfde werking, alleen is het volledig natuurlijk.
Camagra is aanmerkelijk anders dan andere pillen. Het werkt sneller, beter en langer. De erectie is veel krachtiger dan met andere erectiepillen denkbaar is. Uw partner zal niet weten wat hem of haar overkomt.
Naar aanleiding van de uitzending van Kassa en de diverse nieuwsberichten, waarin terecht illegale erectiepillen en erectiepillen zonder wettelijke kruidendossiers aan de kaak werden gesteld, verklaren wij dat wij wel in het bezit zijn van wettelijke kruidendossiers !
Bij ons bestelde pillen zijn dus 100% veilig en voldoen aan alle eisen die er volgens de overheid aan gesteld worden! Camagra is dan ook nog eens Lustpil en Erectiepil van het jaar, nog geen pil was zo sterk.

VIAFEMME

Wilt u uw plezier in erotiek verhogen? Wilt u meer en/of intensere orgasmen dan ooit tevoren? Dat is nu mogelijk dankzij ViaFemme!

ViaFemme zorgt op veilige en natuurlijke wijze voor een betere doorbloeding van de schaamlippen, clitoris en vulva, waardoor een hoger erotische beleving ontstaat. Hierdoor zullen meerdere, langdurigere en intensere orgasmen geen uitzonderingen meer zijn. U zult nog veel meer genieten van uw coïtusuele beleving.
ViaFemme is dan ook dé aanrader voor een (nog) intenser, veelvuldiger genieten van de geslachtsgemeenschap.
Het is de enige effectieve pil die speciaal is afgestemd op de vrouw.
Een verpakking bevat vijf op natuurlijke basis samengestelde libidoverhogende capsules. ViaFemme is van Nederlands fabricaat.

Tevens verkopen wij ook Maca Guarana uit Peru Vita6 en sensuele parfum waar feromonen aan toegevoegd zijn, en delay produkten.

Hey dank je voor de tip! Ik kan het echt gebruiken, want ik merk dat de laatste tijd mijn schaamlippen, clitoris en vulva niet zo goed meer doorbloed zijn!

Ik doe die calves presses op een lat, kan je ook wat negatief gaan.
Al is het wel wat balanceer werk :p
In de gym de gym doe ik het ook zo, maar dan in de smith, daar heb je dat evenwicht niet nodig.

Ik doe die calves presses op een lat, kan je ook wat negatief gaan.
Al is het wel wat balanceer werk :p
In de gym de gym doe ik het ook zo, maar dan in de smith, daar heb je dat evenwicht niet nodig.

Vroeger deed ik het ook in de smith op een houten blok. Dat was dan ook de enige oefening die je goed kon doen in die k*tfitness :D

Vasculariteit momenteel.

Ik denk dat ik stilaan terug wat squat tabata's ga beginnen doen en wat minder koolhydraten eten. De examens komen er ook aan, dus opnieuw veel cafeïne. Hopelijk worden men aders nog een pak zichtbaarder dan. 'k ga nu nog 1 week 'bulken' en dan begin ik eraan!

onderarm.jpg

Laatst bewerkt:
Succes verb, top fysiek.

en de shape na de examens, als het weer verloopt zoals de vorige x.
is dat de shape voor einde-contest?

Brute onderarmen verb!

en de shape na de examens, als het weer verloopt zoals de vorige x.
is dat de shape voor einde-contest?

Jep, dat vetpercentage is het doel, en er zal wel wat meer massa opzitten ook veronderstel ik. (toen woog ik 90kg op nuchtere maag, nu 94-95 al, en men vetpercentage is niet echt overdreven verhoogd sinds dan, dus veel zal er niet afmoeten)

Laatst bewerkt:
Jep, dat vetpercentage is het doel, en er zal wel wat meer massa opzitten ook veronderstel ik. (toen woog ik 90kg op nuchtere maag, nu 94-95 al, en men vetpercentage is niet echt overdreven verhoogd sinds dan, dus veel zal er niet afmoeten)
ben benieuwd! redbull no sugar right? wil me dit goedje ook eens aanschaffen omdat het ten eerste gewoon absurt lekker is en ik krijg er energie van.

succes alvast met de examens!

ben benieuwd! redbull no sugar right? wil me dit goedje ook eens aanschaffen omdat het ten eerste gewoon absurt lekker is en ik krijg er energie van.

succes alvast met de examens!

Idd! voor mij is dat dé fatburner bij uitstek, en heel goedkoop ook (die uit het kruidvat kosten maar 40 cent ofzoiets) Mss ga ik ook eens van die cafeinepillen kopen bij xxl nutrition...

Thx ;)

Nette onderarm Verb :D

t*ring wat een bruut fysiek heb je!
Je gaat zeker goed scoren in de contest!

cutten! kerel je staat nu al super mooi droog man! waar wil je het nog afhallen! je ziet er bruut uit!

Buiten water en melk drink ik ook zo goed als alleen een redbull light variant, de mijne is van de aldi. Geen idee wat de prijs is eigenlijk, maar zal ook wel goedkoop zijn :)
Ik ben benieuwd naar het resultaat verb, toch weer enkele kilo's gepakt.

15 min cardio voor en na de kt.

1) Squat light: 3x10x110kg: chill

2) Bench press heavy: 3x10x102.5kg (was eigl 1x10, 1x8, 1x1, 1x1, 1x8, 1x1, x1x1 maar bon :p )

3) Chin ups heavy: 3x10x13.75kg

4) Dips: 3x10xBW+17.5kg

5) Arnold press: 3x10x28kg

6) Calve raise: 3x20x100kg per been (in een machine) en 3x20x113.75kg (twee benen tegelijk, was gewoon tijdens de rust van men optrekken rap nog wat kuiten gedaan)

7) Shrugs: 3x10x130kg

om af te sluiten wat cgbp en cable rows, allebei 3x10x60kg

ahja, wou nog eens wat buikspieren doen ook, maar na 1x10 situps was ik het al beu en ben ik ermee gestopt.

Fijne training!

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Buiten water en melk drink ik ook zo goed als alleen een redbull light variant, de mijne is van de aldi. Geen idee wat de prijs is eigenlijk, maar zal ook wel goedkoop zijn :)
Ik ben benieuwd naar het resultaat verb, toch weer enkele kilo's gepakt.

golden power! hehe

zoveel verwacht ik eigl niet van mijn cut, aangezien ik momenteel ook nog behoorlijk laag zit kwa vetpercentage. Het zal vooral van de lichtinval afhangen denk ik voor de contest.

Laatst bewerkt:
Goed getraint weer man! brute aders op je onderarm hehe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven