Fitness Seller

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Net even al de pagina's doorgelezen + filmpjes bekeken.
De t*ring zeg, dat gaat lekker met die gewichten bij jou !
Echt respect man :thumbs:
Top fysiek heb je !

Moet zeggen na het lezen en bekijken van de filmpjes krijg ik zin om weer het ijzer erbij te pakken, en me schema eens om te gooien.

Ga zo door :)

nette training weer ;)
Golden power FTW lol

leuke log!
lekker veel info en beeldmateriaal.
ik ga m ook maar volgen..
succes!

• Topic Starter Topic Starter
1) Deadlift: 1x10x155kg

2) Squat medium: 3x10x120kg

3) BOR: 3x10x105kg

4) Military press: 3x10x55kg

5) Incline dbpress: 3x10x34kg

6) Calve raise: 3x10x135kg

7) Side raise: 3x10x22kg

nice training! dam gast hoe kom je zo droog man!

Nice deadlift man, zou je daar x filmpje van willen maken?:D

Laatst bewerkt:
Ik volg je log al een tijdje, leuk met die fimpjes etc!:thumb:

Mag ik vragen wat jij ook alweer voor cardio deed? Iets met bw squatten toch?

Ik volg je log al een tijdje, leuk met die fimpjes etc!:thumb:

Mag ik vragen wat jij ook alweer voor cardio deed? Iets met bw squatten toch?

tabata squats, maar dat heb'k nu al paar maand niet meer gedaan. kga er binnenkort terug met beginnen denk ik.

ik vind je manier van training best intressant, hoe heb je eigenlijk de logica erin gekregen, zelf verzonnen of is dit al een bestaand schema?
ik vind je DL niet slecht, doe je dit zonder warming-up?

Train je altijd fullbody? En levert jou dit dus goede resultaten op? Hoe vaak doe je btw precies fullbody en merk je veel krachtvooruitgang?

ik vind je manier van training best intressant, hoe heb je eigenlijk de logica erin gekregen, zelf verzonnen of is dit al een bestaand schema?
ik vind je DL niet slecht, doe je dit zonder warming-up?

Zelf opgesteld schema ;) Vroeger heb ik nog met splitschema's getraind, maar dat vond ik absoluut niet interessant.

Ik heb mijn schema gewoon opgebouwd met alle compounds (squat, deadlift, military press, bor, chins) als basis. Daarnaast doe ik dan wat extra oefeningen voor mijn zwakke punten bij te werken: bovenkant borst, rug, kuiten, ... (en shrugs omdat ik grote traps stoer vind hehe). Verder vind ik variatie heel belangrijk dus heb ik ervoor gezorgd dat ik zoveel mogelijk varieer in mijn schema kwa oefeningen ( gewone bp en incline bp, bor en db row, military press en arnold press, pull ups en chin ups, ...).

In de toekomst ga ik ook wel eens wat beginnen variëren met mijn squat (op maandag bv frontsquat, op woensdag lowbar squat, op zaterdag highbar squat). Maar heb nog niet echt zin gehad om mij eens te concentreren op de techniek voor front- en lowbarsquat, vandaar dat ik momenteel 3x highbarsquat doe.

Die setrepcyclus is opnieuw omdat ik variatie heel belangrijk vind + omdat ik al snel iets beu ben. Ik ben nu aan men vierde week 3x10 bezig, en ik ben het al kotsbeu. Het liefst vanal zou ik eigenlijk konstant 3x5 trainen, maar dat laten mijn knieën niet toe (vanaf +140kg squat krijg ik last in mijn linkerknie, tendinitis). 3x10 en 4x8 en 3x20 voelen dan weer lekker aan in mijn knieën.

En ja, ik warm op voor deadlift. Ik warm voor elke oefening op (behalve de kleine isolatieoef ofc). Maar dan neem ik gewoon willekeurig wat gewichtjes en doe ik een willekeurig aantal herhalingen, dat onthou ik niet en is ook de moeite niet om hier te noteren. Vooral voor squat warm ik heeeeel uitgebreid op want anders verkloot ik mijn linkerknie!

---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------

Train je altijd fullbody? En levert jou dit dus goede resultaten op? Hoe vaak doe je btw precies fullbody en merk je veel krachtvooruitgang?

ja
ja
3x per week
en ja ;)

anders zou ik ook niet zo trainen hé :)

Laatst bewerkt:
Zelf opgesteld schema ;) Vroeger heb ik nog met splitschema's getraind, maar dat vond ik absoluut niet interessant.

Ik heb mijn schema gewoon opgebouwd met alle compounds (squat, deadlift, military press, bor, chins) als basis. Daarnaast doe ik dan wat extra oefeningen voor mijn zwakke punten bij te werken: bovenkant borst, rug, kuiten, ... (en shrugs omdat ik grote traps stoer vind hehe). Verder vind ik variatie heel belangrijk dus heb ik ervoor gezorgd dat ik zoveel mogelijk varieer in mijn schema kwa oefeningen ( gewone bp en incline bp, bor en db row, military press en arnold press, pull ups en chin ups, ...).

Die setrepcyclus is opnieuw omdat ik variatie heel belangrijk vind + omdat ik al snel iets beu ben. Ik ben nu aan men vierde week 3x10 bezig, en ik ben het al kotsbeu. Het liefst vanal zou ik eigenlijk konstant 3x5 trainen, maar dat laten mijn knieën niet toe (vanaf +140kg squat krijg ik last in mijn linkerknie, tendinitis). 3x10 en 4x8 en 3x20 voelen dan weer lekker aan in mijn knieën.

En ja, ik warm op voor deadlift. Ik warm voor elke oefening op (behalve de kleine isolatieoef ofc). Maar dan neem ik gewoon willekeurig wat gewichtjes en doe ik een willekeurig aantal herhalingen, dat onthou ik niet en is ook de moeite niet om hier te noteren. Vooral voor squat warm ik heeeeel uitgebreid op want anders verkloot ik mijn linkerknie!

---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------

ja
ja
3x per week
en ja ;)

anders zou ik ook niet zo trainen hé :)

Nee klopt, haha. Ik vroeg me het gewoon af, ik ben meer van de splitschema's, maar vraag me af of fullbody me goede resultaten kan opleveren. Hoe lang ben je gemiddeld bezig met zo'n training?
En heb je na het doen van maar een oefening per lichaamsdeel wel eens echt lekkere spierpijn, of merk je dat je daardoor sneller hersteld?

Nee klopt, haha. Ik vroeg me het gewoon af, ik ben meer van de splitschema's, maar vraag me af of fullbody me goede resultaten kan opleveren. Hoe lang ben je gemiddeld bezig met zo'n training?
En heb je na het doen van maar een oefening per lichaamsdeel wel eens echt lekkere spierpijn, of merk je dat je daardoor sneller hersteld?

Spierpijn heb ik nooit. Enkel als ik aan een nieuwe set/rephoeveelheid begin ben ik de eerste week wat stijf... Duur vd trainingen varieert konstant. Hangt van teveel factoren af: of ik veel zin heb om te trainen, of ik alleen train of met men maat, of ik zwaar train of licht, ... Ik probeer toch steeds binnen 1.30u gedaan te hebben want dan begint het mij kotsbeu te worden... Maar als mijn maat bij me traint in mijn homegym dan kan dat wel wat langer duren... (trek me daar ook niets van aan, ik vind dat cortisolverhaal ferm overroepen en hoor dat alleen maar zeggen door magere gastjes dusja)

Laatst bewerkt:
Spierpijn heb ik nooit. Enkel als ik aan een nieuwe set/rephoeveelheid begin ben ik de eerste week wat stijf... Duur vd trainingen varieert konstant. Hangt van teveel factoren af: of ik veel zin heb om te trainen, of ik alleen train of met men maat, of ik zwaar train of licht, ... Ik probeer toch steeds binnen 1.30u gedaan te hebben want dan begint het mij kotsbeu te worden... Maar als mijn maat bij me traint in mijn homegym dan kan dat wel wat langer duren... (trek me daar ook niets van aan, ik vind dat cortisolverhaal ferm overroepen en hoor dat alleen maar zeggen door magere gastjes dusja)

Oke, ja ik vind het juist wel altijd lekker om best snel klaar te zijn, lekker hoog tempo in de training en dan meestal 2 spiergroepen, behalve benen, daar neem ik gewoon een speciale dag voor:p Maar ik ga het binnenkort wel overwegen om eens fullbody te proberen, of 2 dagen bovenlichaam, 2 dagen onderlichaam, wie weet levert dat ook wel goede resultaten.
btw wens je nog veel succes met de contest, je staat er goed bij als ik het zo zie.

Hey dank je voor de tip! Ik kan het echt gebruiken, want ik merk dat de laatste tijd mijn schaamlippen, clitoris en vulva niet zo goed meer doorbloed zijn!
:roflol:

Ik heb al eens eerder gezegd dat ik je een gruwelijk fysiek vind hebben en je een genetic freak bent (los van dat je de zaakjes goed op orde hebt) dus dat ga ik niet nog een keer doen :D

Doe je de BOR wel eens Pendlay sT? Pak je net een wat grotere ROM namelijk.

Begrijp ik nou goed dat je elke training dezelfde spiergroepen aanpakt (fullbody) maar met afwisseling in oefeningen, reps, sets etc.?
Hoelang ben je met zo een training bezig? max 1,5 uur lees ik net :p

Ga zo door iig, weinig mensen die dit naturel kunnen halen :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven