Zelf opgesteld schema

Vroeger heb ik nog met splitschema's getraind, maar dat vond ik absoluut niet interessant.
Ik heb mijn schema gewoon opgebouwd met alle compounds (squat, deadlift, military press, bor, chins) als basis. Daarnaast doe ik dan wat extra oefeningen voor mijn zwakke punten bij te werken: bovenkant borst, rug, kuiten, ... (en shrugs omdat ik grote traps stoer vind hehe). Verder vind ik variatie heel belangrijk dus heb ik ervoor gezorgd dat ik zoveel mogelijk varieer in mijn schema kwa oefeningen ( gewone bp en incline bp, bor en db row, military press en arnold press, pull ups en chin ups, ...).
Die setrepcyclus is opnieuw omdat ik variatie heel belangrijk vind + omdat ik al snel iets beu ben. Ik ben nu aan men vierde week 3x10 bezig, en ik ben het al kotsbeu. Het liefst vanal zou ik eigenlijk konstant 3x5 trainen, maar dat laten mijn knieën niet toe (vanaf +140kg squat krijg ik last in mijn linkerknie, tendinitis). 3x10 en 4x8 en 3x20 voelen dan weer lekker aan in mijn knieën.
En ja, ik warm op voor deadlift. Ik warm voor elke oefening op (behalve de kleine isolatieoef ofc). Maar dan neem ik gewoon willekeurig wat gewichtjes en doe ik een willekeurig aantal herhalingen, dat onthou ik niet en is ook de moeite niet om hier te noteren. Vooral voor squat warm ik heeeeel uitgebreid op want anders verkloot ik mijn linkerknie!
---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------
ja
ja
3x per week
en ja
anders zou ik ook niet zo trainen hé